quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
2 zoenende mannen![]()
Dan liever 2 vrouwen die bezig zijn
Krijgen sowieso random een bonerquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:24 schreef msacras het volgende:
[..]
krijgen al een boner van het woord seks
wtf?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:24 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb het gevoel alsof er meer mensen hier op mannen vallen dan op vrouwen, dat is best raar voor internet.
Leuke studie dus.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:26 schreef Spatieloos het volgende:
Krabs verander OP naar wat je moet leren ofso.
ik ookquote:
quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:27 schreef msacras het volgende:
krabs als je de OP terug verandert naar de abercrombie mannen krijg je een BJ van LB
neequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:27 schreef Spatieloos het volgende:
Oh nu wil ik al helemaal een lapo, misschien krijg ik dan wel een BJ van msac ofso.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:27 schreef Spatieloos het volgende:
Oh nu wil ik al helemaal een lapo, misschien krijg ik dan wel een BJ van msac ofso.
21, watquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:14 schreef msacras het volgende:
[..]
1 vrouw en 21 mannen, geen goede vergelijking bij mij dus. Kan ik me wel voorstellen hoor, mannen hebben soms de neiging om erg ruw te zoenen en vrouwen hebben dat volgensmij wat minder. Maar ik val gewoon echt niet op vrouwen dus ik vind het gewoon vrij vies
Is toch raar, voor het internet? Ik bedoel meestal is het andersom, en staan er overal plaatjes van knappe vrouwen. Niks negatiefs of positiefs bedoeld hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:27 schreef msacras het volgende:
[..]
wat was dat nou weer voor opmerking?
25stequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:28 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Trouwens wanneer was je meet met je nieuwe klas, morgen of maandag?
niks hoaxquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gezoend, en msacras 22 omg.
Bij jou hoax.
RTquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:29 schreef LittleBrownie het volgende:
2x per jaar 6 maanden vakantie hebben
Maandagquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:28 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Trouwens wanneer was je meet met je nieuwe klas, morgen of maandag?
Nee hoor. Gewoon uni en alles in 1x halen en dan bijna 3 maanden vakantie hebben.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Andere regio zeker. Ik heb al een week korter vanwege het veranderen va regio
Hoe bedoel je dat dat dat raar is?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is toch raar, voor het internet? Ik bedoel meestal is het andersom, en staan er overal plaatjes van knappe vrouwen. Niks negatiefs of positiefs bedoeld hoor.
Hoezo hoax, toto kan zelfs Hongaarse fixen zonder cam op TC.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gezoend, en msacras 22 omg.
Bij jou hoax.
Slim!quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon uni en alles in 1x halen en dan bijna 3 maanden vakantie hebben.
Dan heb je altijd vakantie!quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:29 schreef LittleBrownie het volgende:
2x per jaar 6 maanden vakantie hebben
Hahquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo hoax, toto kan zelfs Hongaarse fixen zonder cam op TC.
Hoax, kan niet anders.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo hoax, toto kan zelfs Hongaarse fixen zonder cam op TC.
Ik ga jou een keer meenemen naar de Odessa als je eenmaal in Leiden studeert, daar kom je wel aan je trekkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:29 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Precies ook hier. In 3/4 jaar tijd, is toch niet superveel
Samen met nog 2 anderen of zo? Ik weet het niet eens maar meestal zijn het jongens die die opleiding doenquote:
Met raar bedoel ik nu iets van zeldzaam/bijzonder, niet negatief raar ofso.quote:
quote:
Waarom dan deze opleidingquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Samen met nog 2 anderen of zo? Ik weet het niet eens maar meestal zijn het jongens die die opleiding doen
OKE!quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ga jou een keer meenemen naar de Odessa als je eenmaal in Leiden studeert, daar kom je wel aan je trekken
Dan willen ze allemaal jouquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Samen met nog 2 anderen of zo? Ik weet het niet eens maar meestal zijn het jongens die die opleiding doen
Ofcoursequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op het internet zitten toch niet per definitie meer mannen dan vrouwen? Er van uitgaande dat je daar op doeldequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Met raar bedoel ik nu iets van zeldzaam/bijzonder, niet negatief raar ofso.
Normaal is het andersom, nogmaals.
Welke opleiding was het ook alweerquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat het een leuke opleiding is en zeker niet alleen voor jongens hoor!
Ja eigenlijk wel dus.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Op het internet zitten toch niet per definitie meer mannen dan vrouwen? Er van uitgaande dat je daar op doelde
Stop gewoon je hand in haar broekquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:32 schreef chapel24 het volgende:
Mijn laatste was echt een drama, die probeerde me te laten stikken ofzo
Wat is dezequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:32 schreef chapel24 het volgende:
Oude vest 35quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:32 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
welk nummer ging je eigenlijk hospiteren? morgen fiets ik er langs, kan ik ff kijken
Dat was toch de studie met de meeste werklozen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
International Business Studie niveau 4
Owwh :Squote:Op donderdag 20 juni 2013 20:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
2x6=12
en een jaar heeft 12 maanden, dombo!
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat was toch de studie met de meeste werklozen?
Mijn laatste heeft me die nacht 5 smsjes gestuurd of hij echt niet even bij me langs kon komen die nachtquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:32 schreef chapel24 het volgende:
Weet ik niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat was toch de studie met de meeste werklozen?
Challlenge accepted, againquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Mijn laatste heeft me die nacht 5 smsjes gestuurd of hij echt niet even bij me langs kon komen die nacht![]()
![]()
![]()
kon wel goed zoenen, pluspuntje
Avondquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:34 schreef supersof het volgende:
gvd zo warm op mijn kamer![]()
Ga maar weer op de bank slapen
Koop een ventilator, werkt echt goedquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:34 schreef supersof het volgende:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:34 schreef supersof het volgende:
verkeerde hok!quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:34 schreef DrNick het volgende:
MAAR IK HAD HET HOK TOCH GOED DICHTGEDAAN
Ja, misschien doe ik dat welquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Koop een ventilator, werkt echt goed
Nee dan komt alle warmte naar binnenquote:
Ja klopt, maar als heel veel mensen met die studie zonder baan zitten zou ik toch twijfelenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je weet niet hoe het over 3 jaar is he. Maar ik heb geen zorgen over een baan eig.
Kom je bij mij slapenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:34 schreef supersof het volgende:
Zet m vanavond open danquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dan komt alle warmte naar binnen
Studeer ik daarna toch lekker verder?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja klopt, maar als heel veel mensen met die studie zonder baan zitten zou ik toch twijfelen
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:35 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon vaak met je eens
Als het bij jou niet warm isquote:
35, volgensmij is dat een huis met voor een deel Minerva studenten (zie wel eens zo'n poster hangen), verder weet ik niet niet. mooi pand hoor!quote:
quote:
Gewoon zonder dekens slapenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijke koele kamerMoet je het natuurlijk niet warm van mij krijgen
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijke koele kamerMoet je het natuurlijk niet warm van mij krijgen
Er zijn idd 3 verdiepingen. 1 minerva verdieping, 1 Aug/Quint verdieping en 1 verdieping met studenten van geen vereniging. Ik ga hosp voor Aug/quintquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:36 schreef msacras het volgende:
[..]
35, volgensmij is dat een huis met voor een deel Minerva studenten (zie wel eens zo'n poster hangen), verder weet ik niet niet. mooi pand hoor!
Hoezo, ben je niet blij met deze OP dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Alweer 10 posts verder... Het gaat de goede kant op!
Nopequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo, ben je niet blij met deze OP dan?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:37 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Er zijn idd 3 verdiepingen. 1 minerva verdieping, 1 Aug/Quint verdieping en 1 verdieping met studenten van geen vereniging. Ik ga hosp voor Aug/quint
Jaaa ik wil sowieso bij Augustinusquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:39 schreef msacras het volgende:
[..]Augustinus zitten leuke mensen, Quintus ook
Welke rijschool misschien ken ik de rijschool welquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
ben nu 3 weken bezig en heb 6 lessen gehad
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Rijschool in dtcquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Welke rijschool misschien ken ik de rijschool wel
echte liefdequote:
Ik heb wel eens gezoend met een Augustijnquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:39 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Jaaa ik wil sowieso bij Augustinus
EIP ook?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon uni en alles in 1x halen en dan bijna 3 maanden vakantie hebben.
wtfquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:43 schreef LETMEIN het volgende:
Een zoen begint vaak met een kus waarna de lippen zacht om elkaar heen gaan en je bewegingen gaat maken met je tong in een ander zijn mond. Met de tong maak je vervolgens allerlei bewegingen om de tong van een ander heen. Wat ook kan is dat je rustig de lippen van je partner aftast met je tong, sommige mensen vind dit ook erg fijn. Het is normaal dat je daarbij speeksel uitwisselt, zonder dat je het in de gaten hebt wissel je enorm veel bacteriën uit! Het uitwisselen van bacteriën is heel normaal bij een zoen.
Tornadoquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:43 schreef LETMEIN het volgende:
Een zoen begint vaak met een kus waarna de lippen zacht om elkaar heen gaan en je bewegingen gaat maken met je tong in een ander zijn mond. Met de tong maak je vervolgens allerlei bewegingen om de tong van een ander heen. Wat ook kan is dat je rustig de lippen van je partner aftast met je tong, sommige mensen vind dit ook erg fijn. Het is normaal dat je daarbij speeksel uitwisselt, zonder dat je het in de gaten hebt wissel je enorm veel bacteriën uit! Het uitwisselen van bacteriën is heel normaal bij een zoen.
Ok.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:43 schreef LETMEIN het volgende:
een toetsenbord want een koe eet grasquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:44 schreef Spatieloos het volgende:
Wat geeft er nou meer bacteriën, een hand geven of zoenen?
Zoenen extreem veel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:44 schreef Spatieloos het volgende:
Wat geeft er nou meer bacteriën, een hand geven of zoenen?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:43 schreef LETMEIN het volgende:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
een toetsenbord want een koe eet gras
nee dat is yakultquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:45 schreef msacras het volgende:
[..]
maar ook goede bacteriën toch? weerstand enzo
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Dus jij hebt bacterieen van 22 mannen binnengekregen, jij bent vies van binnen
Zou kunnen dat weet ik dan weer niet. Maar met zoenen veel meer dan met andere dingen zoals handen schudden of deurklinkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:45 schreef msacras het volgende:
[..]
maar ook goede bacteriën toch? weerstand enzo
Na 3 maanden zijn die bacteriën er toch weer uit?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Dus jij hebt bacterieen van 22 mannen binnengekregen, jij bent vies van binnen
Met zoenen kon je toch ook onbewust weten of de man een goede vader is voor je kinderen ofzo?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou kunnen dat weet ik dan weer niet. Maar met zoenen veel meer dan met andere dingen zoals handen schudden of deurklinken
dafuq?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Met zoenen kon je toch ook onbewust weten of de man een goede vader is voor je kinderen ofzo?
Nerd modus aanquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:46 schreef Etsu het volgende:
mn mobiel oplader gaat veel sneller via laptop dan via stopcontact
Rly? Maar als zoenen goed is voor je weerstand...quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Met zoenen kon je toch ook onbewust weten of de man een goede vader is voor je kinderen ofzo?
Whaha lijkt me fakequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:46 schreef msacras het volgende:
[..]
dat zou wat zijnquote:
In september mag je weerquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Na 3 maanden zijn die bacteriën er toch weer uit?
En nee, 21 mannen en 1 vrouw
Zullen we volgende week je weerstand opkrikken?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Rly? Maar als zoenen goed is voor je weerstand...![]()
hoe danquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Wel eens gehoord dat zoenen de kans verkleint van een miskraam. Maar een goede vader zijn, zit denk ik niet alleen in de genen, en kan je dus niet weten door te zoenen, ook niet onbewust.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:46 schreef msacras het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:47 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zullen we volgende week je weerstand opkrikken?
En waarom is dat hoger? Waarom heeft stekkerdingplug zo;n stroom dinges?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Nerd modus aan
Komt doordat je USB output op je laptop hoger is dan de USB output op je USB stekkerdingplug.
quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Rly? Maar als zoenen goed is voor je weerstand...![]()
quote:
Niet letterlijk, maar bepaalde enzymen ofzo, dat jullie afweersystemen matchen en je kinderen overal immuun voor zijnquote:
Ik had even gegoogled maar alleen de naam Ter Maat kwam mij bekend voor maar dat kan ook zijn omdat ik dat ergens anders heb gehoord of gezienquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:48 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ken jij trouwens rijscholen in dtc?
Ik heb lessen bij een andere rijschoolquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik had even gegoogled maar alleen de naam Ter Maat kwam mij bekend voor maar dat kan ook zijn omdat ik dat ergens anders heb gehoord of gezien
rot op mientjequote:
gelukkigquote:
Omdat de bananen krom zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En waarom is dat hoger? Waarom heeft stekkerdingplug zo;n stroom dinges?
6 -0quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
geen idee
zo eerst kijken hoe Tahiti doodgemaakt wordt door Spanje![]()
Ah oke maar in dtc ken ik er verder dan toch geenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb lessen bij een andere rijschool
Ok thx, nerds als vrienden is echt handigquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Omdat de bananen krom zijn.
Omdat een usb poort van een laptop niet op smartphones gebouwd is en dus meer levert voor bijv een printer. Een usb wallplug levert alleen stroom voor een smartphone en die is meestal op een lage veiligere stroom voor je mobiel. Ene usb wallplug hier geeft ook meer ampere's dan een andere hier. Kan je vinden op het etiketje van dat ding.
nerdmodus uit
Hoi, ja ik wil met mij vergelijken!quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand foto's van mijn torso?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ok thx, nerds als vrienden is echt handig
Deventer City?quote:
Etsu dushiquote:
Dan win jij denk ikquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoi, ja ik wil met mij vergelijken!
DOETINCHEMquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deventer City?
En ik ken daar een dozijn mensen
[..]
Etsu dushi
per ongeluk alleen in de auto laten zitten, deed m'n tante met de hond van m'n oom terwijl ze ging winkelen. Hond natuurlijk overleden aan uitdrogingquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat doen we trouwens met Henry met dit warme weer
Lezen grgrquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:54 schreef msacras het volgende:
http://www.dokterdokter.n(...)-de-perfecte-partner
En dit is te vertrouwen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:54 schreef msacras het volgende:
Ohja, dat wist ik alquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:54 schreef msacras het volgende:
[..]
m'n moeder
m'n opa en oma wonen er nog steeds!
En ik een minderwaardigheidscomplex.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Post nou maar gwn, dan krijg ik of zelfvertrouwen, of competitieve motivatie.
Dit is een voorbeeld, maar ben het vaker tegen gekomen, volgensmij in een studieboek van m'n zus ook wel eensquote:
Even rondsletten grquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:54 schreef msacras het volgende:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
per ongeluk alleen in de auto laten zitten, deed m'n tante met de hond van m'n oom terwijl ze ging winkelen. Hond natuurlijk overleden aan uitdroging
is ze zoenoloog jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Dit is een voorbeeld, maar ben het vaker tegen gekomen, volgensmij in een studieboek van m'n zus ook wel eens
Waarom vraag je dan of iemand je torso wil zien?!quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ik een minderwaardigheidscomplex.
Misschien dat als ik afgevallen ben before en after shots post ooit, maar weinig kans
quote:
pics van je zusquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Dit is een voorbeeld, maar ben het vaker tegen gekomen, volgensmij in een studieboek van m'n zus ook wel eens
hommoquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan of iemand je torso wil zien?!
Nu wil ik het zien ook
heb je al eens gezien op tcquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
pics van je zus
[..]
hommo
waar kende je haar vanquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
*haar
geen idee kende haar jaren terug
Dat beantwoord mijn vraag niet!quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
pics van je zus
[..]
hommo
Interessant. Zou kunnen kloppen haha.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:54 schreef msacras het volgende:
Nee ik post niet, iets te onzeker overquote:
dm danquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ik post niet, iets te onzeker over
Niet onzeker over je lichaam zijnquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ik post niet, iets te onzeker over
haha okequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:56 schreef msacras het volgende:
[..]
nee het was een boek over klinische of neuropsychologie ofzo... iig studeert ze psychologie, dus daar had het mee te maken
Neequote:
Why not? Ietwat motivatie. En niemand wordt vrolijk van mijn torsoquote:
Haar zusjequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat was toch je andere zusje? Ze leek iig jonger dan jij? Of heb je maar 1?
Aan welke kantquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
tevens moet ik even een gaatje bijprikken in mijn riem
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:59 schreef chapel24 het volgende:
Ik ben pilsjes happen op een examenfeest, doeiii!!!
dat was gister, m'n andere zus is een half jaar geleden ofzo een keer op TC geweestquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat was toch je andere zusje? Ze leek iig jonger dan jij? Of heb je maar 1?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:00 schreef msacras het volgende:
[..]
dat was gister, m'n andere zus is een half jaar geleden ofzo een keer op TC geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |