Ja zo werkt dat nu eenmaal.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 07:48 schreef YokiKater het volgende:
Slecht begin van de dag dit. Kutnieuws, kutmedia, kutstempel.
Hij heeft een Martini op zijn kinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Kan prima, mooie miljardenbesparing op termijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:15 schreef De_Guidance het volgende:
Bijzonder onderwijs klinkt te bijzonder om afgeschaft te worden.
Ja, ik voel dan ook een soort van verband. Ik kan mij heel goed voorstellen hoe moslims zich moeten voelen met al het nieuws over de rotte appels en hoe de mensen daar op reageren.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat nu eenmaal.
Natuurlijk zijn dit soort vergelijkingen een beetje gek altijd, maar als ik mij zo druk zou maken bij elke zin met een stempel richting lichtgetinte jongemannen/moslims zou ik nu hartritmestoornissen hebben.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kan prima, mooie miljardenbesparing op termijn.
Niets, behalve dan dat zijn schrijfstijl, denkstijl etc nogal sterk is veranderd.quote:
Chronisch slaaptekort.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niets, behalve dan dat zijn schrijfstijl, denkstijl etc nogal sterk is veranderd.
Allah akbar roepen is al voldoende om neergeschoten te worden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:35 schreef Perrin het volgende:
Bewaker schiet bezoeker dood bij Klaagmuur
Rock and Roll.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vanmiddag binnen gekregen.
[ afbeelding ]
Ja, blijkbaarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Allah akbar roepen is al voldoende om neergeschoten te worden.
Ik moet eerst nog even penlite batterijen kopen. En dan moet ik firmware upgraden. Dikke pret, nog voordat dat ding de lucht in gaat ben ik hem al aan het "hacken". Er zitten nog vrij veel mogelijkheden en functies op, echt veel bang for the buck.quote:
Als op de Dam iemand iets onverstaanbaars schreeuwt is dat meteen de reden voor duizenden mensen om in paniek te raken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Allah akbar roepen is al voldoende om neergeschoten te worden.
Take it easy, is duur speelgoed.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog even penlite batterijen kopen. En dan moet ik firmware upgraden. Dikke pret, nog voordat dat ding de lucht in gaat ben ik hem al aan het "hacken". Er zitten nog vrij veel mogelijkheden en functies op, echt veel bang for the buck.
http://www.dji-innovations.com/tutorial/phantom-tutorial/
569. Maar dat is zonder camera. Ik wil het eerst gaan proberen met mijn BulletcamHD, een GoPro camera stond al op het verlanglijstje dus die komt er later onder te hangen.quote:
Niet afschaffen maar niet meer subsidiëren.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kan prima, mooie miljardenbesparing op termijn.
Bronquote:Randstedelingen moeten vaker rijexamen doen
Bij autorijscholen in de Randstad halen duidelijk minder kandidaten na één keer afrijden hun rijbewijs dan elders in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |