Niet meerquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ze hebben die vaak bij de Kruidvat, geen idee of ze er nu nog zijn :p
Omdat ik op steak & blowjob day ook alleen een steak had.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:01 schreef Ugjerke het volgende:
Waarom meeten we niet op de 22e?
[ afbeelding ]
We waren allemaal helemaal vrolijk gvd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik bedoel mijn avatar in die spoiler van user die hier zijn![]()
nu kom je maar lekker ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Echt he.. Ons beetje lekker maken met een dooie musquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
We waren allemaal helemaal vrolijk gvd.
Te laat, nu moet je wel.
Denken dat dat vanzelf gaat gebeuren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Haha die reactiesquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
We waren allemaal helemaal vrolijk gvd.
Te laat, nu moet je wel.
Truttebelquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Briljante feestdag om de friendzone even uit te stappen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Omdat ik op steak & blowjob day ook alleen een steak had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:08 schreef Ugjerke het volgende:
Mjah, dan vind ik dat ze dat wel even voor je kan doen ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Briljante feestdag om de friendzone even uit te stappen.
"Wel een briljant idee, zo'n dag. Maar ja, geen relatie. Gelukkig heb ik een goede vriendin die single is. Hint hint".
Ik bedoelde het eigenlijk als grapje.
One moment for our brother in the friendzone.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat ze er dit jaar niet meer intrapte. Want "Nu verwacht je dat ik volgende maand wat voor jou doe, dus dan is de grap eraf".quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mjah, dan vind ik dat ze dat wel even voor je kan doen ja.
Volgens mij zit elke man wel in een friendzone.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
One moment for our brother in the friendzone.
Niet als ze hun pik erin mogen stekenquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Volgens mij zit elke man wel in een friendzone.
Hier issie net wegquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgens mij komt er zo een kanker vette onweersbui deze kant op.
Prachtig om te zien dat natuurgeweld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |