ik kijk ook sinds tijden weer tvquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Blij dat ik bijna nooit tv kijk. Jezus.
lololololquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:50 schreef Pastapipos het volgende:
Wie haalt yuri van de roids af
Dingen kapotsmijten, wil zijn pener in een prolapsed vagina duwen. Wat is dit nou allemaal.
Is hij gebeten door die hond die een schaap heeft gepakt?
Hahaha, jij bent echt geniaal.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:52 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb een keer cammeisje anal prolapse ( op commando ) zien doen, leek net een ballon die uit haar kringspier tevoorschijn kwam
waarom zou je dat willenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:52 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb een keer cammeisje anal prolapse ( op commando ) zien doen, leek net een ballon die uit haar kringspier tevoorschijn kwam
*can only climax when fapping to anal prolapse crew*quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:52 schreef Dimachaerus het volgende:
knap hé? Ben ook al jaren aant oefenen maar lukt nog steeds niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:52 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik wil het helemaal niet weten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:48 schreef Awesome_ het volgende:
Ik wist helemaal niet dat vagina's ook konden prolapsen.
omdat ze er geld mee verdient, mensen gaven haar 100 tokens voor die prolapse dacht ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
waarom zou je dat willen?
Inwendig vet jongens spannend onderwerp!'n
*Fok! MFC crew*quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
omdat ze er geld mee verdient, mensen gaven haar 100 tokens voor die prolapse dacht ik.
van 1 token houden ze 0,05 euro over.
ik heb mensen ook 10k tokens zien geven echt sick
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
omdat ze er geld mee verdient, mensen gaven haar 100 tokens voor die prolapse dacht ik.
everything you tell us can and will be held against you.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
aestetic dudes zijn ook wel populair en homo's en transseksuelen al helemaalquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:57 schreef kaasplankje het volgende:
als ik de baseballbat erbij pak heb ik ook in no time 200 token hoor
G4Pquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
aestetic dudes zijn ook wel populair en homo's en transseksuelen al helemaal
Ik ben geloof ik ooit gebanned toen ik een topic maakte over dierensex op de dag dat het illegaal werd. Zonder pics.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is natuurlijk verboden om een prolapsed vagina te posten, maar wat als je een prolapsed dieren vagina post?
Die keer dat je gebanned werd om die pizzadoos. Tranen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik ooit gebanned toen ik een topic maakte over dierensex op de dag dat het illegaal werd. Zonder pics.
Van bigsausagepizza.com?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die keer dat je gebanned werd om die pizzadoos. Tranen.
Er zijn mensen die foto's van poep op facebook posten als hun koter eindelijk op een pot gescheten heeft... meestal zijn die koters dan al bijna 4 ofzoquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:02 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben laatst gebanned omdat ik een drol met wat bloed had gepost van de website ratemypoo
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:01 schreef Dimachaerus het volgende:
(hamburger die leek op die vagina's met burgerlippen, geen echte vagina dus )
Waarom bestaat zo'n site überhaupt, goddamn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:02 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben laatst gebanned omdat ik een drol met wat bloed had gepost van de website ratemypoo
Waarom heb jij zulke mensen op fbquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Er zijn mensen die foto's van poep op facebook posten als hun koter eindelijk op een pot gescheten heeft... meestal zijn die koters dan al bijna 4 ofzo
fixxedquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom heb had jij zulke mensen op fb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |