Jammer dat je die M.I. niet kunt printen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hehehehe
De M.I in m'n hoofd: striking resemblance
DAT WAS HET EERSTE WAT IK VROEGquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:09 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gelukkig, dan valt het mee. Heb je alleen een paar keer een slet genoemd.
Te vunzig voor deze wereld, doorgaansquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jammer dat je die M.I. niet kunt printen.
Al zou dat niet altijd een goed idee zijn gok ik
quote:
Ik ben de minst neppe persoon op de FOK!s, what you see on the FOK!s is what you get in real lifequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
DAT WAS HET EERSTE WAT IK VROEG"Noemt hij me in het echt ook om de twee zinnen slet?"
Leugens, heb gehoord dat je een hele hoge aaibaarheidsfactor hebt. Wellicht is het woord schattig zelfs gevallenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik ben de minst neppe persoon op de FOK!s, what you see on the FOK!s is what you get in real life!
Whut, heb jij Mausje gemeet?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik ben de minst neppe persoon op de FOK!s, what you see on the FOK!s is what you get in real life!
Hoor ik hier ook meer dan regelmatigquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Leugens, heb gehoord dat je een hele hoge aaibaarheidsfactor hebt. Wellicht is het woord schattig zelfs gevallen
HEY!! En ik dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Alleen de Dqod/Bobby/Tamashii/4EBE expressquote:
Ik herinner mij iets gezegd te hebben in de trant van ''Nee, dan klapt die fitnessboy me''quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Neen. Er is mij zelfs ingefluisterd dat hij een beetje bang is voor de Panz.
Heb jij over CY heen gepist?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
It's funny because it really happened.
Je bent minder vochtig in het echt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
HEY!! En ik dan?
Ik vraag me af of ik t antwoord wil weten tho
Jazekerquote:
Dat heb je nog niet mogen meemaken.. Je moest eens weten trouwensquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je bent minder vochtig in het echt.
[..]
Jazeker.
Compleet afhankelijk van haar gezelschapquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je bent minder vochtig in het echt.
[..]
Jazeker.
Tsunami-levels, morgenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Compleet afhankelijk van haar gezelschap
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat heb je nog niet mogen meemaken.. Je moest eens weten trouwens
Veel plezier met scharen morgenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Compleet afhankelijk van haar gezelschap
Is goed tegen schaamtegevoelquote:
Beetje rubberachtig, ik vind het niks, ook bij de 90s niet. Die ga je ook nergens anders meer vinden dan op ebay ofzo ws.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Kek, vooral die eerste vind ik tof ja. Eigenlijk wil ik deze, al heb ik geen idee hoe die hyperfuse dingen aanvoelen:
[ afbeelding ]
Thanks, jouw aanmoediging was net wat we nodig haddenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Veel plezier met scharen morgen.
Neem het koffiezetapparaat maar.quote:
Pls.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Neen. Er is mij zelfs ingefluisterd dat hij een beetje bang is voor de Panz.
Ah, dacht dat ik wat gemist had.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Alleen de Dqod/Bobby/Tamashii/4EBE express.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |