Hebben ze daar ook al Intratuin?quote:
Het kost mij een uur om zoiets te uploaden, en dan kom jij met een intratuin-grap.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:14 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook al Intratuin?
Dat is het voordeel van mijn humor: die is volstrekt gratuit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het kost mij een uur om zoiets te uploaden, en dan kom jij met een intratuin-grap.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:24 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Past bij sterke vrouw.
[ afbeelding ]
Ok.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:08 schreef waht het volgende:
Mij is onweer beloofd, er is echter niet geleverd. Ik ga procederen.
Knalde hier weer aardig.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:08 schreef waht het volgende:
Mij is onweer beloofd, er is echter niet geleverd. Ik ga procederen.
Ik geef je geen snauw.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:24 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Past bij sterke vrouw.
[ afbeelding ]
Prachtig! Wel weinig golven?quote:
Dan is rechten een studie voor mij. Ik houd wel van klare taal.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:00 schreef waht het volgende:
[..]
Zo staat het ook in het wetboek inderdaad.
Je hebt het recht om te zwijgen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:49 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dan is rechten een studie voor mij. Ik houd wel van klare taal.
Dat is mijn sterkste kant dan weer niet.quote:
Dat is goed. Heb ik ook maar ik slaap prima....quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
M'n hoofd zit in de toekomst, m'n lichaam zit in het nu.
Weten we gelijk waar jij met je hoofd zit....quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:56 schreef TitusPullo het volgende:
Nooit geweten dat jullie reet de toekomst was.
Ik dacht meer van....quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:59 schreef TitusPullo het volgende:
Momenteel bij een schotschrift tegen de martel-literatuur.
Is dat een neger?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:01 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik dacht meer van....
[ afbeelding ]
Dat of hij heeft zijn gehele lichaam in zijn reet gepropt.quote:
Alleen de bronzen negers zijn van brons.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:03 schreef von_Preussen het volgende:
Ik wist niet dat negers van brons waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.a man convinced against his will is of the same opinion still
T-shirtweer zonder zon.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je een beetje goed weer daar?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:06 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Alleen de bronzen negers zijn van brons.En wat is het praktisch nut van een bronzen neger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kekekeke.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat of hij heeft zijn gehele lichaam in zijn reet gepropt.
U bent scherp, dat kan je van de papieren_tijger niet zeggen.quote:
Ik ken mijn raps.. je weetz.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U bent scherp, dat kan je van de papieren_tijger niet zeggen.
Ze halen geen kattenkwaad uit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En wat is het praktisch nut van een bronzen neger?
Dan brengen ze nog wat op ook...quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Genoeg mensen die ze meenemen en vervolgens in de oven gooien.
Nee dat is koning Abdullah.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En Mark Rutte staat bovenaan de apenrots.
Ik bedoelde het zeer positief.quote:
De taxistandplaats op AdamCS, ook zo'n mooi staaltje vrije marktwerking.quote:
'Mooi huidskleurtje' of zoiets is ook goed bedoeld.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Racisme positief bedoelen, die kende ik nog niet.
quote:
Ja zeg, tegenwoordig gaat iedereen een beetje demonstreren. Verzin eens wat nieuws.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:19 schreef Mutant01 het volgende:
Gaat lekker daar in Brazilie. Maar geen topic in NWS? Weird.
Allemaal lentes.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:22 schreef waht het volgende:
[..]
Ja zeg, tegenwoordig gaat iedereen een beetje demonstreren. Verzin eens wat nieuws.
Met fakkels en hooivorken de politieke leiding verdrijven en terecht stellen voor een volksgerecht.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:22 schreef waht het volgende:
[..]
Ja zeg, tegenwoordig gaat iedereen een beetje demonstreren. Verzin eens wat nieuws.
Voor deze Braziliaanse politie-agent niet nee.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:23 schreef TitusPullo het volgende:
Het is helemaal geen lente in Brazilië.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allah Al Watan Al Malik
NWS / Demonstraties in Brazilliëquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:19 schreef Mutant01 het volgende:
Gaat lekker daar in Brazilie. Maar geen topic in NWS? Weird.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:22 schreef waht het volgende:
[..]
Hm, ik dacht dat het er in Brazilië vooralsnog ook rustiger aan toe ging? Gaat het vanavond weer los?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lekker veel aandacht ook, vergeleken met het Turkye topic.
Geweldig voor de happy few.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:53 schreef Euribob het volgende:
In Brazilië is het toch allemaal zo geweldig, want economische groei?
Toch maar fijn dat ik nog in een land woon met een verzorgingsstaat.quote:
Laten we niet overdrijven.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Toch maar fijn dat ik nog in een land woon met een verzorgingsstaat.
Ik kies de kant van de regering, wat jij?quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:10 schreef De_Guidance het volgende:
Brazilië is niet veel anders dan Turkije naar wat ik er van begrijp. En het gaat er zeker niet rustig aan toe.
Een gezonde samenleving zorgt voor een gezonde marktwerking.quote:
Luilekkerland is een communistische bende, vriend.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een gezonde samenleving zorgt voor een gezonde marktwerking.
Ik ben van mening dat het westen de rebellen moet bewapenen. Zowel die in Turkije als die in Brazilië.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:11 schreef waht het volgende:
[..]
Ik kies de kant van de regering, wat jij?
Beide kanten bewapenen dus.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat het westen de rebellen moet bewapenen. Zowel die in Turkije als die in Brazilië.
Zolang er mensen zijn die miljoenen binnenslepen en mensen zijn die van een hongerloontje moeten leven is dit geen communistische bende.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:13 schreef waht het volgende:
[..]
Luilekkerland is een communistische bende, vriend.
Dan kan Yoki het in beeld brengenquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat het westen de rebellen moet bewapenen. Zowel die in Turkije als die in Brazilië.
De andere kant is natuurlijk al bewapend, o.a. met Belgische Leopard tanks met extra brede kettingen om efficiënt mensen te vermorzelen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:15 schreef waht het volgende:
[..]
Beide kanten bewapenen dus.
Hun strijd is gerechtvaardigd.
Potentiële concurrenten uit de weg ruimen is het nieuwe doel van de EU.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:15 schreef waht het volgende:
[..]
Beide kanten bewapenen dus.
Hun strijd is gerechtvaardigd.
Ja, maar die mensen wonen in China, India en Bangladesh. Wel zo makkelijk voor onze linkse broeders.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zolang er mensen zijn die miljoenen binnenslepen en mensen zijn die van een hongerloontje moeten leven is dit geen communistische bende.
Zijn die Nederlandse tanks nou al ergens afgeleverd?quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De andere kant is natuurlijk al bewapend, o.a. met Belgische Leopard tanks met extra brede kettingen om efficiënt mensen te vermorzelen.
Ja, bij de opslag in Almelo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:17 schreef waht het volgende:
[..]
Zijn die Nederlandse tanks nou al ergens afgeleverd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |