Gelukkig vandaag de hele dag regen gehad, daardoor is het nu weer lekker koel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:44 schreef Mutant01 het volgende:
Hoi mens0n. Hoe is het daar in NL? Lekker weer?
Beste onweer en regenbuien. In Twente staan er straten onder water. Morgen wordt er nog meer narigheid verwacht.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:44 schreef Mutant01 het volgende:
Ben je weer eens in dat terroristenland?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:44 schreef Mutant01 het volgende:
Jep.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ben je weer eens in dat terroristenland?
Het was dus heet?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gelukkig vandaag de hele dag regen gehad, daardoor is het nu weer lekker koel.
Niet zo heet als beloofdquote:
De afgelopen twee dagen waren er inderdaad temperaturen boven de 30 graden, vandaag wilde het vanwege de regen met de temperatuur niet erg vlotten (gelukkig).quote:
Mwah tis hier tussen de 20 en 35 graden. Met name in de avond is het erg koud, moet je gewoon een jas aantrekken. Echt bizar de temperatuurwisselingen hier. Ben hierdoor snotverkouden geworden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet zo heet als beloofdEn zeker niet zo heet als daar waar jij uithangt..
Maar dat wordt denk ik wel gecompenseerd door de gezelligheid en het eten en drinken?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mwah tis hier tussen de 20 en 35 graden. Met name in de avond is het erg koud, moet je gewoon een jas aantrekken. Echt bizar de temperatuurwisselingen hier. Ben hierdoor snotverkouden geworden.
Mutant zuipt zich elke dag klem daar.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar dat wordt denk ik wel gecompenseerd door de gezelligheid en het eten en drinken?
Zeker zekerquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar dat wordt denk ik wel gecompenseerd door de gezelligheid en het eten en drinken?
Ik gis dat Reya de bodemprocedure overtuigend zal winnen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:08 schreef waht het volgende:
Mij is onweer beloofd, er is echter niet geleverd. Ik ga procederen.
Dit doet mij sterk denken aan The Sopranos.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:08 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb al dagen last van een onbehaaglijk gevoel, en dat wordt nog eens verhevigd door die benauwdheid.
Daar ben ik me van bewust, derhalve selecteer ik mijn bondgenoten zorgvuldig.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:10 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik gis dat Reya de bodemprocedure overtuigend zal winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |