Ik kies geen kant, maar denk erover na wat de beste oplossing zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:11 schreef waht het volgende:
[..]
Ik kies de kant van de regering, wat jij?
Misschien is dat het beste. We zijn te bang om ze aan iemand te verkopen dus dan maar zelf houden.quote:
En in Brazilië en Amerika..quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:16 schreef waht het volgende:
[..]
Ja, maar die mensen wonen in China, India en Bangladesh. Wel zo makkelijk voor onze linkse broeders.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:18 schreef waht het volgende:
[..]
Misschien is dat het beste. We zijn te bang om ze aan iemand te verkopen dus dan maar zelf houden.
Zulk soort taal wens ik hier niet te horen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik kies geen kant, maar denk erover na wat de beste oplossing zou kunnen zijn.
Dude, wat insinueer je nu?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:08 schreef Mutant01 het volgende:
Heeft iemand het account van Ryan3 gehackt ofzo.
Ik vond hem niet onredelijk beginnen, maar toen zijn pleidooi tegen Islamitische scholen begon, raakte hij het een beetje kwijt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:27 schreef von_Preussen het volgende:
Harm Beertema is wel erg vervelend met z'n constante geroep dat van alles harder aangepakt zou moeten worden.
Heb het niet gezien maar het bijzonder onderwijs is zo'n beetje het laatste CDA bolwerk. Heeft hij wel door dat bij het afschaffen van islamitische scholen hij ook zijn eigen achterban haar scholen ontneemtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 07:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond hem niet onredelijk beginnen, maar toen zijn pleidooi tegen Islamitische scholen begon, raakte hij het een beetje kwijt.
*heel veel scheldwoorden.quote:Danny J., de verdachte in de zaak, blijkt de ex-vriend van een van de tienermeisjes. Volgens schoolgenoten van de 17-jarige Ilse kon hij het niet verkroppen dat zij een nieuwe relatie had gekregen met een 32-jarige man uit Cuijk.
De licht autistische J. werd donderdag opgepakt nadat hij zich de hele dag in een dertig meter hoge zendmast had verschanst. Hij zou al vaker met justitie in aanraking zijn geweest en kreeg begeleiding vanwege eerdere strafbare feiten, waaronder een poging tot brandstichting.
De achterban van Harm Beertema komt volgens mij eerder van de PVV, maar ik kan het bij het verkeerde eind hebben.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 07:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heb het niet gezien maar het bijzonder onderwijs is zo'n beetje het laatste CDA bolwerk. Heeft hij wel door dat bij het afschaffen van islamitische scholen hij ook zijn eigen achterban haar scholen ontneemt?
Net wakker en mijn lenzen nog niet in, ik las Haersma Bumaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De achterban van Harm Beertema komt volgens mij eerder van de PVV, maar ik kan het bij het verkeerde eind hebben.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Net wakker en mijn lenzen nog niet in, ik las Haersma Buma![]()
.
Harm Beertema ken ik helemaal niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |