Whehe, ik wilde deze net posten.quote:
Nou ja, dan nog. Het staat politici natuurlijk vrij om te pleiten voor het in stand houden van vrijheiden behalve voor mensen met specifieke opvattingen. Het zou verstandiger zijn voor de PVV om te pleiten voor het afschaffen van het publiek gefinancierd bijzonder onderwijs aangezien ze daar wellicht wat meer draagvlak voor kunnen krijgen en bovendien een selectieve uitzondering op artikel 23 allerlei juridische haken en ogen heeft.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Net wakker en mijn lenzen nog niet in, ik las Haersma Buma![]()
.
Harm Beertema ken ik helemaal niet...
Ik las het vanochtend inderdaad.quote:
Ze kunnen het wel, maar vooral op hun manier.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik las het vanochtend inderdaad.
Hiermee is maar weer eens wetenschappelijk aangetoond dat allochtonen voor geen meter kunnen rijden.
Vrij recentelijk. Wel een keer een collega bijna letterlijk laten doodschrikken toen hij lag de slapen in de stoel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:59 schreef von_Preussen het volgende:
Wie van jullie heeft al eens iemand doodgereden?
Toen ik bekogeld werd reed ik weg zonder iemand aan te rijden.quote:
Alleen een haas en een duif.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:59 schreef von_Preussen het volgende:
Wie van jullie heeft al eens iemand doodgereden?
Ik moest wel fileparkeren en straatjedraaien.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:07 schreef Drugshond het volgende:
CBR Lesprogramma sluit ook niet aan op de praktijk.
• Vandaag gaan we bijzondere oefeningen verrichten. Geen fileparkeren, straatje draaien of heuveltje op.
# Ramkraak (voor beginners).
Yep. Nare club.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:08 schreef De_Guidance het volgende:
Nee maar zonder dollen. Dat CBR is erg incapabel inconsequent en inconsistent. Ze hadden toch ook financiële problemen?
Niks van gemerkt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:08 schreef De_Guidance het volgende:
Nee maar zonder dollen. Dat CBR is erg incapabel inconsequent en inconsistent. Ze hadden toch ook financiële problemen?
De Avro Vulcan, daar hebben ze de Argentino's nog mee kapotgebombardeerd op de Falklands.quote:
Ik heb nadat ik mijn rijbewijs heb gehaald diverse cursussen gevolgd bij Prodrive en bij Slotemaker.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:07 schreef Drugshond het volgende:
CBR Lesprogramma sluit ook niet aan op de praktijk.
• Vandaag gaan we bijzondere oefeningen verrichten. Geen fileparkeren, straatje draaien of heuveltje op.
# Ramkraak (voor beginners).
Ik ook.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:08 schreef waht het volgende:
[..]
Ik moest wel fileparkeren en straatjedraaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |