Laten we mijn anus hier asjeblieft buiten laten, heeft er niets mee te maken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Anale maagdelijkheid heeft hij een broertje dood aan, inderdaad.
Dan wordt er tenminste iets verpletterd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Laat hem maar in de waan dat hij daadwerkelijk een grote heeft, de waarheid zou hem verpletteren.
Heeft hij al voorgesteld om in je kont te plassen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Laten we mijn anus hier asjeblieft buiten laten, heeft er niets mee te maken.
Kun je dit even verduidelijken in een gif?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kijk iedere keer een beetje moeilijk wanneer ik deze foto zie
Ik ga er even voor zittenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Laten we mijn anus hier asjeblieft buiten laten, heeft er niets mee te maken.
Ik zou het doenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heeft hij al voorgesteld om in je kont te plassen?
Ik ga mijn best voor u doen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:01 schreef Dqod het volgende:
Kun je dit even verduidelijken in een gif?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zou het doen![]()
Daarna goed je arie dichtknijpen. En dan kei hard druk zetten zodat je heel zijn bek onder spuit.
Nee, hij heeft wel een keer in de metro in m'n oor gehijgd dat hij net als 'Gorzie' even lekker over m'n been heen zou zeiken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heeft hij al voorgesteld om in je kont te plassen?
Bewaar ook eens wat voor mij, drankorgel!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:02 schreef Dqod het volgende:
Literfles wijn gekocht voor morgen.. Grote kans alleen dat ie dan alweer zo goed als leeg is
Awesomequote:
Schaap-met-paringsdrift-lachje ontglipte mequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee, hij heeft wel een keer in de metro in m'n oor gehijgd dat hij net als 'Gorzie' even lekker over m'n been heen zou zeiken.
[..]
Bewaar ook eens wat voor mij, drankorgel!
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee, hij heeft wel een keer in de metro in m'n oor gehijgd dat hij net als 'Gorzie' even lekker over m'n been heen zou zeiken.
Kom op Gor, right up your alley ditdatquote:
Kek, vooral die eerste vind ik tof ja. Eigenlijk wil ik deze, al heb ik geen idee hoe die hyperfuse dingen aanvoelen:quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja eh een stuk of 8 ofzo. De blauwe Shima's o.a.
[ afbeelding ]
En recenter deze bv.
[ afbeelding ]
En nog recenter deze
[ afbeelding ]
Ohja ook nog 3 paar AM93s.
It's funny because it really happenedquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom op Gor, right up your alley ditdat
De volgende keer gaan we van tevoren even langs Gorzie om wat extra pret-inducerende middelen te regelenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Schaap-met-paringsdrift-lachje ontglipte me
Komt helemaal goed toch
Beetje vochtig gewordenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
It's funny because it really happened.
Oh hell yeahquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
De volgende keer gaan we van tevoren even langs Gorzie om wat extra pret-inducerende middelen te regelen
Hehehehequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals die blonde dus
Niet over mij praten hè, morgenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
De volgende keer gaan we van tevoren even langs Gorzie om wat extra pret-inducerende middelen te regelen
Maak ik zelf wel uitquote:
Gelukkig, dan valt het mee. Heb je alleen een paar keer een slet genoemdquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Niet meer dan dat jullie het over mij gehad hebben
Overigens, niet weten dat Dqod en ik al uren giechelend over jou aan de telefoon gehangen hebbenquote:
Godver, hou eens op.. Ik lach echt te debielquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Overigens, niet weten dat Dqod en ik al uren giechelend over jou aan de telefoon gehangen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |