Je hebt zelf een hoofd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wtf heeft zij dan voor een misvormd hoofd?
[ afbeelding ]
Het vorm?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze heeft hetzelfde vorm hoofd als Homer Simpson.
Niet allequote:Op donderdag 20 juni 2013 19:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Huidkanker is gelukkig goed te behandelen ja.
Ik geloof dat je 3 soorten hebt, waarvan 1 moeilijk te behandelen is.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Die van haar wel volgens mij, in ieder geval dat zegt ze.
Ik hoop dat dit je geen ban oplevert, er staan woorden in die tekst die we hier liever niet horenquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/achterkl(...)-prostaatkanker.html
Het stukje waarin er wordt opgeroepen tot het neersteken van Henkjan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit je geen ban oplevert, er staan woorden in die tekst die we hier liever niet horen
Ik heb nu.nl al gemaild of ze voortaan het woord kanjer willen gebruiken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit je geen ban oplevert, er staan woorden in die tekst die we hier liever niet horen
Daar zullen maar weinig mensen problemen mee hebben denk ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het stukje waarin er wordt opgeroepen tot het neersteken van Henkjan?
Prostaatkanjer was veel beter geweest inderdaad.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb nu.nl al gemaild of ze voortaan het woord kanjer willen gebruiken.
Zou op zich best wat inzitten. Henkjan Smit heeft een kanjer van een tumor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar zullen maar weinig mensen problemen mee hebben denk ik.
[..]
Prostaatkanjer was veel beter geweest inderdaad.
Echte Feyenoord genenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is nog bezig, en mijn doelstelling was middenmoot
kidderminster heeft net verloren, nu tegen nummer 14 voor koppositiequote:
"What doesn't kill you makes you stronger" Ook zo'n nietszeggende tekst, maja je moet je zelf toch wat wijsmaken als je net impotent bent geworden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou op zich best wat inzitten. Henkjan Smit heeft een kanjer van een tumor.
oh, bedankt, ik snapte hem al nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hun doelstelling is meestal ook middenmoot idd.
Ik vind het ook wel erg voorbarig anderhalve week voor zijn operatie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
"What doesn't kill you makes you stronger" Ook zo'n nietszeggende tekst, maja je moet je zelf toch wat wijsmaken als je net impotent bent geworden.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel erg voorbarig anderhalve week voor zijn operatie.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel erg voorbarig anderhalve week voor zijn operatie.
Dat is toch zo een leuk liedje?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
"What doesn't kill you makes you stronger" Ook zo'n nietszeggende tekst, maja je moet je zelf toch wat wijsmaken als je net impotent bent geworden.
Dit is het eerste wat ik vond:quote:
Ja, die! Leuk hèquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Als GGMM ooit in zo'n verschrikkelijke positie zou komen zou hij stellen
"When Life Gives You Lemons, You Paint That Shit Gold"
wel een vreemde opmerkingquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:11 schreef Caland het volgende:
Ik zag net op het journaal iemand uit Enschede klagen dat alles blank is.
Maakt dat hem een racist?
Hij wil gewoon meer kleur op straat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:11 schreef Caland het volgende:
Fijn dat je weer je oude UI terug hebt. Nu hoeft mijn autistische hoofd geen onderscheid meer te maken tussen jou & de_pel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:11 schreef Caland het volgende:
Niet zo moeilijk. Caland is enigszins realistisch en De_Pel staart en huilt zich blind op Feyenoord.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fijn dat je weer je oude UI terug hebt. Nu hoeft mijn autistische hoofd geen onderscheid meer te maken tussen jou & de_pel.
Dat is waar. Caland is een pure kwaliteit poster, maar somehow kijk ik altijd eerst naar de UI.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk. Caland is enigszins realistisch en De_Pel staart en huilt zich blind op Feyenoord.
De_Pel begint oude discussies altijd weer op te rakelenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk. Caland is enigszins realistisch en De_Pel staart en huilt zich blind op Feyenoord.
Ga ik denk ik ook doenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:21 schreef Caland het volgende:
Klopt Tarado. Ik kwam er op toen ik net de sopranos op het nieuws zag![]()
Binnenkort nog maar eens een keer kijken. Sentimenteel dit dat.
Hé een nieuwe UI.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:21 schreef Caland het volgende:
Klopt Tarado. Ik kwam er op toen ik net de sopranos op het nieuws zag![]()
Binnenkort nog maar eens een keer kijken. Sentimenteel dit dat.
Deze UI is Caland gewoon, niet zeuren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:27 schreef Adames het volgende:
[..]
jammer, ik vind je posts toch leuker als een goedlachse kerel alles nuanceert.
Ik vind Bruce Springsteen vervelend overschat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze UI is Caland gewoon, niet zeuren.
Silvio. Omdat baas.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Aaah, ben jij zo een gevoelige jongen.
Gewoon die oude eindbaas Gandolfini eren.
Zoveel waarheid.quote:
Je faalt in het leven.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen idee, heb Sopranos nog nooit gezien.
Vanaf juli begint Ray Donovan trouwens, maar de pilot is al online gezet. Wordt ook echt een vette serie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen idee, heb Sopranos nog nooit gezien.
Dat kan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb je alleen maar zien posten met Pellè
Daar heeft ze gelijk in.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zei je moeder gisteren nog over jou.
Staat al in de wachtrij.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vanaf juli begint Ray Donovan trouwens, maar de pilot is al online gezet. Wordt ook echt een vette serie.
Ik was het ook volledig met haar eens.quote:
goed idee. Ik begin er morgen aanquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik was het ook volledig met haar eens.
Sopranos staat overigens nog op de lijst om bekeken te worden. Wanneer ik er aan toe kom? Geen idee...
De hele zomer wanneer je ontslag forceertquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik was het ook volledig met haar eens.
Sopranos staat overigens nog op de lijst om bekeken te worden. Wanneer ik er aan toe kom? Geen idee...
Mij kon Sopranos echt niet boeien, goed eerste seizoen maar kakte zo hard in @ seizoen 2quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je leven zal nooit meer hetzelfde zijn.
Lange homo ben je.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mij kon Sopranos echt niet boeien, goed eerste seizoen maar kakte zo hard in @ seizoen 2
Ik neuk die brunette van jequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar ik heb wel pics van je zusje
of juist wel. Heb em al eens gezienquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je leven zal nooit meer hetzelfde zijn.
Is een optie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De hele zomer wanneer je ontslag forceert
Romanzo Criminale al gezien?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:49 schreef onlogisch het volgende:
En dat vind ik spijtig, doorgaans hou ik van maffia shizzle.
Ah oke, ik ga maar eens even kijken of er HD rips bij de torrentboer liggen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of juist wel. Heb em al eens geziennu gewoon ronde twee (of 3inmiddels misschien wel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |