quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:37 schreef seto het volgende:
[..]
jezelf trakteren op patat omdat je trots bent dat je geen ijs hebt gegeten, is dit dieetclub?
Ben jij zon gast die dan gelijk 5 stukjes paktquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die sneak ik er wel eens in in de supermarkt als ze een bordje hebben staan.
Cuttende ecto is toch gewoon stoppen met bulkvoer eten? Jelly op die geneticsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ben oorspronkelijk ecto maar moet cutten en dat werkt niet als ik constant ijs ga eten.
Vind B&J wel echt smerig, dus dat scheelt.
Euh je moet gewoon blijven genieten hoor tussendoor en je mag jezelf best belonen voor dit soort disciplinequote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:37 schreef seto het volgende:
[..]
jezelf trakteren op patat omdat je trots bent dat je geen ijs hebt gegeten, is dit dieetclub?
Klopt, geen volle melk meer. Kcals in de gaten houden, gaat prima.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Cuttende ecto is toch gewoon stoppen met bulkvoer eten? Jelly op die genetics
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Euh je moet gewoon blijven genieten hoor tussendoor en je mag jezelf best belonen voor dit soort discipline
Als ik m heb doe ik hetquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:50 schreef CarbonC het volgende:
Kan iemand de volgende TT kapen en er Discipline van maken?
ALLEMAAL SLAPPE EXCUSES. ALS JE IETS WILT MOET JE ER VOOR GAAN. NIET BIJ VOORBAAT ZEGGEN DAT JE IETS NIET KAN OF KAN KRIJGEN. WAAR IS DIE MENTALITEIT. BITCH. JE BENT GEEN ZEUG UIT LIF!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Als ik m heb doe ik het
Maar ik heb 'm toch niet.
bedankt voor de motivatiequote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ALLEMAAL SLAPPE EXCUSES. ALS JE IETS WILT MOET JE ER VOOR GAAN. NIET BIJ VOORBAAT ZEGGEN DAT JE IETS NIET KAN OF KAN KRIJGEN. WAAR IS DIE MENTALITEIT. BITCH. JE BENT GEEN ZEUG UIT LIF!
Die bitch tussendoor is wel onnodig. Nu kan je die faceride helemaal vergetenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ALLEMAAL SLAPPE EXCUSES. ALS JE IETS WILT MOET JE ER VOOR GAAN. NIET BIJ VOORBAAT ZEGGEN DAT JE IETS NIET KAN OF KAN KRIJGEN. WAAR IS DIE MENTALITEIT. BITCH. JE BENT GEEN ZEUG UIT LIF!
When will it be my turn?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:00 schreef VMSDKR het volgende:
M'n verlagingsveren (inb4 sjonnie) zijn net binnen. Kan ze er pas de 29e onder zetten dus als iemand nog een sick workout weet met die dingen, tips zijn welkom.
[ afbeelding ]
gwn je originele veren doormidden knippen man veel goedkoperquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:00 schreef VMSDKR het volgende:
M'n verlagingsveren (inb4 sjonnie) zijn net binnen. Kan ze er pas de 29e onder zetten dus als iemand nog een sick workout weet met die dingen, tips zijn welkom.
[ afbeelding ]
Rij een Accord CE2 uit '95. 40mm zijn deze. Golfje had jij toch?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
When will it be my turn?
Welke auto? Wil die van mij ook 3cm lager hebben.
Kan ze er alleen niet zelf onder zetten ben ik bang dus dat moet ik ergens laten doen. Zal Turquaz wel even DM sturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geld moet rolle tog anders was het wel vierkant.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:02 schreef seto het volgende:
[..]
gwn je originele veren doormidden knippen man veel goedkoper
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Die bitch tussendoor is wel onnodig. Nu kan je die faceride helemaal vergeten
Had ik ook. Beter dan airco. Helaas is mijn motor niet zo luxe uitgevoerdquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Rij een Accord CE2 uit '95. 40mm zijn deze. Golfje had jij toch?Ah nice, ziet er wel dik uit ook zo. Lekker laagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Geld moet rolle tog anders was het wel vierkant..
Klopt heb zelf Golf IV, wil hem ook max 40mm lager hebben, anders zit je weer met V6 stabi. En vind 40mm ook wel genoeg, kan ik nog normaal drempels nemen.
Vind dit wel erg dik, maar niet praktisch:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen heb zelf geen garage en geen gereedschap, dus moet het ergens laten doen.
Is ff een fotoshop trouwens, geen idee of 'ie echt zo laag wordt maar volgens mij zit ik wel aardig in de buurt. 40mm is inderdaad wel genoeg, ik twijfelde zelfs al een beetje of ik niet bij 35mm zou blijven maar m'n pa had me weer zover gekregen om 40mm te nemen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah nice, ziet er wel dik uit ook zo. Lekker laag.
Klopt heb zelf Golf IV, wil hem ook max 40mm lager hebben, anders zit je weer met V6 stabi. En vind 40mm ook wel genoeg, kan ik nog normaal drempels nemen.
Alleen heb zelf geen garage en geen gereedschap, dus moet het ergens laten doen.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah nice, ziet er wel dik uit ook zo. Lekker laag.
Vind dit wel erg dik, maar niet praktisch:Pas je wel op? Als je zo'n volslanke chick in je auto hebt valt die vaak wat lager uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen heb zelf geen garage en geen gereedschap, dus moet het ergens laten doen.![]()
Haha mijn ouders lopen alleen maar op me te haten omdat ik hem wil verlagenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is ff een fotoshop trouwens, geen idee of 'ie echt zo laag wordt maar volgens mij zit ik wel aardig in de buurt. 40mm is inderdaad wel genoeg, ik twijfelde zelfs al een beetje of ik niet bij 35mm zou blijven maar m'n pa had me weer zover gekregen om 40mm te nemen.
Is zijn auto geweest en ik kon hem voor een zacht prijsje overnemen, anders had ik ook nooit zo'n veel te dure (per maand) station gereden. Maar ben er wel blij mee, 't is een beest.
http://www.autoblog.nl/ga(...)lasse-vetklep-06.jpgquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Pas je wel op? Als je zo'n volslanke chick in je auto hebt valt die vaak wat lager uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |