Vraag het eens in LIF.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:13 schreef G.R.S. het volgende:
Weet iemand waar je ongezoete chocolate chips kunt halen?
quote:
Naar een reformzaak gaan of chocolaterie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:38 schreef G.R.S. het volgende:
[..]straks zeggen ze dat ik gewoon voor de 60% dark chocolate moet gaan omdat je ook moet kunnen genieten van de chocolade
Thanks!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Naar een reformzaak gaan of chocolaterie.
Waarom zoek je die meuk eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:38 schreef G.R.S. het volgende:
[..]straks zeggen ze dat ik gewoon voor de 60% dark chocolate moet gaan omdat je ook moet kunnen genieten van de chocolade
[insert open-deur-smiley here]quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het gelukkiste was dat ze hem daarna aan de praat wisten te krijgenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:20 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het moment om je kind voor het eerst te zien was wel het mijn meest gelukkige moment ever, denk ik.
Heb het ook wl eens gezien voor van die recepten voor havermout-chocolate chip koekjes enzo. Zag er best lekker uitquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:46 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom zoek je die meuk eigenlijk?
Indien PMS: gewoon zeer pure (>80% cacao) chocolade naar binnen werken.
nutella on your booty jwzquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Protein chocolate chip koekjesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:46 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom zoek je die meuk eigenlijk?
Indien PMS: gewoon zeer pure (>80% cacao) chocolade naar binnen werken.
Dat eet ik af en toe.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:46 schreef CarbonC het volgende:
gewoon zeer pure (>80% cacao) chocolade naar binnen werken.
Was van de week nog een documentaire op de NTR over hoe slecht suikers wel niet zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat eet ik af en toe.![]()
En je went er erg snel aan. Ik was in het verleden gek op snickers, daar had ik er 1 van een paar weken geleden, na 1 hap in de prullenbak gegooid. Wat een troep ineens.
i know dat feel manquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat eet ik af en toe.![]()
En je went er erg snel aan. Ik was in het verleden gek op snickers, daar had ik er 1 van een paar weken geleden, na 1 hap in de prullenbak gegooid. Wat een troep ineens.
Ik ga ze ook zelf makenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gewoon zelf maken. http://www.food.com/recip(...)rotein-powder-493262
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |