Die snicker ijsjes zijn lekker inderdaad.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik was daar vroeger zo verslaafd aanop de middelbare school gooide ik altijd m'n brood weg en at dan 1 snickers als lunch.
Was wel lekker skinny toen![]()
Als ik er nu een hap van neem zou ik ze nog steeds kunnen eten tho. Vooral die snickers ijsjes omg
#sugartoothforlyfe
Ja diequote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vooral die snickers ijsjes omg
#sugartoothforlyfe
En dan als username CarolineTensenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:19 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
De fipo.![]()
Wat een baas. Hoe komt die erop?!
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:21 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik mis iets geloof ik. Van termen als "white chocolate raspberry cheese cake" loopt mij het water niet in de mond. Klinkt mij teveel als marketingmeuk. Dat ding van Sapstengel ziet er ook uit als een luchtige bolus.
Big Black Cock?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lijkt meer op een vos/wolf.
Sinds ik over de BBC heb gehoord moet ik elke keer aan de BBC denken wanneer ik BBC (British Broadcast Corporation) hoor. Na enkele seconden heb ik pas door dat er een BBC (British Broadcast Corporation) bestaat.
pics?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik was daar vroeger zo verslaafd aanop de middelbare school gooide ik altijd m'n brood weg en at dan 1 snickers als lunch.
Was wel lekker skinny toen![]()
Als ik er nu een hap van neem zou ik ze nog steeds kunnen eten tho. Vooral die snickers ijsjes omg
#sugartoothforlyfe
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die snicker ijsjes zijn lekker inderdaad.
zie: www.hetmooistemeisjevandeklas.nl/allermooistequote:
Dat vind ik dan wel weer smerig, die echte snoepjesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:24 schreef Sapstengel het volgende:
Ik merk ook wel ja, vroeger at ik tering veel snoep. Nu vind ik het niet eens meer lekker eigenlijk. Het is echt gewoon een verslaving waar je af moet (nu het roken nog).
Altijd na het avondeten een hele zak Redband pretmix of van die gekleurde Napoleon opeten samen met mn vriendin.
nu fappen nogquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:24 schreef Sapstengel het volgende:
Ik merk ook wel ja, vroeger at ik tering veel snoep. Nu vind ik het niet eens meer lekker eigenlijk. Het is echt gewoon een verslaving waar je af moet (nu het roken nog).
Altijd na het avondeten een hele zak Redband pretmix of van die gekleurde Napoleon opeten samen met mn vriendin.
whutquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
beste uitvinding ooit. Een pot per stokbrood opmaken enzo
![]()
endostruggles. Heb al een week een halve liter b&j's staan en nog steeds niet verder van gegetenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:30 schreef Sapstengel het volgende:
Ik nu ook ja.
Weet je wat wel lekker is, Italiaans ijs van Talamini. Ziet er hier een op het winkelcentrum, moet mezelf echt weerhouden om niet gewoon een schaal met 5 bolletjes te bestellen als ik er langs loop.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
endostruggles. Heb al een week een halve liter b&j's staan en nog steeds niet verder van gegetenik trakteer mezelf vanavond op een patatje om het te vieren
jezelf trakteren op patat omdat je trots bent dat je geen ijs hebt gegeten, is dit dieetclub?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
endostruggles. Heb al een week een halve liter b&j's staan en nog steeds niet verder van gegetenik trakteer mezelf vanavond op een patatje om het te vieren
Dat haal ik maar niet in huis...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
beste uitvinding ooit. Een pot per stokbrood opmaken enzo
![]()
Ik zag van de week Bounty, Mars en Snickers drankjes staan bij de AH.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
voor jouw tijd
Chocopasta + pindakaas + caramel in een pot.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
zie: www.hetmooistemeisjevandeklas.nl/allermooiste
Treffend!quote:Object niet gevonden!
Ik heb niet zulke endostruggles als ik deze verhalen allemaal hoor.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |