Nee dan komt alle warmte naar binnenquote:
Ja klopt, maar als heel veel mensen met die studie zonder baan zitten zou ik toch twijfelenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je weet niet hoe het over 3 jaar is he. Maar ik heb geen zorgen over een baan eig.
Kom je bij mij slapenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:34 schreef supersof het volgende:
gvd zo warm op mijn kamer![]()
Ga maar weer op de bank slapen
Zet m vanavond open danquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dan komt alle warmte naar binnen
Studeer ik daarna toch lekker verder?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja klopt, maar als heel veel mensen met die studie zonder baan zitten zou ik toch twijfelen
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:35 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon vaak met je eens
Als het bij jou niet warm isquote:
35, volgensmij is dat een huis met voor een deel Minerva studenten (zie wel eens zo'n poster hangen), verder weet ik niet niet. mooi pand hoor!quote:
quote:
Gewoon zonder dekens slapenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijke koele kamerMoet je het natuurlijk niet warm van mij krijgen
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijke koele kamerMoet je het natuurlijk niet warm van mij krijgen
Er zijn idd 3 verdiepingen. 1 minerva verdieping, 1 Aug/Quint verdieping en 1 verdieping met studenten van geen vereniging. Ik ga hosp voor Aug/quintquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:36 schreef msacras het volgende:
[..]
35, volgensmij is dat een huis met voor een deel Minerva studenten (zie wel eens zo'n poster hangen), verder weet ik niet niet. mooi pand hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |