Nimmer genoeg vuurkorvenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yes, heeft hij
Wij hebben twee vuurkorfen in de tuin jwz
Leer mij painten dan...quote:
Zeg ik ook altijd jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Juah ik zei altijd "ik ga na de vakantie naar de zoveelste klas"
soberzo ben jij over want slimme meid dit dat
Hoeraquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd ja. En ik zeg niet dat ik slim ben, maar ik ben vast wel over.
Nee das veel te link als ik dat soort dingen ga leren....quote:
http://tag.wonderhowto.com/make-clothes-see-through-in-photoshop/quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:27 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee das veel te link als ik dat soort dingen ga leren....
Maar, dat doen ze toch wel gewoon zelf juistquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:26 schreef Sardu het volgende:
Die kerel die het weer doet bij het nieuws... Die staat voor zo'n hip scherm en doet net of ie knopjes indrukt om een nieuwe animatie in te starten. Nu zie ik hem vaak naast die dingen drukken en toch het scherm veranderen.
Bedenk ik me net dus dat hij alleen zichzelf voor het lapje loopt te houden. Want niemand geeft een neuk of het scherm nu veranderd na het drukken van een knopje of zonder aanraken.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:26 schreef Sardu het volgende:
Die kerel die het weer doet bij het nieuws... Die staat voor zo'n hip scherm en doet net of ie knopjes indrukt om een nieuwe animatie in te starten. Nu zie ik hem vaak naast die dingen drukken en toch het scherm veranderen.
Bedenk ik me net dus dat hij alleen zichzelf voor het lapje loopt te houden. Want niemand geeft een neuk of het scherm nu veranderd na het drukken van een knopje of zonder aanraken.
Ergens zo'n klein gat in maken dat er maar een molecuul doorpast? of is dat te simpel gedachtquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:21 schreef Murdera het volgende:
wat moet ik me voorstellen bij een moleculaire transistor die bestaat uit slechts een enkele laag moleculen?
Hoe maken ze zoiets?
Pfoequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:28 schreef Ugjerke het volgende:
Wat is de Nederlandse variant van 'Phew..'.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:28 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ergens zo'n klein gat in maken dat er maar een molecuul doorpast? of is dat te simpel gedacht
Goeie vraag, ik zeg altijd gewoon Phew, maar dan als 'fjoew' ofzoquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:28 schreef Ugjerke het volgende:
Daar heb ik geen photoshop voor nodig...quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://tag.wonderhowto.com/make-clothes-see-through-in-photoshop/
Dit is een betere.quote:
Poehquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:28 schreef Ugjerke het volgende:
Zo zat ik dus ook te denken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Goeie vraag, ik zeg altijd gewoon Phew, maar dan als 'fjoew' ofzo
Knappe koppenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is wat ze maken. hoe de fuck..die laag is 1 molecuul hoog. Fckin amazed.
Nee ze hebben een nieuwe die wat meer geloofwaardig overkomt.quote:
Gulden middenweg: Pizza uit de oven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |