is zij dat echt?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Pic van Fanta die zij mij laatst stuurde in de OP. Snel kijken voordat die weggehaald wordt.
Ja je weet maar nooit he of je niet gewoon de boel belazert.quote:
Wat ben jij toch een lul hequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Pic van Fanta die zij mij laatst stuurde in de OP. Snel kijken voordat die weggehaald wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een lul he
Strik, .gif, lol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
ben sowieso benieuwd hoeveel ervan waar is, zal wel zelfmoord dosis zijn geweest.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]teringdomme mensen. gewoon dexaprine nemen
Gewoon rollen met 2000mg per dag zonder eerst te wennen.quote:
Hoeveel edits had je nodig voor die OP? 5 of 6?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je dagelijks drie keer per dag zo hard mogelijk op je dijen slaat met dat potje moet dat lukken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Een recent onderzoek heeft aangetoond dat Dexaprine je dijen doet slinken. (srs)
Ben nu bezig met mijn eigen n=1 onderzoek. Placebo gecontroleerdquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Een recent onderzoek heeft aangetoond dat Dexaprine je dijen doet slinken. (srs)
Twijfelde tussen twee liedjes man.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoeveel edits had je nodig voor die OP? 5 of 6?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je dagelijks drie keer per dag zo hard mogelijk op je dijen slaat met dat potje moet dat lukken.
Jah, ik woog zo'n 60 kilo en bleef maar rondrennen na een jaar speed gebruiken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:19 schreef MarMar het volgende:
van speed val je pas goed af en je krijgt er energie van
Zonde van je tijd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ben nu bezig met mijn eigen n=1 onderzoek. Placebo gecontroleerd
N1? Niet doen. Allemaal stierenpoep.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:22 schreef JackieBrown het volgende:
hoe kom ik daar aan? gewoon B&F shop ook? is het van iForce?
n=1 betekent een studie die gedaan is op één persoon; vaak waardeloos.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
N1? Niet doen. Allemaal stierenpoep.
nee speedquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
N1? Niet doen. Allemaal stierenpoep.
Onzin, alles draagt bij aan wetenschap. Geen resultaat is ook een resultaat.quote:
Ah, out of my leak. Ik ben tegen scholing. Dat maakt mensen dom.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
n=1 betekent een studie die gedaan is op één persoon; vaak waardeloos.
Ik kan het alleen maar met je eens zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah, out of my leak. Ik ben tegen scholing. Dat maakt mensen dom.
Nou?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Yuri wat lees ik nou op de eerste pagina?
Die in de OP.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
welke foto heb je gepost van mij? Trouwens iedereen zappen naar rtl5
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
welke foto heb je gepost van mij? Trouwens iedereen zappen naar rtl5
blij dat ik niet naar beneden ben gelopenquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net getraind en herhaaldelijk ging er iets mis met een oefening. Niks aan de hand, irritatie accepteren. Weer ging er iets mis, en ik vond het genoeg. Ik pakte mijn 20 kg schijf op en gooide hem tegen de grond aan. Breekt dat ding godverdomme zo doormidden! Wat een fucking tyfuszooi, lol. Moest bijna huilen - al die herinneringen, zweet en gains.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proberen te plakken en dat ging op zich best goed, scheelt me alweer geld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op een gegeven moment besloot die toch maar uit elkaar te vallen.Heftig maatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt stom dit. Ik meende dat dit gietijzeren schijven waren die niet kapot konden; ook nog Barbarian. Dat wordt een nieuwe schijf aanschaffen of deze proberen plakken met andere tape.Zonde van het geld man, en ik haat het wanneer iets kapot gaat.
Miss werkt goede gaffatape. Heb je een lasappaaraat? Geen idee of dat wat is voor dat materiaal though"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
dat moment wnnr je de gym binnenkomt en er geen bankjes meer vrij zijnChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |