Je hebt zelf een hoofd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wtf heeft zij dan voor een misvormd hoofd?
[ afbeelding ]
Het vorm?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze heeft hetzelfde vorm hoofd als Homer Simpson.
Niet allequote:Op donderdag 20 juni 2013 19:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Huidkanker is gelukkig goed te behandelen ja.
Ik geloof dat je 3 soorten hebt, waarvan 1 moeilijk te behandelen is.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Die van haar wel volgens mij, in ieder geval dat zegt ze.
Ik hoop dat dit je geen ban oplevert, er staan woorden in die tekst die we hier liever niet horenquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/achterkl(...)-prostaatkanker.html
Het stukje waarin er wordt opgeroepen tot het neersteken van Henkjan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit je geen ban oplevert, er staan woorden in die tekst die we hier liever niet horen
Ik heb nu.nl al gemaild of ze voortaan het woord kanjer willen gebruiken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit je geen ban oplevert, er staan woorden in die tekst die we hier liever niet horen
Daar zullen maar weinig mensen problemen mee hebben denk ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het stukje waarin er wordt opgeroepen tot het neersteken van Henkjan?
Prostaatkanjer was veel beter geweest inderdaad.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb nu.nl al gemaild of ze voortaan het woord kanjer willen gebruiken.
Zou op zich best wat inzitten. Henkjan Smit heeft een kanjer van een tumor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar zullen maar weinig mensen problemen mee hebben denk ik.
[..]
Prostaatkanjer was veel beter geweest inderdaad.
Echte Feyenoord genenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is nog bezig, en mijn doelstelling was middenmoot
kidderminster heeft net verloren, nu tegen nummer 14 voor koppositiequote:
"What doesn't kill you makes you stronger" Ook zo'n nietszeggende tekst, maja je moet je zelf toch wat wijsmaken als je net impotent bent geworden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou op zich best wat inzitten. Henkjan Smit heeft een kanjer van een tumor.
oh, bedankt, ik snapte hem al nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hun doelstelling is meestal ook middenmoot idd.
Ik vind het ook wel erg voorbarig anderhalve week voor zijn operatie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
"What doesn't kill you makes you stronger" Ook zo'n nietszeggende tekst, maja je moet je zelf toch wat wijsmaken als je net impotent bent geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |