Jammer dat ze er dit jaar niet meer intrapte. Want "Nu verwacht je dat ik volgende maand wat voor jou doe, dus dan is de grap eraf".quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mjah, dan vind ik dat ze dat wel even voor je kan doen ja.
Volgens mij zit elke man wel in een friendzone.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
One moment for our brother in the friendzone.
Niet als ze hun pik erin mogen stekenquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Volgens mij zit elke man wel in een friendzone.
Hier issie net wegquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgens mij komt er zo een kanker vette onweersbui deze kant op.
Prachtig om te zien dat natuurgeweld.
Dan zitten ze wel weer ergens anders in een friendzone.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet als ze hun pik erin mogen steken
Hier is het nu gewoon donker en in de verte zie je flitsen.quote:
Dat is dan ook de beste friendzone om in te zitten...quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat noemen ze een vagina.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat is dan ook de beste friendzone om in te zitten...
Juist die chicks die je gewoon als vrienden ziet willen op ten duur een keer met je neuken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ooow....quote:
Je vergeet neus... die is zo lekker strak...quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
of mond of anus of navel natuurlijk.
Ik heb geen van mijn mannelijke vrienden die in de friendzone zaten ooit willen neuken eigenlijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Juist die chicks die je gewoon als vrienden ziet willen op ten duur een keer met je neuken.
Ik draai hem net dicht.....quote:
Andersom werkt het friendzone principe ook natuurlijk. Van die vrouwen die je alleen als vrienden ziet en meer niet, Juist die willen je pik. Ik weet niet waarom.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb geen van mijn mannelijke vrienden die in de friendzone zaten ooit willen neuken eigenlijk
Dus de vrouw is altijd degene die de pik wil?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Andersom werkt het friendzone principe ook natuurlijk. Van die vrouwen die je alleen als vrienden ziet en meer niet, Juist die willen je pik. Ik weet niet waarom.
Ik heb altijd dat ik iemand tegenkom waar ik wel een beschuitje mee zou willen eten, dat het niet wederzijds is... en heb ik dat opzij gezet, dan zijn ze er opeens wel voor in...quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Andersom werkt het friendzone principe ook natuurlijk. Van die vrouwen die je alleen als vrienden ziet en meer niet, Juist die willen je pik. Ik weet niet waarom.
niet dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus de vrouw is altijd degene die de pik wil?Net zei je dat ook al
Dat moet je ook alleen doen als ie stilstaat....quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:31 schreef LompeHork het volgende:
Afijn, ik stap dus in de metro vanmorgen, bloeden als een rund.
De meeste mannen willen geen pik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus de vrouw is altijd degene die de pik wil?Net zei je dat ook al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |