Deze staat er sinds het begin.quote:
Nope, maar een vriend van mij wel. Ik kijk nog even wat ik ga doen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:35 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heftig maatje.
Miss werkt goede gaffatape. Heb je een lasappaaraat? Geen idee of dat wat is voor dat materiaal though
Thanks.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:38 schreef Pastapipos het volgende:
De roid rage heeft een nieuw slachtoffer... yuri
Sterkte toegewenst aan zijn vrienden, familie en collega's.
Uit de vagina?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:49 schreef Sapstengel het volgende:
Wat ik pas heel laat besefte is dat er tijdens de bevalling soms ook een drol uitkomt door al dat persen.
Hoorde ik laatst ook ja. Je vrouw zou maar diarree hebben. Awesome.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:49 schreef Sapstengel het volgende:
Wat ik pas heel laat besefte is dat er tijdens de bevalling soms ook een drol uitkomt door al dat persen.
ik kijk ook sinds tijden weer tvquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Blij dat ik bijna nooit tv kijk. Jezus.
lololololquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:50 schreef Pastapipos het volgende:
Wie haalt yuri van de roids af
Dingen kapotsmijten, wil zijn pener in een prolapsed vagina duwen. Wat is dit nou allemaal.
Is hij gebeten door die hond die een schaap heeft gepakt?
Hahaha, jij bent echt geniaal.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:52 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb een keer cammeisje anal prolapse ( op commando ) zien doen, leek net een ballon die uit haar kringspier tevoorschijn kwam
waarom zou je dat willenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:52 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb een keer cammeisje anal prolapse ( op commando ) zien doen, leek net een ballon die uit haar kringspier tevoorschijn kwam
*can only climax when fapping to anal prolapse crew*quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:52 schreef Dimachaerus het volgende:
knap hé? Ben ook al jaren aant oefenen maar lukt nog steeds niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:52 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik wil het helemaal niet weten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:48 schreef Awesome_ het volgende:
Ik wist helemaal niet dat vagina's ook konden prolapsen.
omdat ze er geld mee verdient, mensen gaven haar 100 tokens voor die prolapse dacht ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
waarom zou je dat willen?
Inwendig vet jongens spannend onderwerp!'n
*Fok! MFC crew*quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
omdat ze er geld mee verdient, mensen gaven haar 100 tokens voor die prolapse dacht ik.
van 1 token houden ze 0,05 euro over.
ik heb mensen ook 10k tokens zien geven echt sick
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
omdat ze er geld mee verdient, mensen gaven haar 100 tokens voor die prolapse dacht ik.
van 1 token houden ze 0,05 euro over.
ik heb mensen ook 10k tokens zien geven echt sick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |