Ik woon ook in Twente, vlakbij zlotka en ik hoor gewoon niksquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wordt wel donker nu ja... hoor ook gerommel in de verte
wat is dat een videorecorder?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:13 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Diepvries gaat ontdooien.
Videorecorders en zo opnieuw instellen, nee ik haal alleen mijn tv en pc eruit, meer niet.
Ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:18 schreef Logician het volgende:
wtf! klopt buienrader wel qua hoeveelheid dat er aankomt?
twitter:willemsjeffrey twitterde op donderdag 20-06-2013 om 14:10:49En nog een #Deventer #Regen #StraatBlank http://t.co/rZEgZ9MToU reageer retweet
Ja, zie een eerder plaatje in dit of vorig topic... NoordOost Twente was vet paars en krijgt het meeste.. maar tot nu toe geloofde ik dat niet... Meer Gelderland dacht ik... maar we zullen zienquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:18 schreef Logician het volgende:
wtf! klopt buienrader wel qua hoeveelheid dat er aankomt?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:21 schreef JamFlava het volgende:
Ik dacht hagel te horen.. maar was een buurjongentje op een driewieler.
Ben net 10min thuis dus helemaal niets van meegekregenquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja, zie een eerder plaatje in dit of vorig topic... NoordOost Twente was vet paars en krijgt het meeste.. maar tot nu toe geloofde ik dat niet... Meer Gelderland dacht ik... maar we zullen zien
Doe dat panoramadak maar dicht
Ook in Zeist.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:21 schreef Opperprutser het volgende:
Het begint eindelijk te druppelen in Utrecht.
Lekker aan het werk? ;-)quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:22 schreef MaLo het volgende:
In Twenterand heel, heel donker, maar nog geen omweer of regen.
+1quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:22 schreef MaLo het volgende:
In Twenterand heel, heel donker, maar nog geen omweer of regen.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:23 schreef Disorder het volgende:
Harde klappen in de omgeving van Raalte.
Jaloersquote:
dat was hier in dealnquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:18 schreef ACT-F het volgende:
Hier in Goor flink gerommel. Net een vette inslag richting Hengelo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |