Weten we gelijk waar jij met je hoofd zit....quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:56 schreef TitusPullo het volgende:
Nooit geweten dat jullie reet de toekomst was.
Ik dacht meer van....quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:59 schreef TitusPullo het volgende:
Momenteel bij een schotschrift tegen de martel-literatuur.
Is dat een neger?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:01 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik dacht meer van....
[ afbeelding ]
Dat of hij heeft zijn gehele lichaam in zijn reet gepropt.quote:
Alleen de bronzen negers zijn van brons.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:03 schreef von_Preussen het volgende:
Ik wist niet dat negers van brons waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.a man convinced against his will is of the same opinion still
T-shirtweer zonder zon.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je een beetje goed weer daar?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:06 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Alleen de bronzen negers zijn van brons.En wat is het praktisch nut van een bronzen neger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kekekeke.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat of hij heeft zijn gehele lichaam in zijn reet gepropt.
U bent scherp, dat kan je van de papieren_tijger niet zeggen.quote:
Ik ken mijn raps.. je weetz.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U bent scherp, dat kan je van de papieren_tijger niet zeggen.
Ze halen geen kattenkwaad uit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En wat is het praktisch nut van een bronzen neger?
Dan brengen ze nog wat op ook...quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Genoeg mensen die ze meenemen en vervolgens in de oven gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |