Ik zie al voor me dat die unit in Frankrijk splitst, 1 deel de zee op en de andere helft richting Duitsland.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:38 schreef Angry_Bird het volgende:
Hopen dat er vanavond nog wat leuk onweer voor het midden van het land komt!
Hoezo?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nieuwe topics openen in een reeks is gewoon verrot nu.
Vroeger was het gewoon knopje drukken, alles was vooraf al ingevuld. In de topicreeks zie ik allemaal vage nummertjes als je daar dubbel op klikt.. Vroeger was 13e pagina bereikt en de volgende werd gelijk geopend door iemand.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo?
Er was gewoon niemand die hem opende, verder gaat alles goed.
Gewoon hetzelfde?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vroeger was het gewoon knopje drukken, alles was vooraf al ingevuld. In de topicreeks zie ik allemaal vage nummertjes als je daar dubbel op klikt.. Vroeger was 13e pagina bereikt en de volgende werd gelijk geopend door iemand.
Tenzij jij mij even uitlegt hoe dat nu werkt?
Buitenlanders die alle Nederlanders over 1 kam scherenquote:
Ja maar dat krijgen jullie tenminste nog. Hier is mijn bilspleet het enige vochtige in de gehele omgevingquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Buitenlanders die alle Nederlanders over 1 kam scheren
Droog, knalzonnig en tegen de 25 graden nu.
Onweer, wat?
Ik zou bijna gaan wedden om een krat bier dat onweer hier uitblijft...quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja maar dat krijgen jullie tenminste nog. Hier is mijn bilspleet het enige vochtige in de gehele omgeving
Beter pak je de boot.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:05 schreef Falco het volgende:
Ik moet van Noord Enschede naar West Enschede, welke spoorwegtunnel moet ik nemen?
Of juist niet
Manual, 2s, F22 ISO 100 om de 2 secondenquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:50 schreef Meike26 het volgende:
Ik ben jaloers op iedereen in het oosten, behalve het wc-potten issue dan.
@Koelkastje, wat zijn een beetje de instellingen die je hebt gebruikt ? Misschien dat ik, als het onweer in midden NL zich doorzet, ook even de camera aanzet
Even in mijn glazen bol kijken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:13 schreef YazooW het volgende:
Gaat dat gebied boven N-O Frankrijk Nederland bereiken?
'Open nieuw deel'.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als ik op "nieuw topic" druk krijg gewoon een witte pagina en topic titel blijft ook leeg???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |