Nee dan komt alle warmte naar binnenquote:
Ja klopt, maar als heel veel mensen met die studie zonder baan zitten zou ik toch twijfelenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je weet niet hoe het over 3 jaar is he. Maar ik heb geen zorgen over een baan eig.
Kom je bij mij slapenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:34 schreef supersof het volgende:
gvd zo warm op mijn kamer![]()
Ga maar weer op de bank slapen
Zet m vanavond open danquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dan komt alle warmte naar binnen
Studeer ik daarna toch lekker verder?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja klopt, maar als heel veel mensen met die studie zonder baan zitten zou ik toch twijfelen
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:35 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon vaak met je eens
Als het bij jou niet warm isquote:
35, volgensmij is dat een huis met voor een deel Minerva studenten (zie wel eens zo'n poster hangen), verder weet ik niet niet. mooi pand hoor!quote:
quote:
Gewoon zonder dekens slapenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijke koele kamerMoet je het natuurlijk niet warm van mij krijgen
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijke koele kamerMoet je het natuurlijk niet warm van mij krijgen
Er zijn idd 3 verdiepingen. 1 minerva verdieping, 1 Aug/Quint verdieping en 1 verdieping met studenten van geen vereniging. Ik ga hosp voor Aug/quintquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:36 schreef msacras het volgende:
[..]
35, volgensmij is dat een huis met voor een deel Minerva studenten (zie wel eens zo'n poster hangen), verder weet ik niet niet. mooi pand hoor!
Hoezo, ben je niet blij met deze OP dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Alweer 10 posts verder... Het gaat de goede kant op!
Nopequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo, ben je niet blij met deze OP dan?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:37 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Er zijn idd 3 verdiepingen. 1 minerva verdieping, 1 Aug/Quint verdieping en 1 verdieping met studenten van geen vereniging. Ik ga hosp voor Aug/quint
Jaaa ik wil sowieso bij Augustinusquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:39 schreef msacras het volgende:
[..]Augustinus zitten leuke mensen, Quintus ook
Welke rijschool misschien ken ik de rijschool welquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
ben nu 3 weken bezig en heb 6 lessen gehad
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Rijschool in dtcquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Welke rijschool misschien ken ik de rijschool wel
echte liefdequote:
Ik heb wel eens gezoend met een Augustijnquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:39 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Jaaa ik wil sowieso bij Augustinus
EIP ook?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon uni en alles in 1x halen en dan bijna 3 maanden vakantie hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |