ben jij een chinese chick?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
http://nos.nl/op3/artikel(...)de-winkelstraat.html
Geen idee eigenlijk, denk loop van de middag ofzo?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daarna bazenontbijt
Wisten jullie al hoelaat jullie hier konden zijn? (ivm boodschappen)
Maandag?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tssss, maandag in 6V waarschijnlijk.
SMS me maar als jullie onderweg gaan dan. Hier steken we ook een vuurtje aan zaterdagquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, denk loop van de middag ofzo?
Denk dat je ff met Mono moet overleggen daaroverNiet al te vroeg want morgenavond gaan we wss ook aan de zuip (fik in de tuin), dus dat we gewoon op ons gemakje opstaan en de trein pakken enzo
Sgoed,sgoed, Mono heeft je nummer wel toch?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
SMS me maar als jullie onderweg gaan dan. Hier steken we ook een vuurtje aan zaterdag
Weet ik veel. Dan krijg ik te horen ben of ik over ben. De 5e is dan klaar, 6e moet nog beginnen. Hoe je dat interpreteert moet je zelf maar weten en zo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maandag?
Jij telt een schooljaar vanaf de laatste schooldag van het vorige jaar? Wat schattig
Ben je dan ook 16 en driekwart?
Juah ik zei altijd "ik ga na de vakantie naar de zoveelste klas"quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet ik veel. Dan krijg ik te horen ben of ik over ben. De 5e is dan klaar, 6e moet nog beginnen. Hoe je dat interpreteert moet je zelf maar weten en zo.
Het lukte haar net niet.quote:
Ik zie best overeenkomsten....quote:
Yes, heeft hijquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sgoed,sgoed, Mono heeft je nummer wel toch?
Vuurtjes zijn baas
Dat is geen lepel vrind.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:23 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik zie best overeenkomsten....
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:23 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik zie best overeenkomsten....
[ afbeelding ]
Nimmer genoeg vuurkorvenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yes, heeft hij
Wij hebben twee vuurkorfen in de tuin jwz
Leer mij painten dan...quote:
Zeg ik ook altijd jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Juah ik zei altijd "ik ga na de vakantie naar de zoveelste klas"
soberzo ben jij over want slimme meid dit dat
Hoeraquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd ja. En ik zeg niet dat ik slim ben, maar ik ben vast wel over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |