Mag ik in de OP? Voorlopig 6febquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:03 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Mag ik in de OP? Voorlopig 6febEen jongen, toch? volgens de innesteltheorie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een mooie mijlpaal dag blauwe flessen hello gewoon plassen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:34 schreef Sethiwe het volgende:
Hilz en Bubseltje succes met de intake van de kraamzorg.
GotC leuk dat ze de babykamer gaan schilderen.
Fr wat vreemd dat ze haar helemaal niet te pakken krijgen, hopelijk is er niet iets ernstigs aan de hand.
Bubseltje fijn dat alles goed was bij de internist.
Even een ego: 16 weken vandaag, net de laatste mvm flessen uitgezwaaid!!!
inwendige echo: rechts jongen, links meisje. dus meisje dan juist toch?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:10 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Een jongen, toch? volgens de innesteltheorie!
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:03 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Mag ik in de OP? Voorlopig 6febUiteraard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijne echo![]()
Als het een uitwendige echo is wel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:10 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Een jongen, toch? volgens de innesteltheorie!
Helemaal goed. Geeft altijd een geruststelling vind ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:21 schreef Limone het volgende:
[..]
Als het een uitwendige echo is wel.
Gefeliciteerd Momo!
En Sethiwe ook! Geen flessen meer! Joepie![]()
Vervelend begin van de hulp f_r..
Ik ben bij de verloskundige geweest en alles was ok. Mijn baarmoeder zit boven mijn navel en het hartje klopt regelmatig
Jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:25 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Helemaal goed. Geeft altijd een geruststelling vind ik.
dat is echt een goede service. Dan voel je je ook niet bezwaard om te gaan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:30 schreef Limone het volgende:
[..]
JaEn mijn praktijk heeft een hartjesspreekuur. Dus mocht ik in de komende 5 weken nog even het hartje willen horen, dan kan ik langsgaan. Fijne praktijk.
Ja, het is ook echt een extra service en de verloskundigen zijn ook altijd vrolijk (die twee keer dat ik nu geweest ben)quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
dat is echt een goede service. Dan voel je je ook niet bezwaard om te gaan.
Ik mag om kwart voor 4. Zenuwachtig!quote:Op [url=ht/forum.fok.nl/topic/1986887/2/25#128032454]donderdag 20 juni 2013 13:47[/url] schreef Limone het volgende:
Is het draaien gelukt, kiwi? Of was dat niet vandaag?
Spannend! Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:52 schreef Kiwisoep het volgende:
[..]
Ik mag om kwart voor 4. Zenuwachtig!
Gister en vandaag een keiharde buik, benieuwd of ze daar wel wat mee kunnen. Dacht niet dat harde buiken zo zeer konden doen
Bij een inwendige echo. Bij een uitwendige echo is het andersom. Echo moet wel rond of voor de acht weken zijn. Voordat ze gaan bewegen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
en nummer zoveel, volgens de theorie is links ingenesteld een meisje en rechts een jongen (toch?)
ah ja das inderdaad een completer verhaalquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:55 schreef Limone het volgende:
[..]
Bij een inwendige echo. Bij een uitwendige echo is het andersom. Echo moet wel rond of voor de acht weken zijn. Voordat ze gaan bewegen.
Ik had op het verlossende woord gehoopt.quote:
Ha, ha, ok.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
en nummer zoveel, volgens de theorie is links ingenesteld een meisje en rechts een jongen (toch?)
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:55 schreef Soempie het volgende:
Dat was met 8 weken. Heb ook nog een foto bij een week of 5/ 6 en ook daar in het midden.
Je denkt voor jezelf een meisje? Of heb ik dat nu verkeerd onthouden?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook geen idee soempie. Met hoeveel wk was de echo? En ik denk dat de innestelingstheorie hier niet klopt.
Kiwi hoe is het gegaan??
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:57 schreef Limone het volgende:
Jammer. Omdat hij bij mij klopte ben ik nu trouwe aanhanger van deze theorie, maar ik weet niet wat 'midden' betekent..
![]()
Ach..er is nog geenoeg tijd hoor!quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:11 schreef Limone het volgende:
Nee!Ik dacht dat het beter zou gaan als ik het geslacht zou weten, maar niets is minder waar. Ik twijfel nu dus over alles: de maat, de kleur, het seizoen.. *zucht* Er.Is.Veel.Te.Veel.Keus!!
En de wintercollectie is er pas vanaf juli/augustusquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:11 schreef Limone het volgende:
Nee!Ik dacht dat het beter zou gaan als ik het geslacht zou weten, maar niets is minder waar. Ik twijfel nu dus over alles: de maat, de kleur, het seizoen.. *zucht* Er.Is.Veel.Te.Veel.Keus!!
niet dat ik me liet tegenhouden door e niet 100% hequote:Op donderdag 20 juni 2013 19:05 schreef laziness het volgende:
KD mooi gewicht, jeuj voor geen bloedingen en nog meer jeej voor je portemonnee met de vajayjay shot!
Nee helemaal niets. Ik vind het zo vreemd. Heb ik weer, het lijkt wel of bij ons nooit iets in 1x goed gaat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:04 schreef Mabawa. het volgende:
FR heb je ondertussen iets vernomen van de schoonmaak dame? Of heb ik dat gemist?
niet op komen dagen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:15 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Nee helemaal niets. Ik vind het zo vreemd. Heb ik weer, het lijkt wel of bij ons nooit iets in 1x goed gaat.
Ze deed niet de 'isdithuisschoongenoeg' test?!quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:14 schreef Hilzillah het volgende:
Mozes kriebel kiwi, dat is niet 'even een draaipoging' zoals het klinkt. Je bent een bikkel!!![]()
kraamtest doorstaan en ze heeft niks gezegd over de vloer met tuinpluisOok even olli's gevangenis opgehaald.
Nou FR wat een vreemd gedoe. Ik weet dat er bij de hh een hoop is veranderd en daarom regelmatig zitten er mensen te wachten op iemand die denkt pas een dag later te hoeven komen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:26 schreef ferrari_rood het volgende:
En wat stond er net in mijn mail. Juist ja de organisatie dat het een miscommunicatie was en ze morgen van13-16 komt. Ben ik niet zo blij mee want dat is de slaaptijd van ean.
Met een wit stofdoekje over de plinten en een plakbandje op de deurposten. Verder wel met spiegel op stokje onder de bankquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:23 schreef Kiwisoep het volgende:
[..]
Ze deed niet de 'isdithuisschoongenoeg' test?!
Nou meer jeej dat je niet straks deze garderobe om kan ruilen voor blauwquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:07 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
niet dat ik me liet tegenhouden door e niet 100% he
wazig is dat hè... De communicatie loopt daar écht slecht helaas.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb degene die komt meteen even door google gehaald. Het is echt nog een jong meisje.
En het enige dat ze hier moet doen is schoonmakendus niks geen hond uitlaten of boodschappen doen.
ja echt hoe krijgen ze het voor elkaar.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:54 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
wazig is dat hè... De communicatie loopt daar écht slecht helaas.
Hopen dat ze én komt opdagen én dat je een beetje wat aan haar hebt! Kan je eindelijk een beetje rust nemen!quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ja echt hoe krijgen ze het voor elkaar.
Mijn zus heeft zelf een hulp gezocht die ze zelf betaald. Maar die heeft ook weleens op "sollicitaten" zitten wachten die niet kwamen opdagen. En het nadeel degene die je "aanneemt" stopt er weer zo snel mee.
Maar deze werkt gewoon voor een organisatie ik heb geen idee hoe die betaald krijgen. Idd geval wit dat wel.
Ik hoop ook dat ze komt. Ik zie het morgen wel. Ik ben dan toch al gesloopt van een ochtend Eanquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:48 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Hopen dat ze én komt opdagen én dat je een beetje wat aan haar hebt! Kan je eindelijk een beetje rust nemen!
Ik dacht even met je mee. eet je nu meer of minder suiker dan eerst?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:48 schreef Mabawa. het volgende:
Ik drink zo tussen de 1,75 en 2,5 liter per dag. Normaal drink ik heel erg weinig dus dat is best veel voor mijn doen![]()
FR, veel studenten hebben (wit) schoonmaakbaantjes, juist omdat het wel aardig verdient. Beter dan winkelbaantjes enzo.
Lief!quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:50 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik dacht even met je mee. eet je nu meer of minder suiker dan eerst?
Dat is ook niet leuk om te horen. Ik ga voor je duimen dat de hoofdpijn snel wegtrekt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:15 schreef Mabawa. het volgende:
Afkicken van suikers (of misschien andere voedingstoffen die ik minder neem nu) zou heel goed kunnen. Ik begin zo langzaamaan te accepteren dat het er is want veel kan ik er toch niet tegen doen. Ik ga me wel zo rustig mogelijk houden, mede op advies van de vk. Als ik na mijn vakantie een week heb gewerkt en het blijft zo moest ik aan de bel trekken. Had dan sowieso een afspraak staan dus komt mooi uit. Vond het alleen wel 'hard' om te horen dat ik waarschijnlijk niet tot 36 weken zal werken. We zullen het wel zien.
Doen ze dat echt?! Dan mag ik tegen die tijd wel heel goed gaan schoonmaken. De laatste tijd schiet een écht grondige schoonmaak hier wat bij in door lange werkdagen, vermoeidheid en stress.. Maar misschien is het tegen die tijd wel weer veel beter. Maar ze doen dat dus echt?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:52 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Met een wit stofdoekje over de plinten en een plakbandje op de deurposten. Verder wel met spiegel op stokje onder de bank
Neejohquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:02 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Doen ze dat echt?! Dan mag ik tegen die tijd wel heel goed gaan schoonmaken. De laatste tijd schiet een écht grondige schoonmaak hier wat bij in door lange werkdagen, vermoeidheid en stress.. Maar misschien is het tegen die tijd wel weer veel beter. Maar ze doen dat dus echt?
Verder ben ik eigenlijk alles weer kwijt geloof ik. *denkt na*
- Sethiwe is klaar met plassen
- Kiwi, jammer dat de draaipoging niet gelukt is, maar ik vind je onwijs stoer!
- sorry voor iedereen die ik nu oversla. Ik geef ook om jullie!
---
Mijn buik is ontploft! 14 weken vandaag.
Ik schrok me helemaal kapot joh!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:04 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Neejohdat doen ze niet echt!! was grapje omdat ik knettergoed mn vloer gestofzuigd had en dat de poezels dat binnen 5 minuten verpest hebben
![]()
doe eens een ploffoto!
Ja dat is echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:58 schreef zandsculptuur het volgende:
GotC succes!
Skip, ik wacht op je foto!
Ik ben ziek...echt bagger als je zwanger bent, zeg
.
Ben je zo misselijk?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:58 schreef zandsculptuur het volgende:
GotC succes!
Skip, ik wacht op je foto!
Ik ben ziek...echt bagger als je zwanger bent, zeg
.
Ja, en heb ontzettende hoofdpijn, darmen die irritant doen en een beetje verhoging.quote:
Misschien een griepje? Van zwanger zijn krijg je geen verhoging....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:19 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ja, en heb ontzettende hoofdpijn, darmen die irritant doen en een beetje verhoging.
Wordt vast gezellig vandaag.
Ah mooiquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:28 schreef Mabawa. het volgende:
Nog even GotC! Meestal als het lab de waarde bepaald krijg je het via je vk te horen.
Ja preciesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Ah mooi18 juli weer een afspraak, dus geduld is een schone zaak en geen bericht is goed bericht enzo
![]()
Lekker geslapen?
Oeh, DPI... vriendinnetje heeft er last van, en nu ze zwanger is helemaal. Moet iedere dag spugen.... Lijkt me byzonder pijnlijk...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:54 schreef Cwen het volgende:
Kiwi, PDS is prikkelbaar darm syndroom. Omdat de kiddo nu zoveel plek in neemt zijn m'n darmen heel snel overprikkeld, en dan blazen ze op, word ik misselijk en door het gebrek aan ruimte benauwd. Warme kruik is dé oplossing, maar door de warmte in huis maakte dat het niet beter want te warm. Vervelend, maar niet schadelijk en uiteindelijk heb ik nog redelijk geslapen.
Ik zag dat meerdere moeite hebben met slapen, hier ben ik sinds een paar dagen elke nacht zo'n 1-2 uur wakker. En dan wel uitslapen tot diep in de ochtend... Gek ritme.
Grr net vorige week gehaald... en nog niet eens gebruikt. Jammer weer!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:09 schreef Limone het volgende:
*Toen-de-toen-toem*
Neutral wasmiddel is in de aanbieding bij de Dirx. Voor 3.99.
*Toen-de-toen-toem*
Bonnetje nog? Nee grapje maar dat is wel zuur altijd.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:13 schreef Sull het volgende:
[..]
Grr net vorige week gehaald... en nog niet eens gebruikt. Jammer weer!
Nou dit! Bechterew (reuma in rug) hier, maar nauwelijks last ervan. Ben zelfs ontslagen bij m'n reumatoloog (had door het vele sporten al minder last van m'n rug).quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:30 schreef Sull het volgende:
Tijdens je zwangerschap kun je last hebben van best wel veel kwaaltjes, maar voor sommige mensen is het ook echt een uitkomst, het kan ook een boel verlichten. Mensen met rugklachten hebben soms aanzienlijk minder klachten tijdens een zwangerschap. Ziekten als MS of reuma kunnen tijdens de zwangerschap ook tijdelijk verbeteren.
Oeii dat zal een gezellige boel zijnquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:33 schreef Limone het volgende:
Dat licht slapen begrijp ik wel. Je moet natuurlijk constant alert zijn voor gevaar in de grot. Maakt het niet minder vervelend overigens. Als mijn man uit de kroeg komt, word ik wakker en blijf ik dat ook. Met als gevolg dat we allebei een 'kater' hebben..
Nee, de zaterdag is bij ons vaak niet 'de mooiste dag van de week'..quote:
Hij zit hier nog wel maar kijkt steeds met een schuin oog mijn kant op , klaar om weg te vluchten.quote:
Volgens mij zeikt niemand hier ten onrechte hoor! En diegene die er last van hebben lezen er maar overheen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:59 schreef Hilzillah het volgende:
Ik moet soms echt zoooo lachen om de hormoonuitbarstingen die hier beschreven worden. (Sorry) vriendje kan mij ook af en toe wel het strotje afbijten om mijn mega hormonster gedrag.
Ik voel me nu eigenlijk een beetje schuldig over mijn slaapgezeik als ik lees over alle kwaaltjes en dingen die niet eens kwaaltjes genoemd kunnen worden maar écht serieuze dingen.Besef heel goed dat ik me gelukkig mag prijzen met een saaie kwaalloze zwangerschap
![]()
Ja wie weet! Ze zal er toch een keer uit komen! Maar wie zal zeggen wanneer! Ik heb echt zo'n vaag vermoeden dat als Brabo straks thuis is, dat het dan serieuzer begint, maar ik kan er natuurlijk vet naast zitten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:25 schreef Kiwisoep het volgende:
Wat spannend Elmo!
Zou ze dan toch onderweg zijn?!
Neemt ze dat uitpakken vandaag nou gewoon echt serieus?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:29 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ja wie weet! Ze zal er toch een keer uit komen! Maar wie zal zeggen wanneer! Ik heb echt zo'n vaag vermoeden dat als Brabo straks thuis is, dat het dan serieuzer begint, maar ik kan er natuurlijk vet naast zitten.
En loop ik volgende week nog rond met m'n megatoeter!
Neehee, morgen!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:49 schreef laziness het volgende:
[..]
Neemt ze dat uitpakken vandaag nou gewoon echt serieus?
Nou schijnbaar denkt zij dat eerst zij uitgepakt moet worden voordat jij je pakketje uit mag pakkenquote:
haha, als ik dat zou kunnen, deed ik het!! Er zit nogal wat in de weg!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:00 schreef Limone het volgende:
Ja haha, jij zit natuurlijk met je benen over elkaar..!
Oh, dat soort dingen lukken mij ook altijd. Ook met kleding enzo.. dat ik dan denk: Oef, dit moet ik hebben, maar het is redelijk prijzig (naar mijn standaard dan hè)..maar laat ik het toch maar doen want anders krijg ik spijt! En de week er na is het dan 1+1 gratis ofzo.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:13 schreef Sull het volgende:
[..]
Grr net vorige week gehaald... en nog niet eens gebruikt. Jammer weer!
Met een zachte kùh! Dan heb ik het gewoon altijd goed gedaan!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:43 schreef Cwen het volgende:
Kwen, maar wel een klein beetje zachte 'k', niet Hollands hard, zeg maar.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:47 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Met een zachte kùh! Dan heb ik het gewoon altijd goed gedaan!
Een beste bol alquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:54 schreef ProjSkippy het volgende:
Oncharmante foto met plof hier trouwens: OUD / Het grote buikentopic deel 95
Lol, tja, dat krijg je met zo'n naamquote:
Wat zat er in het pakket? Ik vergeet het steeds en het zit niet naast de deur, is het de moeite waard?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:31 schreef ikke_84 het volgende:
Welkom ikina. Ik herken die spanning in de onderbuik denk ik wel. Heb nu nog met vlagen dat gevoel, vooral als ik me uitrek.
Kiwi wat gaaf een fotoshoot. Mooi om je buik zo vast te laten leggen. Maar dat er reclame in staat maakt voor ons toch niks uithint hint
Ik denk dat je een verstandige keuze maakt met de ks. Ik heb een paar kinderen op de neonatologie gezien na een stuit bevalling en ik moest er gewoon van huilen zo zielig. (maar er schijnen ook mooie stuit bevallingen te zijn hoor)
FR stuur je poets ff door hierheen![]()
Vandaag lekker rond gekeken bij de babydumpIk wilde echt van alles mee gaan nemen, maar ben zo verstandig geweest om het nog te laten liggen. Wel het gratis babypakket meegenomen natuurlijk
Wat lief, die bloemenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:31 schreef Ikina het volgende:
Dank jullie wel! Echte kwalen hier nog geen last van, maar vanaf een week of 6 komt dat meestal las ik op meerdere plekken. Ik ben wel licht misselijk en heb bijna constant een spanning in mijn onderbuik. Herkent iemand dit van zo rond 4+4?
Mijn man is vannacht na zijn werk thuis gekomen met een mega mooie bos bloemen, zo lief!
Moe, check.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik heb ook wat spanning in m'n buik, trekkerig gevoel in de liezen. Verder niet misselijk, maar kan dus nog komen. En ik ben erg moe.
Haha, nee echt niet! Brabo vroeg net of ie al moest beginnen met timen!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:26 schreef Kiwisoep het volgende:
Volgens mij zit je gewoon stiekem weeen weg te puffen.... ipv bewegingen wegzuchten haha
Mijn dochter kwam eerst met haar voetjes, mijn zoon liet als eerst zijn billetjes zien, allebei op de natuurlijke manier.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:17 schreef Kiwisoep het volgende:
Succes iig vannacht Elmo, met drukke baby of puffen!
Heb net ff youtube filmpjes zitten kijken, wauw. Als jullie een x tijd over hebben... Gek gezicht, een lijf er al uit en het hoofdje nog binnenin!
Leuk hequote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:08 schreef DJMomo het volgende:
Echt, volgens mij groeide the cure for cancer onderin.
ja ik zeg ook niet dat dat niet kan, maar uiteindelijk denk ik dat er weinig mannen zijn die er een uitgesproken mening over hebben en ze zullen zich veelal schikken in de voorkeur van de vrouwquote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:45 schreef Sharpdressedman het volgende:
Dan kun je nog steeds samen de keuze maken toch?
lekker hequote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:45 schreef Limone het volgende:
Ik heb heerlijk geslapen! Diep en aan één stuk!![]()
Goedemorgen!quote:
ze waren zo ongelooflijk mega super onwijs lekker! Ik hou er écht van!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:15 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik hou niet van vis..maar het klinkt toch wel lekker
Nu heb ik honger!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:53 schreef Hilzillah het volgende:
Ik zit hier op de bank, intens gelukkig te wezen... Alleen maar omdat ik weet dat er 3 vers schoongemaakte nieuwe haringen in de koelkast liggen te wachten op mij om opgevreten te worden.
Spannend! Misschien komt ze wel stipt op tijdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:23 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Goedemorgen!![]()
Hier ben ik, met Robinson nog steeds in haar luxe villa!
Ik heb heerlijk geslapen, uitgeslapen zelfs.
Het rommelt wel, maar verder niet veel.
Vanmiddag komen opa en oma T ophalen, ze is erg wild en druk en ik merk dat ik daar zelf ook erg onrustig van word. Dus wie weet komt er daarna wat op gang als het wat rustiger is hier.
een uur ofzo.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:52 schreef DJMomo het volgende:
Elmo, hoeveel tijd zit er al tussen?moet nu beetje vaart maken hoor!
hahahah, bezig met opruimen enzo en ff de puf niet om na te denken!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:35 schreef Susie het volgende:
Ik ging hier ff spieken hoe het met Elmo er voor staat.... aangezien ze al even geen Quizbattle heeft gespeeld![]()
En rustig aan Kiwi!
Even gegoogelt wat quizbattle is. Top! Heb ik weer een spelletje om te spelenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:35 schreef Susie het volgende:
Ik ging hier ff spieken hoe het met Elmo er voor staat.... aangezien ze al even geen Quizbattle heeft gespeeld![]()
En rustig aan Kiwi!
Awwh, dat was idd wel leuk geweestquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:00 schreef Elmo76 het volgende:
Ach ja, het leek me gewoon leuk als Robinson ook op de 22ste geboren zou worden. (Tirza is 22 januari geboren en ik was de 23ste uitgerekend) Dus hetzelfde verhaal alleen dan nu in juni. Maar goed, een andere datum is ook leuk.
nog wel even een 40wk buikfoto he!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:15 schreef Elmo76 het volgende:
Het rommelen is wel weer redelijk weg. Had vanavond een paar keer een kneiterharde buik. Wist niet zeker of het een wee was of gewoon ene harde buik, maar het deed pijn iig!
Ben nu maar wat rond aan 't lopen, in de hoop dat het wat in gang zet. Maar voor 0.00 uur zie ik het niet meer gebeuren!
Goeien site!quote:Op zondag 23 juni 2013 10:06 schreef DJMomo het volgende:
Mamalicious had ik ook veel van in vorige zwangerschap. Ikenmijnkind punt nl is daarvoor een aanrader. Pluiste wel heel snel. Noppies bleef mooier.
Ik heb gelukkig nog wel 2 knuffelhondjes die ik overal mee naartoe sleepte. Die staan op Olli zn kastquote:Op zondag 23 juni 2013 10:44 schreef Limone het volgende:
De mevrouw in de winkel zei trouwens nog wel dat de (mamalicious) kleren vooraf nog even gewassen moeten worden. Vroeger werden nadat ze uit de fabriek kwamen nog even gewassen voordat ze naar de winkel gingen, maar nu niet meer. Daardoor zijn de vezels niet gesloten en gaan ze sneller pluizen en pillen. Nu waste ik nieuwe kleren al omdat je vlekken uit niet gewassen kleren er moeilijker uitkrijgt, maar deze reden had ik nog niet gehoord.
quote:Op zondag 23 juni 2013 10:54 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog wel 2 knuffelhondjes die ik overal mee naartoe sleepte. Die staan op Olli zn kast
En dat van het wassen van nieuwe kleding .wist ik écht niet. Dat je vlekken er moeilijker uit krijgt.
quote:Op zondag 23 juni 2013 11:04 schreef Limone het volgende:
[..]
Knuffels van ouders zijn misschien nog wel bijzonderder. Zo'n afgeknuffeld dng wat jarenlang het allerliefste van je moeder is geweest![]()
Wissik ook niet! Nieuwe kleding van Sjaak was ik wél altijd eerst. Al is het maar een half uurtje (expres wasje). Donkere of felgekleurde spullen dan pas nadat ze in azijn geweekt hebben. Deed dat vnl voor kleurbehoud. De andere redenen waren mij onbekend!quote:Op zondag 23 juni 2013 11:11 schreef GotC het volgende:
Ik dacht heel even:wat gaat Limone hard!
![]()
Hee goeie tip over dat wassen van kleding! Wist ik ook niet, trek nieuwe kleding altijd direct aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |