Vorige keer heb ik ze zelf meegenomen toen ik in Thailand was, betaalde iets van 20 euro ofzoquote:Op zondag 23 juni 2013 13:19 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Is het ook
[..]
Ah zo. Wat had je de vorige keer betaald? Denk dat die bij Ahappydeal niet zo gek geprijsd zijn dan
altijd nog beter dan de AA of AAA lampjes die ze hier verkopen, en voor het geld hoef je die gokjes ook niet te laten..quote:Op zondag 23 juni 2013 12:12 schreef monkeybrain het volgende:
Dat gok gehalte bij China lampen is echt zo irritant, je weet nooit wat je koopt.
Ah, als je een CC hebt gewoon een paar van Aliexpress oppikkenquote:Op zondag 23 juni 2013 15:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Vorige keer heb ik ze zelf meegenomen toen ik in Thailand was, betaalde iets van 20 euro ofzo
Ja ga vanavond even een paar bestellen. Weet jij nog tot hoeveel de pakketwaarde ging voordat er invoer en belasting betaald moest worden? Iets van 150 ofzo?quote:Op zondag 23 juni 2013 17:23 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ah, als je een CC hebt gewoon een paar van Aliexpress oppikken
Belasting betaal je vanaf ¤22.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja ga vanavond even een paar bestellen. Weet jij nog tot hoeveel de pakketwaarde ging voordat er invoer en belasting betaald moest worden? Iets van 150 ofzo?
Maakt het uit of ik 2 losse bestellingen doe of 1 pakket van 2 boxen?
Twee losse bestellingen doen; en ook even aangeven bij de verkoperquote:Op zondag 23 juni 2013 17:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja ga vanavond even een paar bestellen. Weet jij nog tot hoeveel de pakketwaarde ging voordat er invoer en belasting betaald moest worden? Iets van 150 ofzo?
Maakt het uit of ik 2 losse bestellingen doe of 1 pakket van 2 boxen?
Omdat het met Singapore post is verzondenquote:Op zondag 23 juni 2013 19:29 schreef badschaap het volgende:
Als ik de tracking code van dealextreme invoer op 17track, zegt tie dat tie uit singapore komt?
eerst was het nog een andere tracking code, dus met china post.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Omdat het met Singapore post is verzonden
quote:Op zondag 23 juni 2013 19:29 schreef badschaap het volgende:
Als ik de tracking code van dealextreme invoer op 17track, zegt tie dat tie uit singapore komt?
quote:De meeste webshops hanteren een 'free worldwide shipping'-policy. Dit houdt in dat bij de prijzen van alle producten op de site al 'gratis' verzenden is geïncludeerd. De meest voorkomende postdiensten, carriers, zijn Hong Kong Post, China Post en Singapore Post. Een enkele keer zal het met een andere dienst verzonden worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
1e post (openingspost van dit topic) dan op de spoiler met het woord tracking drukken. Hieronder vindt je de info die je nodig hebt.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:32 schreef badschaap het volgende:
[..]
eerst was het nog een andere tracking code, dus met china post.
Volgens 17 track is die ook pas de 21e verzonden, en volgens dx al op de 17e
Ja dat kan; althans in Nederland. Je krijgt niet altijd een briefje, vaak slip je er zo tussendoor.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:41 schreef Brecht35 het volgende:
Hallo, ik heb een bestelling geplaatst met een bedrag hoger dan 22 euro. Krijg ik dan een briefje ofzo van de postdienst om het pakje op te halen en een aanvraag tot betaling van een bepaald bedrag?
Of gaat dat anders in z'n werk? Het pakje is wel minder dan 150 euro. Ik woon in België overigens.
Het is toch raar dat de shipper halverwege veranderd?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
1e post (openingspost van dit topic) dan op de spoiler met het woord tracking drukken. Hieronder vindt je de info die je nodig hebt.
[..]
Ja dat kan; althans in Nederland. Je krijgt niet altijd een briefje, vaak slip je er zo tussendoor.
Hoe het in België werkt weet ik niet (of je dan ook een briefje krijgt),
Dan zal het nog steeds China Post zijn; maar via Singapore verscheept?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:49 schreef badschaap het volgende:
[..]
Het is toch raar dat de shipper halverwege veranderd?
Mijn voorkeur gaat naar grote lampen, dit kleintje is meer voor in het keukenkastje schijnenquote:Op zondag 23 juni 2013 12:22 schreef Downstar het volgende:
[..]
waarom heb je destijds niet een c8 bij tmart gekocht, had je ze nu mooi zelf in de praktijk kunnen vergelijken
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:09 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat naar grote lampen, dit kleintje is meer voor in het keukenkastje schijnen![]()
Maar dit is wel een populair lampje sinds je een review hebt gedaan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:09 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat naar grote lampen, dit kleintje is meer voor in het keukenkastje schijnen![]()
[ afbeelding ]
LOLquote:Op zondag 23 juni 2013 21:09 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat gewoon zo'n eentje?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:36 schreef Hojdhopper het volgende:
Beste mensen, ik ben op zoek naar een 'spacebril'. Iemand die ze kent? Is namen verkocht maar ik weet zeker dat het ook merkloos in China kan halen. Maar zoeken op space glasses/wonder glasses levert niets op.
Diffraction glasses levert wel wat hits op eBay, maar niet significant goedkoper dan Nederlandse shops.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:36 schreef Hojdhopper het volgende:
Beste mensen, ik ben op zoek naar een 'spacebril'. Iemand die ze kent? Is namen verkocht maar ik weet zeker dat het ook merkloos in China kan halen. Maar zoeken op space glasses/wonder glasses levert niets op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vet filmpje..quote:Op maandag 24 juni 2013 12:41 schreef wihehin het volgende:
Voor de helikopter nerds:
Nadat ik dit filmpje heb gezien begrijp ik jullie hobby helemaal! Man, wat vet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |