Mag ik in de OP? Voorlopig 6febquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:03 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Mag ik in de OP? Voorlopig 6febEen jongen, toch? volgens de innesteltheorie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een mooie mijlpaal dag blauwe flessen hello gewoon plassen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:34 schreef Sethiwe het volgende:
Hilz en Bubseltje succes met de intake van de kraamzorg.
GotC leuk dat ze de babykamer gaan schilderen.
Fr wat vreemd dat ze haar helemaal niet te pakken krijgen, hopelijk is er niet iets ernstigs aan de hand.
Bubseltje fijn dat alles goed was bij de internist.
Even een ego: 16 weken vandaag, net de laatste mvm flessen uitgezwaaid!!!
inwendige echo: rechts jongen, links meisje. dus meisje dan juist toch?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:10 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Een jongen, toch? volgens de innesteltheorie!
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:03 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Mag ik in de OP? Voorlopig 6febUiteraard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijne echo![]()
Als het een uitwendige echo is wel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:10 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Een jongen, toch? volgens de innesteltheorie!
Helemaal goed. Geeft altijd een geruststelling vind ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:21 schreef Limone het volgende:
[..]
Als het een uitwendige echo is wel.
Gefeliciteerd Momo!
En Sethiwe ook! Geen flessen meer! Joepie![]()
Vervelend begin van de hulp f_r..
Ik ben bij de verloskundige geweest en alles was ok. Mijn baarmoeder zit boven mijn navel en het hartje klopt regelmatig
Jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:25 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Helemaal goed. Geeft altijd een geruststelling vind ik.
dat is echt een goede service. Dan voel je je ook niet bezwaard om te gaan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:30 schreef Limone het volgende:
[..]
JaEn mijn praktijk heeft een hartjesspreekuur. Dus mocht ik in de komende 5 weken nog even het hartje willen horen, dan kan ik langsgaan. Fijne praktijk.
Ja, het is ook echt een extra service en de verloskundigen zijn ook altijd vrolijk (die twee keer dat ik nu geweest ben)quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
dat is echt een goede service. Dan voel je je ook niet bezwaard om te gaan.
Ik mag om kwart voor 4. Zenuwachtig!quote:Op [url=ht/forum.fok.nl/topic/1986887/2/25#128032454]donderdag 20 juni 2013 13:47[/url] schreef Limone het volgende:
Is het draaien gelukt, kiwi? Of was dat niet vandaag?
Spannend! Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:52 schreef Kiwisoep het volgende:
[..]
Ik mag om kwart voor 4. Zenuwachtig!
Gister en vandaag een keiharde buik, benieuwd of ze daar wel wat mee kunnen. Dacht niet dat harde buiken zo zeer konden doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |