Ik had even gegoogled maar alleen de naam Ter Maat kwam mij bekend voor maar dat kan ook zijn omdat ik dat ergens anders heb gehoord of gezienquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:48 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ken jij trouwens rijscholen in dtc?
Ik heb lessen bij een andere rijschoolquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik had even gegoogled maar alleen de naam Ter Maat kwam mij bekend voor maar dat kan ook zijn omdat ik dat ergens anders heb gehoord of gezien
rot op mientjequote:
gelukkigquote:
Omdat de bananen krom zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En waarom is dat hoger? Waarom heeft stekkerdingplug zo;n stroom dinges?
6 -0quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
geen idee
zo eerst kijken hoe Tahiti doodgemaakt wordt door Spanje![]()
Ah oke maar in dtc ken ik er verder dan toch geenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb lessen bij een andere rijschool
Ok thx, nerds als vrienden is echt handigquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Omdat de bananen krom zijn.
Omdat een usb poort van een laptop niet op smartphones gebouwd is en dus meer levert voor bijv een printer. Een usb wallplug levert alleen stroom voor een smartphone en die is meestal op een lage veiligere stroom voor je mobiel. Ene usb wallplug hier geeft ook meer ampere's dan een andere hier. Kan je vinden op het etiketje van dat ding.
nerdmodus uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |