Leuke klok!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee joh, die ik toen had, zo'n troepkwaliteit had ik nog nooit gehad. Voelt goedkoop aan, lak laat los van het metaal en de secondewijzer zwerft op een gegeven moment door het huisje. Echt niet doen, er is geen grotere meuk (nou ja, vast ook wel) dan die V6 Superspeed dingen.
[..]
~ GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Heb deze Shark trouwens nog liggen, is te groot voor m'n polsjes, niks voor jou?
[ afbeelding ]
Alle shops die in de OP staan. Via chinaprices.us zoeken waar hij het goedkoopst is, kijk ook even op eBay en Aliexpress. Als je je avontuurlijk voelt kun je ook nog op taobao kijken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben een beetje uit die webshops maar ik zoek die Bluetooth speakers SK-S10
Welke shops kan ik tegenwoordig het beste gebruiken?
De S11 is ook uit, heb gehoord dat die beter geluid heeft, nieuwe Bluetooth versie en betere accu voor best weinig geld op Aliexpress. Ik ga hem zelf morgen bestellen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
als de hele lamp nou nog paars/rose geanodiseerd was, of compleet doorzichtig, dan wel ja..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:11 schreef shiznuts het volgende:
En SoShines erin natuurlijk.Prima spul.
Heb de gele versie. Je hebt ook een groene versie. De hoogste is idd de 3100mAh, maar dat pink is zo gay.
De S10 kan je al voor $13 incl. verzending op Aliexpress krijgen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
De S12 is ook al uitquote:Op zondag 23 juni 2013 00:30 schreef davedavy het volgende:
[..]
De S11 is ook uit, heb gehoord dat die beter geluid heeft, nieuwe Bluetooth versie en betere accu voor best weinig geld op Aliexpress. Ik ga hem zelf morgen bestellen.
Dan krijg je er 2 . 1 lot zijn 2 speakers.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Via Aliexpres kost verzenden 247 dollar+ 52 dollar voor de speakers
Of doe ik iets verkeerds?
Je weet dat er verschillende kleur(temperatur)en zijn van die lampen? Van blauwig tot warm wit. Denk dat daar een groot deel van het verschil kan zitten.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:14 schreef Downstar het volgende:
Zojuist wat vergeleken met de C8 T6 en de C8 U2 ( wat een t6 had moeten zijn)
en die u2 valt me wel tegen.. en uberhaupt de C8 zelf van banggood..
er zitten wat uiterlijke verschillen in, zo is de C8 T6 van tmart.com wat grotere en heeft hij een een grotere reflector wat resulteert in een betere throw!
Daarnaast voelt hij de tmart versie veel stevigere aan bij de Banggood versie hoor je van alles rammelen, onder andere het glas zit los en sluit niet aan op de case, de hele emitter ligt los in de case en toen ik voor het eerst openende kwam alles van emitter tot PCB naar buiten vallen..
Die moest ik zelf maar in de kop weer even schroeven..
De glow in de dark button lag los in het zakje en pas slecht in de achterkant..
Daarnaast vind ik de U2 een te warm licht hebben en minder lumens uit stoten dan de T6 versie van tmart.. Tevens ligt de focus ook nog niet helemaal goed (mede door kleinere reflector)
Hieronder een reviewtje met wat beamshots en vergelijkingen..
Ik ben benieuwd wat monkeybrain voor bin in zijn versie heeft zitten, is het een structureel probleem en hebben alle versies een U2 bin? of heb ik gewoon 'pech'?
Morgen maar eens even voorleggen aan Banggood
http://www.aliexpress.com(...)id=SB_20130623014511 Deze?quote:
Als je iets ziet en de prijs voor shipping is te hoog dan moet je land even op U.S. zetten en kijken of het dan goedkoper kan.quote:Op zondag 23 juni 2013 09:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
217$ik ben hele andere prijzen gewend uit China
zoals ik al aangaf in mijn filmpje kan het ongetwijfeld liggen aan het feit dat de T6 witter licht uitstoot..quote:Op zondag 23 juni 2013 11:49 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je weet dat er verschillende kleur(temperatur)en zijn van die lampen? Van blauwig tot warm wit. Denk dat daar een groot deel van het verschil kan zitten.
Probeer anders het ook PCB eens te wisselen en kijk wat dat doet dan vergelijk je de bins op een eerlijkere manier (of past dat niet?)
[..]
http://www.aliexpress.com(...)id=SB_20130623014511 Deze?
[..]
Als je iets ziet en de prijs voor shipping is te hoog dan moet je land even op U.S. zetten en kijken of het dan goedkoper kan.
Als dat het geval is gewoon even met de verkoper chatten en vragen of ze het via China / HK / singapore post willen versturen en wat de kosten dan zijn.
Waarom ben je opzoek naar die speaker?
haha dat zal nog beter zijn inderdaadquote:
Leuk filmpje met mooie batterijen, nu ben ik ineens een stuk minder enthousiast over mijn lampquote:Op zondag 23 juni 2013 02:14 schreef Downstar het volgende:
Zojuist wat vergeleken met de C8 T6 en de C8 U2 ( wat een t6 had moeten zijn)
en die u2 valt me wel tegen.. en uberhaupt de C8 zelf van banggood..
er zitten wat uiterlijke verschillen in, zo is de C8 T6 van tmart.com wat grotere en heeft hij een een grotere reflector wat resulteert in een betere throw!
Daarnaast voelt hij de tmart versie veel stevigere aan bij de Banggood versie hoor je van alles rammelen, onder andere het glas zit los en sluit niet aan op de case, de hele emitter ligt los in de case en toen ik voor het eerst openende kwam alles van emitter tot PCB naar buiten vallen..
Die moest ik zelf maar in de kop weer even schroeven..
De glow in de dark button lag los in het zakje en pas slecht in de achterkant..
Daarnaast vind ik de U2 een te warm licht hebben en minder lumens uit stoten dan de T6 versie van tmart.. Tevens ligt de focus ook nog niet helemaal goed (mede door kleinere reflector)
Hieronder een reviewtje met wat beamshots en vergelijkingen..
Ik ben benieuwd wat monkeybrain voor bin in zijn versie heeft zitten, is het een structureel probleem en hebben alle versies een U2 bin? of heb ik gewoon 'pech'?
Morgen maar eens even voorleggen aan Banggood
Die laatste zin zegt alles..quote:Op zondag 23 juni 2013 12:12 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Leuk filmpje met mooie batterijen, nu ben ik ineens een stuk minder enthousiast over mijn lamp![]()
De mijne heeft dezelfde U2 bin, althans er staat u2 op maar dat zegt misschien ook niet veelDe mijne rammelt niet en de knop is gewoon goed. De bin zit vastgedrukt door de kop, dat vind ik een betere oplossing dan schroeven of lijm. Nu kun je makkelijk de lamp kuisen en wat koelpasta op de metalen rand smeren.
Dat het oog warmer licht als minder fel ervaart dat klopt, dat hoeft niets te zeggen. De spot is kleiner dus lijkt wat minder fel maar dat kan ook betere throw betekenen, dat kan kun je alleen in de praktijk zien. Je zou ook nog even het stroomverbruik moeten testen, misschien wat zuiniger en koeler aangestuurd.
Ik vind de mijne niet een overdreven gele/groene tint hebben. Ik heb hem vergeleken met 2 andere xml's en de c8 gaf een tikkie meer witte tint. Ik zal vanavond nog eens goed kijken met mijn xml fietslampen. Super wit heeft ook zijn nadelen, het geeft een heel onnatuurlijk beeld maar heeft wel een hoog patser gehalte![]()
Dat gok gehalte bij China lampen is echt zo irritant, je weet nooit wat je koopt.
LOLquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:48 schreef Woelwater het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/itm/Em(...)c3f1f#ht_1395wt_1002
Zo'n ionisator jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:48 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Bedoel je zo'n ionisator http://chinaprices.us?q=Ionizer%20car
of een ordinair lichtverfrissertje?
Volgens mij is de s12 gewoon de s10; een verkoop truck van de verkopers. De "s12" zou dan bijvoorbeeld Bluetooth v2 hebben terwijl de S11 V4 heeft.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:49 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
Als je iets ziet en de prijs voor shipping is te hoog dan moet je land even op U.S. zetten en kijken of het dan goedkoper kan.
Als dat het geval is gewoon even met de verkoper chatten en vragen of ze het via China / HK / singapore post willen versturen en wat de kosten dan zijn.
Ik heb er al 2 maar mijn schoonmoeder wil er ook 1 of 2 hebbenquote:Op zondag 23 juni 2013 11:49 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je weet dat er verschillende kleur(temperatur)en zijn van die lampen? Van blauwig tot warm wit. Denk dat daar een groot deel van het verschil kan zitten.
Probeer anders het ook PCB eens te wisselen en kijk wat dat doet dan vergelijk je de bins op een eerlijkere manier (of past dat niet?)
[..]
[..]
Is het ookquote:Op zondag 23 juni 2013 12:57 schreef davedavy het volgende:
[..]
Volgens mij is de s12 gewoon de s10; een verkoop truck van de verkopers. De "s12" zou dan bijvoorbeeld Bluetooth v2 hebben terwijl de S11 V4 heeft.
Ah zo. Wat had je de vorige keer betaald? Denk dat die bij Ahappydeal niet zo gek geprijsd zijn danquote:Op zondag 23 juni 2013 13:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb er al 2 en mijn schoonmoeder wil er ook 1 of 2 hebben
als ik jou was zou ik gewoon een goede dock kopen en een bluetooth 30pin adapter erbij kopen.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:30 schreef wihehin het volgende:
Is deze dan niet wat? http://www.ebay.com/itm/W(...)&hash=item53fa557de0
En hoe is de geluidskwaliteit? Kan hij een beetje hard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |