is zij dat echt?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Pic van Fanta die zij mij laatst stuurde in de OP. Snel kijken voordat die weggehaald wordt.
Ja je weet maar nooit he of je niet gewoon de boel belazert.quote:
Wat ben jij toch een lul hequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Pic van Fanta die zij mij laatst stuurde in de OP. Snel kijken voordat die weggehaald wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een lul he
Strik, .gif, lol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
ben sowieso benieuwd hoeveel ervan waar is, zal wel zelfmoord dosis zijn geweest.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]teringdomme mensen. gewoon dexaprine nemen
Gewoon rollen met 2000mg per dag zonder eerst te wennen.quote:
Hoeveel edits had je nodig voor die OP? 5 of 6?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je dagelijks drie keer per dag zo hard mogelijk op je dijen slaat met dat potje moet dat lukken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Een recent onderzoek heeft aangetoond dat Dexaprine je dijen doet slinken. (srs)
Ben nu bezig met mijn eigen n=1 onderzoek. Placebo gecontroleerdquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Een recent onderzoek heeft aangetoond dat Dexaprine je dijen doet slinken. (srs)
Twijfelde tussen twee liedjes man.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoeveel edits had je nodig voor die OP? 5 of 6?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je dagelijks drie keer per dag zo hard mogelijk op je dijen slaat met dat potje moet dat lukken.
Jah, ik woog zo'n 60 kilo en bleef maar rondrennen na een jaar speed gebruiken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:19 schreef MarMar het volgende:
van speed val je pas goed af en je krijgt er energie van
Zonde van je tijd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ben nu bezig met mijn eigen n=1 onderzoek. Placebo gecontroleerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |