quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Pas je wel op? Als je zo'n volslanke chick in je auto hebt valt die vaak wat lager uit
Boh, ze heeft haar been al omhoog voor een soepele entree voor Sapstengel, kapotgeilquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
http://www.autoblog.nl/ga(...)lasse-vetklep-06.jpg
garantie tot het hek van het kamp
Sapstengel zit gelijk in het stuurslot nuquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Boh, ze heeft haar been al omhoog voor een soepele entree voor Sapstengel, kapotgeil![]()
Petjesvolkquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha mijn ouders lopen alleen maar op me te haten omdat ik hem wil verlagen"ja zo kan je nooit normaal drempels over" of "dan zie je eruit als petjesvolk" etc.
Wel handig, zou zelf ook niet zo snel idd zo'n dure en zware auto kopen. Ben sowieso wel Honda fan.
Wil zelf erg graag een Golf R32. Moet alleen wel even ergens ongeveer 20k vandaan halen.
Dat is precies hoe mijn moeder er ook over praat. Maar goed, beetje laten gaan. Volgens mij is er sowieso wel een verschil tussen petjesvolk:quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha mijn ouders lopen alleen maar op me te haten omdat ik hem wil verlagen"ja zo kan je nooit normaal drempels over" of "dan zie je eruit als petjesvolk" etc.
Wel handig, zou zelf ook niet zo snel idd zo'n dure en zware auto kopen. Ben sowieso wel Honda fan.
Wil zelf erg graag een Golf R32. Moet alleen wel even ergens ongeveer 20k vandaan halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en mensen die wel enig besef hebben van hoe ze een auto subtiel 'tunen' zonder een al te hoog Micky Mouse-gehalte:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Honda's zijn idd fijne auto's, maar ook omdat ik er nog nooit wat noemenswaardig mee gehad heb.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
http://www.autoblog.nl/ga(...)lasse-vetklep-06.jpg
garantie tot het hek van het kamp
lol.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Waar haal je die nou weer zo snel vandaan?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat is precies hoe mijn moeder er ook over praat. Maar goed, beetje laten gaan. Volgens mij is er sowieso wel een verschil tussen petjesvolk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en mensen die wel enig besef hebben van hoe ze een auto subtiel 'tunen' zonder een al te hoog Micky Mouse-gehalte:Lijkt het zo of zit die velg scheefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Honda's zijn idd fijne auto's, maar ook omdat ik er nog nooit wat noemenswaardig mee gehad heb.![]()
Dat heeft deels ook te maken met de wielophanging van BMW's uit die tijd.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Lijkt het zo of zit die velg scheef
'k weet niet hoe het bij die beamers van toen zat, maar bij de kever kan het ook flinkquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat heeft deels ook te maken met de wielophanging van BMW's uit die tijd.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat is precies hoe mijn moeder er ook over praat. Maar goed, beetje laten gaan. Volgens mij is er sowieso wel een verschil tussen petjesvolk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en mensen die wel enig besef hebben van hoe ze een auto subtiel 'tunen' zonder een al te hoog Micky Mouse-gehalte:Ja vind ik ook. Gewoon dikke velgen eronder, ietsje lager. Misschien subtiele dakspoiler als je een hatchback hebt. Wil zelf ook nog wel Xenons.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Honda's zijn idd fijne auto's, maar ook omdat ik er nog nooit wat noemenswaardig mee gehad heb.
Vind die zieke camber alleen nooit echt mooi zoals op die foto of bij de kever.
't is ook niet echt praktisch, want zo zijn je achterbanden en torsieas binnen 5000km gaar, en je komt nooit door de apk heen volgens mijquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Gewoon dikke velgen eronder, ietsje lager. Misschien subtiele dakspoiler als je een hatchback hebt.
Vind die zieke camber alleen nooit echt mooi zoals op die foto of bij de kever.
Ja precies. En volgens mij slijten je banden ook vrij apart.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
't is ook niet echt praktisch, want zo zijn je achterbanden en torsieas binnen 5000km gaar, en je komt nooit door de apk heen volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er wel een gevonden, 2003, 84000km. 3 liter v6, 241 PK.
Voor 15k staat ie te koop.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies. En volgens mij slijten je banden ook vrij apart.
Deze autoIk vraag me alleen altijd af hoe d'r dan met zo'n v6-je gereden is altijd bij zulke auto's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er wel een gevonden, 2003, 84000km. 3 liter v6, 241 PK.
Voor 15k staat ie te koop.
kunnen wel wat hebben uiteraard motoren van tegenwoordig, maar voor het zelfde geld kun je er met de oliekan naast blijven staan...
Wel mooi autotje idd.
Klopt, dat is ook het risico waar ik bang voor ben.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen altijd af hoe d'r dan met zo'n v6-je gereden is altijd bij zulke auto's.
kunnen wel wat hebben uiteraard motoren van tegenwoordig, maar voor het zelfde geld kun je er met de oliekan naast blijven staan...
Wel mooi autotje idd.
Dit. Maar dat geldt ook voor die Golf IV en die accord die hierboven staan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:00 schreef seto het volgende:
ik zie eigenlijk alleen maar sjonnies in R32's
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:00 schreef seto het volgende:
ik zie eigenlijk alleen maar sjonnies in R32's
Dat is negatieve camber.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Lijkt het zo of zit die velg scheef
Secret grow formula 3000.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 07:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
Welke pre-workout was dat die jij had? hehehehhh heh![]()
Gietijzer is idd. bros ja dat klopt lol
[ afbeelding ]
Wel mooie plakactie, want ja, wel door trainen natuurlijk![]()
Gooi ook nooit te hard een geladen bar op een bankje of zoiets, want dan is i ook krom. Is er hier een zo handig geweest om dat te doen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |