morgen misschienquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:23 schreef JamFlava het volgende:
Is het loon al gestort?
Ik heb nog altijd rond de 40 euro tegoed van PostNL doordat ze een nieuw contract voor minder uren een maand te vroeg lieten ingaan, terwijl ik niet ging verlengen.
Loop er nu al 3 maanden achteraan te bellen
Bij settings kan je aantal posts per pagina instellen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef ophaling10 het volgende:
wat is het topic gauw dicht?meestal na een pag of 13
Bij mij wordt ook wel eens alles op één pagina gegooid. Gaat vanzelf overquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:32 schreef ophaling10 het volgende:
ja ik heb er zelf niets aan veranderd
Volgens mij zijn het er altijd 7, hoor! Bij mij iig wel.quote:
Bij mij ook maar ik moest dat zelf aanpassen van 25 post per pagina naar 50.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het er altijd 7, hoor! Bij mij iig wel.
Ja hoor, rond die tijd ben ik net terug van een wandeling met de hond en ga daarna zelden of nooit terug naar bed.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:17 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Peter kan best blijven opstaan om half 6 of zo. De ochtendstond heeft goud in de mond!
Egoïstequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:45 schreef superkimmi het volgende:
jeej! eindelijk een topic geopend én mijn naam erbij gezet
Bij mij staat het er nu al op * I AM RICH *...voor eventjes dan hèquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:23 schreef JamFlava het volgende:
Is het loon al gestort?
Ik heb nog altijd rond de 40 euro tegoed van PostNL doordat ze een nieuw contract voor minder uren een maand te vroeg lieten ingaan, terwijl ik niet ging verlengen.
Loop er nu al 3 maanden achteraan te bellen
Dat durf ik niet te zeggen. Heb zelf de situatie(nog) niet meegemaakt dus dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:12 schreef KatrienDuck het volgende:
@ Dudor: nog even een vraag over de afspiegeling. Contractduur en zo wordt dus ook meegenomen in de beslissing wie er overcompleet wordt verklaard. Maar WIE neemt/nemen die beslissing eigenlijk, en worden de TC's ook geraadpleegd hierover?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 05:45 schreef peter2671 het volgende:
[..]
Bij mij staat het er nu al op * I AM RICH *...voor eventjes dan hè![]()
[ afbeelding ]
Ik zou me voor kunnen stellen dat de TC's iemand die ook volop meedraait met voorsorteren niet graag kwijt willen raken. En er kunnen nog zoveel andere redenen zijn om iemand graag in het team te houden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen. Heb zelf de situatie(nog) niet meegemaakt dus dat weet ik niet.
Mooi zo! Een leuk team, dat scheelt een hoop! Waar zit je? Ik zit in Assen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:00 schreef Watisditnuweer het volgende:
KatrienDuck: voorbereiden bevalt goed! Het werk is goed te doen en ik zit in een leuk team!
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:00 schreef Watisditnuweer het volgende:
KatrienDuck: voorbereiden bevalt goed! Het werk is goed te doen en ik zit in een leuk team!
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:05 schreef Watisditnuweer het volgende:
[..]Dit is de samenvatting van mijn leven
quote:Meerderheid Tweede Kamer voor afschaffing maandagbezorging
Op 20 juni besprak de Tweede Kamer het voorstel van Minister Kamp om de maandagbezorging af te schaffen per 1 januari 2014. Een meerderheid is vóór. Er is nog geen besluit genomen maar we zijn ons wel al aan het voorbereiden.
Het besluit over de wijziging van de postwet, waardoor we per 1 januari 2014 niet meer op maandag post hoeven te bezorgen, staat voor dinsdag 25 juni op de agenda bij de Tweede Kamer. Daarna moet de wet nog worden goedgekeurd door de Eerste Kamer. In het wetsvoorstel staat wel dat we op maandag rouwpost en medische spoedzendingen moeten blijven bezorgen.
Als alles doorgaat, zal er wel het één en ander veranderen. We zijn druk bezig nieuwe processen te ontwerpen. We bereiden ook een adviesaanvraag voor. Het is de bedoeling dat we de aanvraag begin juli indienen. We zullen je dan nader informeren. Op 17 juli aanstaande overleggen we met de ondernemingsraad over de adviesaanvraag.
Dat is nog niet het grootste probleem, want is er wel genoeg werk op de zaterdag? Want nu werkt iedere zaterdag maar de helft van alle fulltimers. Als je straks elke zaterdag met het dubbele aantal staat is er onvoldoende werk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:00 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
slecht nieuws ,de za wordt dan ook wel verplicht,tot genoegen(niet dus) van vele collega's
het wordt weer net als gister zo natquote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:58 schreef superkimmi het volgende:
goedemorgen!
Hier gaat het juist vanmiddag veel regenen:( En dan loop ik 2 wijken. Hopen dat de hoeveelheid meevalt.
Ik word echt depressief van al die verhalen van mensen die wel ander werk vindenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 05:36 schreef peter2671 het volgende:
Mogguh
Vandaag zal ik aan mijn TC, als die aanwezig is, mededelen dat er een grote kans is dat volgende week of de eerste week van juli mijn laatste werkweek zal zijn.
Hopelijk gaat dit zonder 'slag of stoot'
Mijn collega, waar ik goed mee kan opschieten, begint dus ook rond deze periode met een nieuwe baan. Dit is puur toeval en de baan is al helemaal in een andere richting.
hier was het alleen 's ochtends wat aan het miezeren.. dus als dat zou kunnen! xDquote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:04 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
het wordt weer net als gister zo nat
Ik ookquote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:06 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik word echt depressief van al die verhalen van mensen die wel ander werk vinden
Vandaag is mijn laatste werkdag en dan heb ik 2 weken vrij maar ik heb niet eens geld om iets leuks te gaan doen. Ik heb ondertussen echt spijt dat ik 5 jaar geleden niet gewoon wat verder heb gekeken voor ander werk.
Ik ben in ieder geval blij voor jou dat je nu (waarschijnlijk) iets anders hebt gevonden. Nu maar hopen dat je TC het je ook gunt en niet gaat lopen zieken.
Een afwijzing is al heel wat! Ik denk dat je zelf ook al vaak genoeg hebt meegemaakt dat je helemaal niks te horen kreeg.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:10 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Ik ook
Een kennis van mij (werkt ook bij PostNL) heeft bijvoorbeeld ook werk gevonden. Ik heb besloten om toch ook maar actiever op zoek te gaan naar ander werk. Vorige keer kreeg ik totaal afwijzingen. Ben benieuwd of het nu weer zoveel worden.
Ja, maar dit is in 2011 geweest, dus al even geledenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:13 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Een afwijzing is al heel wat! Ik denk dat je zelf ook al vaak genoeg hebt meegemaakt dat je helemaal niks te horen kreeg.
Ik kan hier de laatste tijd helemaal niks meer vinden waarvoor ik ook maar enigszins in aanmerking kom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |