Neem een kat.quote:
In een volgend huis jaquote:
Snel.....leg zandzakken neerquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Jaja, de straat is veranderd in een stroompje en de vijver is weer half volgelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan breekt toch je klomp?![]()
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Gut, wat ik nu weer heb meegemaakt! Even in een spoiler want lang verhaal:Pff kiezen of delenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan breekt toch je klomp?Sommige mensen..
Ik DM je welquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:46 schreef AnneX het volgende:
Team Lein![]()
Soms... collega's.
En Klachtencie? Hoorzitting?![]()
Er vallen toch geen dooien.
Stuur ook maar door naar mij.quote:
Dat is wel fijn, dan weet je in ieder geval dat het ook niet aan jou ligt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Andere collega's die erbij stonden namen het wel direct voor mij op
Nou dat dacht ik in eerste instantie wel jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:10 schreef Sarabi het volgende:
Dat is wel fijn, dan weet je in ieder geval dat het ook niet aan jou ligt.
Download de Disneyfilm Bravequote:Op donderdag 20 juni 2013 17:14 schreef Sarabi het volgende:
Bleh ben vanavond alleen thuis en heb juist afleiding nodig.
Morgen beoordelingsgesprek voor stage.
Kijk je True Blood?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:25 schreef Sarabi het volgende:
Heb ik al gezien (inderdaad een mooi verhaal).
Denk dat ik S1 van Game of Thrones maar weer eens ga kijken of domme computerspelletjes spelen.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Download de Disneyfilm BraveEcht een leuk verhaal, en je hebt weer 1,5 uur bezet
Een barmeisje met telepatische krachten die opgeslokt wordt in de wereld van de vampieren en andere supernatural wezens. Maar het is leuker dan dat het klinkt. En het scoort een 7,9 op IMDBquote:
De boeken zijn leukerquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Een barmeisje met telepatische krachten die opgeslokt wordt in de wereld van de vampieren en andere supernatural wezens. Maar het is leuker dan dat het klinkt. En het scoort een 7,9 op IMDB
Er zijn 13 boeken, de serie is af nuquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:47 schreef Sarabi het volgende:
Thanksik zal er eens naar kijken.
En ook nog boeken dus? Dat zal ik dan ook onthouden.
Hmmm The Sopranos moet ik ook echt kijken inderdaad.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou eigenlijk gewoon de boeken gaan lezen![]()
En voor tv-series The Sopranos
Sopranos wel met ondertiteling gaan kijkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:57 schreef Sarabi het volgende:
Hmmm The Sopranos moet ik ook echt kijken inderdaad.
Ik ga er over een week eens over nadenken dan heb ik vakantie
(heel lang als ik geen werk kan vinden)
Het verhoogt je salaris om 's avonds of 's nachts te werkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Lein; wil ze nou een dienst ruilen vanwege onregelmatigheidstoeslag? Omdat ze 3 dezelfde diensten heeft anders?
Weet niet goed hoe onregelmatigheidstoeslag werkt
Was eerste serie die wij via downloaden op de PC hebben bekeken. Nachtenlang al die seizoenen zitten bekijken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sopranos wel met ondertiteling gaan kijkenEcht, ik begreep er in het begin geen hout van met al die maffioso straattaal. En al die namen. En even door het geweld heen kijken, want het is een super super goede serie (met heel veel levels, dus heus niet alleen gewelddadige dingen oid). Bizar goed zelfs. En ik kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand is die dat tegen zou durven spreken.
Ik ging zelfs een beetje van Tony (de hoofdpersoon, de man die vannacht is overleden) houden. En dat maakte me weer misselijk, want het is een psychopaat eerste klas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |