Hoe gaat het met Ravi, groeit ie lekker?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:07 schreef Strega het volgende:
Wij hebben de fan aan, erg warm hier nog. Ravi kijkt naar boven en schrikt zich het apezuur. Hij zit nu verstopt achter mijn burostoel.
Niet alleen dat, maar ik denk automatisch richting één iets, nu ik Baaf vaker over haar hoor kletsenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:22 schreef Miniem het volgende:
Wat een schatje Miniem!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik dacht eerst Miniem dus, maar nu weet ik het niet meer. Zou het z'n dinnetje-van-de-trein zijn?quote:
Geinig! Met een reden of?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:31 schreef Bos81 het volgende:
o ja terug van een smaaktest in de stad. 7 stukjes vlees mogen proeven en beoordelen. Volgende week en de week er op mag ik weer![]()
![]()
Ik weet niet of je ze kent. Maar ze spreken hier in de stad weleens mensen aan of ze nu tijd hebben om een smaaktest te doen. Dat heb ik wel eens gedaan en toen vroegen ze of ik mijn e-mailadres wilde achterlaten voor online onderzoeken enzo. Zo ben ik uitgenodigd voor vanavond. In december/januari ben ik ook al een keer daar geweest.quote:
Begint het met een M? Oh neequote:
Wat een mooierdquote:
Hey, dat zijn leuke dingen, Bos!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ze kent. Maar ze spreken hier in de stad weleens mensen aan of ze nu tijd hebben om een smaaktest te doen. Dat heb ik wel eens gedaan en toen vroegen ze of ik mijn e-mailadres wilde achterlaten voor online onderzoeken enzo. Zo ben ik uitgenodigd voor vanavond. In december/januari ben ik ook al een keer daar geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |