Ik zie al voor me dat die unit in Frankrijk splitst, 1 deel de zee op en de andere helft richting Duitsland.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:38 schreef Angry_Bird het volgende:
Hopen dat er vanavond nog wat leuk onweer voor het midden van het land komt!
Hoezo?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nieuwe topics openen in een reeks is gewoon verrot nu.
Vroeger was het gewoon knopje drukken, alles was vooraf al ingevuld. In de topicreeks zie ik allemaal vage nummertjes als je daar dubbel op klikt.. Vroeger was 13e pagina bereikt en de volgende werd gelijk geopend door iemand.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo?
Er was gewoon niemand die hem opende, verder gaat alles goed.
Gewoon hetzelfde?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vroeger was het gewoon knopje drukken, alles was vooraf al ingevuld. In de topicreeks zie ik allemaal vage nummertjes als je daar dubbel op klikt.. Vroeger was 13e pagina bereikt en de volgende werd gelijk geopend door iemand.
Tenzij jij mij even uitlegt hoe dat nu werkt?
Buitenlanders die alle Nederlanders over 1 kam scherenquote:
Ja maar dat krijgen jullie tenminste nog. Hier is mijn bilspleet het enige vochtige in de gehele omgevingquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Buitenlanders die alle Nederlanders over 1 kam scheren
Droog, knalzonnig en tegen de 25 graden nu.
Onweer, wat?
Ik zou bijna gaan wedden om een krat bier dat onweer hier uitblijft...quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja maar dat krijgen jullie tenminste nog. Hier is mijn bilspleet het enige vochtige in de gehele omgeving
Beter pak je de boot.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:05 schreef Falco het volgende:
Ik moet van Noord Enschede naar West Enschede, welke spoorwegtunnel moet ik nemen?
Of juist niet
Manual, 2s, F22 ISO 100 om de 2 secondenquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:50 schreef Meike26 het volgende:
Ik ben jaloers op iedereen in het oosten, behalve het wc-potten issue dan.
@Koelkastje, wat zijn een beetje de instellingen die je hebt gebruikt ? Misschien dat ik, als het onweer in midden NL zich doorzet, ook even de camera aanzet
Even in mijn glazen bol kijken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:13 schreef YazooW het volgende:
Gaat dat gebied boven N-O Frankrijk Nederland bereiken?
'Open nieuw deel'.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als ik op "nieuw topic" druk krijg gewoon een witte pagina en topic titel blijft ook leeg???
Tof. Nu Limburg nog.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:21 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Op basis van zeer recent onderzoek ligt daar een nieuwe zee.
Gaat niks meer gebeuren nu toch?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:23 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat heet "opladen" voor de buien.
Die zie je pas als het topic vol/dicht isquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb die icoontjes niet eens, zelfs "kut topic" niet. Begrijp er geen zak van.
Mjah... als de trend van de afgelopen dagen zich doorzet dan blijft het inderdaad bij prut boven Frankrijk die er telkens in faalt om ons land te bereiken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Gaat niks meer gebeuren nu toch?
Die zijn de poep aan het terugduwen denk ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:38 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Mjah... als de trend van de afgelopen dagen zich doorzet dan blijft het inderdaad bij prut boven Frankrijk die er telkens in faalt om ons land te bereiken.
Btw... wat is het dood in dit topic. Zijn alle weerfanaten in het regengebied weggespoeld?
Nee, precies zoals ik het heb gemaakt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:43 schreef DutchMan0211 het volgende:
[..]
Was het maar waar , maar dan wel iets zuid oostelijker.
Doe dan HEEL Nederland. Dan hebben we er allemaal iets aanquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, precies zoals ik het heb gemaakt.
Nee, jullie hebben genoeg gehad.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:45 schreef DutchMan0211 het volgende:
[..]
Doe dan HEEL Nederland. Dan hebben we er allemaal iets aan.
Please ?
Ik heb hier niks gehad. Ja een beetje regen en wat klappen. Ik wil shelfclouds, zwarte luchten, etc...quote:
Ik had jou ook de zee in moeten gooien...quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:47 schreef DutchMan0211 het volgende:
[..]
Ik heb hier niks gehad. Ja een beetje regen en wat klappen. Ik wil shelfclouds, zwarte luchten, etc...
Een klein beetje naar rechts mag wel hoor. Hier is ook nog helemaal niks geweestquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:41 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die zijn de poep aan het terugduwen denk ik.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had jou ook de zee in moeten gooien...
Kom maar opquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:51 schreef roislecxe het volgende:
Als ik de Europese buienradar bekijk, dan lijkt het er verdacht veel op dat het oosten en Duitsland zich mogen gaan opmaken voor een volgende ronde straks.
Zolang het maar niet gaat onweren, vandaag even geen tijd voor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:51 schreef roislecxe het volgende:
Als ik de Europese buienradar bekijk, dan lijkt het er verdacht veel op dat het oosten en Duitsland zich mogen gaan opmaken voor een volgende ronde straks.
Dat was dus wat ik ook zag. Maar ik heb me ooit eens laten vertellen dat je eigenlijk die 3 uur vooruit niet moet vertrouwen. Of is dat alleen zo voor de Nederlandse radar ?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:51 schreef roislecxe het volgende:
Wat nou als iedereen in het oosten een ventilator aanzet en dat verandert naar heel Nederland?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:51 schreef roislecxe het volgende:
Er kan natuurlijk nog veel mee gebeuren, maar zoals het er nu uitziet wordt het voorlopig nog groter en actiever, dus het zal nog niet 1-2-3 opgelost zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:52 schreef DutchMan0211 het volgende:
[..]
Dat was dus wat ik ook zag. Maar ik heb me ooit eens laten vertellen dat je eigenlijk die 3 uur vooruit niet moet vertrouwen. Of is dat alleen zo voor de Nederlandse radar ?
quote:
Hartstikke droog hier, heel wat boeren zijn aan het beregenen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
idd, lijkt tropisch in rotterdam, laat het hier maar los gaan.
Als nou slechts 1 Duitser een scheet de goede kant op laat dan heeft Engeland ook wat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat nou als iedereen in het oosten een ventilator aanzet en dat verandert naar heel Nederland?
Heb je het over omgeving Rotterdam?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:58 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Hartstikke droog hier, heel wat boeren zijn aan het beregenen.
Flinke plens kunnen we wel gebruiken anders word het stof happen.
Eiland Tholen, Zeelandquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Heb je het over omgeving Rotterdam?
Het oosten heeft een bak water gehad, de rest helaas niet.quote:
Dat geldt hier (Oost-Duitsland) net zo goed. Op dit moment ontstaan hier de onweersbuien spontaan hier en daar, valt geen peil op te trekken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:52 schreef DutchMan0211 het volgende:
[..]
Dat was dus wat ik ook zag. Maar ik heb me ooit eens laten vertellen dat je eigenlijk die 3 uur vooruit niet moet vertrouwen. Of is dat alleen zo voor de Nederlandse radar ?
Meer naar het noorden. En dat staat ook compleet los van de richting van de buien.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:05 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Uh Nattekat, verplaatst dat lagedrukgebied zich niet naar het westen
Dat is een objective voorspelling op basis van de huidige richtingquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:06 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
You wish.
Als dat zo is leg ik mijn camera weer in de auto!
Breda heeft al 25 gradenquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:11 schreef DemonRage het volgende:
Kijken of Eindhoven de 25°C nog gaat halen vandaag.
De zon is volop aanwezig iig.
Tuurlijk heeft breda 25 graden. Eindhoven heeft onweer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Breda heeft al 25 graden![]()
En verder niks, maar goed.
Ik zie hier geen onweer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:14 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft breda 25 graden. Eindhoven heeft onweer.
Slecht evenwicht!
Meestal is het raak in een lijn van eindhoven - nijmegen.quote:
Weet ik niet, ik was op mijn werk in Tilburg vandaag.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Komt nog wel. En is al geweest vandaag volgens mij ook?
Wat betekent dat?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan nog interessant gaan worden voor de arme kustbewoners
De (ruwe) schatting kon wel eens goed uitkomenquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:05 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Uh Nattekat, verplaatst dat lagedrukgebied zich niet naar het westen
Dank!quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De kans op onweer uit het complex boven Frankrijk.
Zie een kleurrijke voorspelling een paar posts geleden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:28 schreef Elan het volgende:
Komt er nog fatsoenlijke regen in Zuid Holland echt alleen maar zon gehad en grijze lucht geen drup regen.
Zijn plaatje laat een topic zien die nog niet aan pagina 12 of 13 zit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die zie je pas als het topic vol/dicht is
Hij heeft misschien een ander aantal posts per pagina?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zijn plaatje laat een topic zien die nog niet aan pagina 12 of 13 zit.
Ja, denk het wel. Oke zonet even getest op een gesloten topic, knopje heb ik dus wel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft misschien een ander aantal posts per pagina?
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Eigenlijk komt dat omdat ie naar het westen toe beweegt, en een nieuw deel boven de bron komt te liggen. Helaas remt het de gang naar het westen wel iets af.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:32 schreef DemonRage het volgende:
Die aangroei aan de oostkant van dat gebied boven Frankrijk bevalt me niet.
Zo op de radar te zien zuigt het alle energie van wat onze kant op komt weg.
Dat is hetzelfde als 'Stop volgen'. Sommigen hebben dit veranderd.quote:
Weer wat geleerd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als 'Stop volgen'. Sommigen hebben dit veranderd.
t westen aan de beurt dan eindelijk?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die Timofeef (ofzo iets) weerman op rtl 4 die gaf net aan dat die buienlijn bij frankrijk komende avond / nacht over ons land gaat trekken.
Ben je gek?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:40 schreef marcel-o het volgende:
[..]
t westen aan de beurt dan eindelijk?
Dat werd niet gezegd..quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:40 schreef marcel-o het volgende:
[..]
t westen aan de beurt dan eindelijk?
Weet je zeker dat het er niet meer waren?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:50 schreef Melleyn het volgende:
Ik zit al twee dagen voor m'n raam te wachten op omweer maar het enige wat ik tot nu toe gezien heb waren vier verdwaalde druppeltjes
Ik heb ze geteldquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het er niet meer waren?
Het enige wat ik kan zien in het westen is het dunne wolkendek wat we hier al de hele dag hebben.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:54 schreef Martinovibes het volgende:
HMM er is nu duidelijk convectie aan de gang in het westen , deze foto is een paar minuten geleden genomen vanuit Rozenburg richting Maassluis /Westland/Delftland
[ afbeelding ]
Die zijn allemaal hun kelders aan het leegpompenquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:56 schreef Gwywen het volgende:
Wat ik me afvraag: hoe lang blijft dat water nou in bijv. Enschede en zo? Of is zoiets een uurtje na de bui wel weer weggetrokken?
Ik zou ook wel foto's van Oldenzaal willen zien eigenlijk. Er zaten toch zo veel Oldenzalers in dit topic?
Weet je het zeker? Het valt hier nog reuze mee.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het wordt hier heel erg donker nu.
5 minuten geleden scheen de zon hier nog, het is nu gewoon helemaal dicht getrokken.... En niet licht bewolkt, ook niet inkt zwart natuurlijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Het valt hier nog reuze mee.
Inderdaad. EHV heeft vanmorgen weinig spectaculairs gehad.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:04 schreef DemonRage het volgende:
Bij Maastricht knalt het weer even. Nou nog wat meer naar het NW.
Die boven Zeeland?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:05 schreef Martinovibes het volgende:
Die wolk groeit snel hoor
[ afbeelding ]
Hier ook inderdaad (Diemen). Bewolking begint steeds 'voller te worden en huiskamer is nu zelfs schemerig (staat vol de zon op normaal).quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
5 minuten geleden scheen de zon hier nog, het is nu gewoon helemaal dicht getrokken.... En niet licht bewolkt, ook niet inkt zwart natuurlijk
Zulke wolkjes ziet ik nu ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:05 schreef Martinovibes het volgende:
Die wolk groeit snel hoor
[ afbeelding ]
Ach, hier heeft de zon de hele dag nog niet geschenen en wordt het ook niet donkerder.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Awh nice, nu schijnt de zon weer en breekt de hele klere zooi weer open...
Snel een lijn vormen tussen die 2.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:10 schreef marcel-o het volgende:
er kan nogsteeds het een en ander ontstaan.
zie west-belgie en bij limburg...
En zal net als altijd wel weer een beetje afzwakken als het onze kant op komtquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:11 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Die lijn begint ook steeds beter te worden.
Nee, dit keer hebben we een gunstigere CAPE.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:11 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
En zal net als altijd wel weer een beetje afzwakken als het onze kant op komt
Die ligt toch vrij laag? Heb ze wel eens op 4000 gezien en dat er geen reet gebeurdequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dit keer hebben we een gunstigere CAPE.
Vandaag en vannacht hadden we geen CAPE, nu is het toch een stuk hoger.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:15 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Die ligt toch vrij laag? Heb ze wel eens op 4000 gezien en dat er geen reet gebeurde
Maar ik ben verder ook een leek trouwens
http://alberto2001.8k.com/foto.htmquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:19 schreef LuciferRising het volgende:
Kan het niet wat later komen? Eerst nog even lekker in het park hangen.
Wie is Alberto?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:21 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
http://alberto2001.8k.com/foto.htm
Even de park checkenAlberto
Thks maar die komt nog wel uit een run van GFS, ik weet dat er een site is waar de realtime kaarten staan maar kan m niet meer vinden..quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:25 schreef Nattekat het volgende:
http://wetterzentrale.de/topkarten/fsavneur.html
Die ziet dr leuk uit ja, als die nog even doorgaat krijg ik hier in utrecht ook nog wat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:33 schreef Martinovibes het volgende:
Dat celletje uit Maastricht waar ik het net over had [ afbeelding ]
genomen in een simpel veldquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:33 schreef Martinovibes het volgende:
Dat celletje uit Maastricht waar ik het net over had [ afbeelding ]
gemaakt door Piet Berger uit Simpelveld
Dat is wat jij denkt?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:38 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Aangepaste ruwe schatting, wordt steeds leuker
Jep. Daarom ook ruwe schatting. Alhoewel ik die bocht naar links toch iets te scherp heb gemaakt is dit betrouwbaarder dan de 3u vooruit.quote:
RTL = Luxemburg dus daar trekt dat gebied nu over.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De RTL zenders knalde er ff uit hier.... onweer?
Ik vrees dat dit niet gaat gebeuren, maar ik hoop het stiekem wel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:38 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Aangepaste ruwe schatting, wordt steeds leuker
ik zit in het zuiden van limburg en hier is alles weer weg, was ongeveer 15/20 minuten regen met wat onweer, maar niet echt spectaculairquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:44 schreef roislecxe het volgende:
Limburg heeft een goeie prijs te pakken zo te zien.
Als ik op buienradar kijk ziet het er explosief uit, dus daar ging ik vanuitquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ik zit in het zuiden van limburg en hier is alles weer weg, was ongeveer 15/20 minuten regen met wat onweer, maar niet echt spectaculair
De grote broer moet nog komen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ik zit in het zuiden van limburg en hier is alles weer weg, was ongeveer 15/20 minuten regen met wat onweer, maar niet echt spectaculair
Waar zit jij dan? Hier is het al een dik kwartier bezig en word nu steeds heftiger.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ghehehequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:48 schreef Rabieluh het volgende:
Zit iedereen er klaar voor om te zien hoe de boel Breda gaat missen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<hr>
zuidelijker dan aelsequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:48 schreef Aelse het volgende:
[..]
Waar zit jij dan? Hier is het al een dik kwartier bezig en word nu steeds heftiger.
Ik ga zo de deur uit. Dus misschien maak je deze keer kans...quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:48 schreef Rabieluh het volgende:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Update, was iets vergeten
Hoelaat begint jou verwachting? hahahaquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:48 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ghehehejazeker, trouwens jou naam komt me steeds zo bekend voor, waar ken ik je van?
Ow ehmmm geen idee, weet niet welke topics we gemeen hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het echt word ik ook vaak Rab of Rabieluh genoemd, misschien dat?Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Graag, zit hier vlakbij Schiphol en het is hier behoorlijk benauwd met geen zuchtje wind en hier en daar wat openingen in het wolkendek...quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:49 schreef Pino112 het volgende:
Gaat het rond 1.30 nog onweren bij Schiphol?
AAAAAAAAAARGHHHHHHH!quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Hoelaat gaat dat ongeveer gebeuren?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T is hier alleen maar flink donkerquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:55 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Zuidend Limburg flinke onweer op het moment.
hoe zuidelijk dan? hier zuid limburg en weinig onweerquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:55 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Zuidend Limburg flinke onweer op het moment.
Oh trouwens, en bewaar de plaatjes hequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:48 schreef Rabieluh het volgende:
Ach niet zo zeuren jij. Eindhoven valt wel vaker in de prijzenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:56 schreef Takkembah het volgende:
Stom eindhovenontwijkend gedrag. Kutonweer
tja, je kunt het het onweer nauwelijks kwalijk nemen natuurlijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:56 schreef Takkembah het volgende:
Stom eindhovenontwijkend gedrag. Kutonweer
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:weermanreinier twitterde op donderdag 20-06-2013 om 20:46:46Limburg: zuid van de lijn Born-Brunssum onweer, zwaarste bui bij Vaals. Koers: noord. reageer retweet
twitter:weermanreinier twitterde op donderdag 20-06-2013 om 20:52:49Zulke 'explosieve' satellietbeelden zie je niet zo vaak. http://t.co/TszbAH5gTP reageer retweet
Naja als er dan nog maar een vliegtuig kan landen vind ik het best.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Graag, zit hier vlakbij Schiphol en het is hier behoorlijk benauwd met geen zuchtje wind en hier en daar wat openingen in het wolkendek...
En of hij wel echt geland is ipv neergestortquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:00 schreef Aelse het volgende:
Dat kan altijd, de vraag is alleen wat de status van het vliegtuig is na het landen
Sittardquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
hoe zuidelijk dan? hier zuid limburg en weinig onweer
Het liefst geland.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En of hij wel echt geland is ipv neergestort
Hey nicht so schreeuwen jawohl man, wir sind die hollander und wir wollen is zu stil hebben graag, danke fielquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:02 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Hey nicht so schreeuwen jawohl man, wir sind die hollander und wir wollen is zu stil hebben graag, danke fiel
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:03 schreef marcel-o het volgende:
[..]![]()
heb k ook wel met bijna elk Duits woord.. klinkt altijd boos
Pen. Penne.quote:
Dat paarse zo dwars over Heerenveenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
3x raden wie er weer achter een schild zitten
De duitsers?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
3x raden wie er weer achter een schild zitten
Stilte voor de storm, wat mij betreft mogen jullie alles krijgen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:10 schreef Ajaxfan het volgende:
Compleet windstil en echt vies benauwd blegh.
Kom op zeg het is gewoon smerig benauwd in Rijnsburgquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:09 schreef Nattekat het volgende:
De enige redding van ons arme kustbewoners is de zeewind.
Peent.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:11 schreef viagraap het volgende:
Hoe komen jullie aan die gekke kaartjes met regenbogen erop?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:03 schreef marcel-o het volgende:
[..]![]()
heb k ook wel met bijna elk Duits woord.. klinkt altijd boos
Maak ik zelfquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:11 schreef viagraap het volgende:
Hoe komen jullie aan die gekke kaartjes met regenbogen erop?
toen k deze zag laatst ging ik helemaal stukquote:
quote:
Ik blijf er ook om lachenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef marcel-o het volgende:
[..]
toen k deze zag laatst ging ik helemaal stuk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier in Bleiswijk hetzelfde.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
21 graden, heel klein zonnetje, windstil en vies smerig benauwd.
Klets klets.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:18 schreef Dawnbreaker het volgende:
ja het is echt te benauwd, heb je meteen ook geen zin meer om te neuken
Dat heb ik nou bij een duitse pornofilmquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:18 schreef Dawnbreaker het volgende:
ja het is echt te benauwd, heb je meteen ook geen zin meer om te neuken
ik geloof er in dit keer..quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:20 schreef kermit71 het volgende:
De Randstad maakt zich op voor de zoveelste dode mus.......
en toch blijf ik er in geloven
Sowieso een duitse film kijken...correctie, een duits gesproken filmquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:21 schreef kiwiko het volgende:
[..]
Dat heb ik nou bij een duitse pornofilm
Dat klinkt echt rampenfilm-ishquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:20 schreef INViCTuS het volgende:
ACHTUNG!!!
WetterOnline
ACHTUNG BERLIN!
Die Millionenmetropole wird bereits von den Wolken des Gewitterclusters verschluckt! Die unwetterartigen Gewitter ziehen direkt auf die Stadt zu. Leute in Berlin und Umland - meidet Freiluftveranstaltungen, bleibt zu Hause! Das wird gleich SEHR ungemütlich!
Zo, koekoek!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:24 schreef INViCTuS het volgende:
Dit was een beeld om 14 uur in de middag stukje over de grens...
[ afbeelding ]
Donkergroen = stront aan de knikker.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:24 schreef INViCTuS het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
1 keer donkergroen gezien bij Amsterdam op A10 richting Den Haag, was bijna eng!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:27 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Donkergroen = stront aan de knikker.
Volgens mij zag het er op pukkelpop toen ook zo uit.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:29 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
1 keer donkergroen gezien bij Amsterdam op A10 richting Den Haag, was bijna eng!
Waar precies? Heb rond Enschede gereden ook stukje Duitsland mee gepakt niks van dat alles...quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:24 schreef INViCTuS het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:27 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Donkergroen = stront aan de knikker.
Volgens mij zag het er op pukkelpop toen ook zo uit.
Bochumquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:30 schreef practics het volgende:
[..]
Waar precies? Heb rond Enschede gereden ook stukje Duitsland mee gepakt niks van dat alles...
Nog niet helemaal duidelijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:30 schreef TwenteFC het volgende:
Hoe "ontstaat" dat groene eigenlijk? Ook al een keer meegemaakt, zelfs een keer een vuurbal gehad die bij ons in een schuur is gecrasht.
Zul je zien, gaat het losquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij kunnen we gaan zitten wachten tot we een ons wegen hier... ik geef het nu op!
er komt niks voor zuid-hollandquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij kunnen we gaan zitten wachten tot we een ons wegen hier... ik geef het nu op!
De wolken lijken net 500 meter voor de grens op te lossen, aan alle kanten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:39 schreef Nattekat het volgende:
Volgens de huidige prognose komen we precies tussen de buien in... Dit is niet leuk meerr
Onweer is dan ook het enige wat mij mag wekkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:40 schreef tralalala het volgende:
Ik hoop dat ik rond 3:00 gewekt wordt door een flinke onweersbui.
Gordijntje open en kijken maar.
Dat is Tijs van de EO. Koekoek.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:40 schreef tralalala het volgende:
Ik hoop dat ik rond 3:00 gewekt wordt door een flinke onweersbui.
Gordijntje open en kijken maar.
Voor vanavondquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mwa die codegeel voor zuid holland had niet eens gehoeven vandaag..
Vannacht zet ik mijn raam open! fuck it dan maar een bui op mijn kopquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mwa die codegeel voor zuid holland had niet eens gehoeven vandaag..
ja.. draait mooi iddquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:41 schreef Resistor het volgende:
Europese buienradar ziet er wel mooi uit, net 1 groot lagedrukgebied, met Nederland als het oog van de storm.
(ik blijf toch nog even zitten tot dit topic vol is)
Dank je!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |