PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Kutteam gr grquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:07 schreef detennismaster het volgende:
![]()
Toen ik Brazilië aan het kijken was, wilde ik een team met Neymar. Zoiets moet het gaan worden.
[ afbeelding ]
Wat zou je veranderen?quote:
Beerens.quote:
Waaromquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Beerens.Ik wil juist een team met Neymar.
Omdat Lens op elk punt beter isquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waarom?? Zo'n blauw kaartje is leuk hoor, maar die Lens kan helemaal niks behalve hard rennen. Beerens is gewoon 2-benig, die krult ze er met links en rechts in...
Dan zij we eruit:quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Omdat Lens op elk punt beter is
[ afbeelding ]
Zoveel muntjens heb ik nietquote:
Leuk team. Alleen zou ik voor een betere spits gaan. Fabiano bvquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:07 schreef detennismaster het volgende:
![]()
Toen ik Brazilië aan het kijken was, wilde ik een team met Neymar. Zoiets moet het gaan worden.
[ afbeelding ]
Ik neem Jö of Pato denk ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:25 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Leuk team. Alleen zou ik voor een betere spits gaan. Fabiano bv
Niet mijn probleem, je vroeg om een suggestie en die gaf ik. Toen kwam ik erachter dat je een statshoer was.quote:
Ik wil Lensie graag een keer proberen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet mijn probleem, je vroeg om een suggestie en die gaf ik. Toen kwam ik erachter dat je een statshoer was.
Dat zei je er niet bijquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik wil Lensie graag een keer proberen.
Hij is goed hoor die Lens.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik wil Lensie graag een keer proberen.
Zoveel bloedgeld heb ik nooit gehad. 2 miljoen max. En dat is allemaal allang verkocht. Ik heb nu nog 500K en 4 teams:quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat zei je er niet bijMaar heb je niet genoeg bloedgeld om Robben te halen dan??
Marcelo rcb..lijkt me daar beter en heeft stiekem prima statsquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:07 schreef detennismaster het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
ohja, dat is inderdaad een betere optie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Marcelo rcb..lijkt me daar beter en heeft stiekem prima stats
waarom die 5atb teams trouwens? Vind je dat nou echt fijn? Lijkt me zo kut..quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:47 schreef Zhano het volgende:
Hopen dat die Markovic ofzo een beetje een degelijke spits word, dan komt het wel goed met mn Servische team volgend jaar
Met een vriend van me speelden we dat en dan wonnen we tenminste nog eensquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
waarom die 5atb teams trouwens? Vind je dat nou echt fijn? Lijkt me zo kut..
als ik tegen iemand met een guest speel is het ook altijd 5atbquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Met een vriend van me speelden we dat en dan wonnen we tenminste nog eensWij worden altijd genaaid met rebounds etc. Maar vanmiddag alleen werkte het ook voor geen kut tbf.
Als we apart spelen krijgen we ook altijd de raarste goals tegen, rebounds etc. Geen idee wat het is deze FIFA maar die tegenstanders krijgen echt alles mee. Vraag me echt vaak af waarom ik nog speel, maar dan kijk ik voetbal op TV of zie hier iets waardoor ik weer zin krijg in FIFAquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
als ik tegen iemand met een guest speel is het ook altijd 5atb
Maar verdedigen is dan veel moeilijker idd..alsnog veel goals altijd. Krijg altijd rare tegengoals dan..alles gaat net anders
Cyriac > Tchitequote:Op donderdag 20 juni 2013 02:59 schreef ThadCastle het volgende:
Tchite - TOTS Bacca dat ga ik binnenkort even proberen![]()
TOTS Aliadiere, MOTM Sangweni, IF Mulenga staan ook nog klaar
Mwah ik vind Tchite iig echt ziek.quote:
Wow.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 20-06-2013 om 07:23:50MOTM De Rossi: available now until 7pm PT/3am UK. #FUT http://t.co/9CQ8LjCDig reageer retweet
De eerste is al gespot: minstens 4 tonnetjes, schoon aan de haakquote:Op donderdag 20 juni 2013 07:30 schreef Patje1987 het volgende:
Wow.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 20-06-2013 om 07:23:50MOTM De Rossi: available now until 7pm PT/3am UK. #FUT http://t.co/9CQ8LjCDig reageer retweet
Heb hem wel eens in een team gehad en toen ook tevreden maar ja zoals ik al gezegd heb ben ik klaar met fut omdat kut paceteams. Of ik ga alleen offline spelen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb de NIF in een team, en hij speelt geweldig hoor
Hoe gaat het nu met je Toefjes?quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:34 schreef Toefjes het volgende:
Silver consumables prijzen gaan niet meer herstellen deze week vrees ik
Een nare nacht gehad, maar over 2 uur zit ik in de wachtkamer in het ziekenhuis. Ze hebben me er tussendoor kunnen proppen gelukkigquote:Op donderdag 20 juni 2013 07:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb hem wel eens in een team gehad en toen ook tevreden maar ja zoals ik al gezegd heb ben ik klaar met fut omdat kut paceteams. Of ik ga alleen offline spelen.
[..]
Hoe gaat het nu met je Toefjes?
Het wordt steeds lastiger, met die dalende prijzen. Ik ben 2 weken terug begonnen met een projectje voor een IF Silver (Vanderlei, Braziliaanse keeper). Er zijn er continu maar max 4/5 op de markt geweest, dus heb er een stuk of 6 gekocht, alles voor 30k max. Nu staat mijn laatste te koop, die loopt over een uurtje af, en daar is al 55k op gebodenquote:Op donderdag 20 juni 2013 07:39 schreef Toefjes het volgende:
even kijken hoeveel TOTS Vidal waard is die ik 2 weken geleden voor 300K heb gekocht
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Fijn dat je in ieder geval nu snel geholpen kan worden want niet kunnen slapen is gewoon kut. En ja jointjes kunnen wel goed helpen om in slaap te komen en helpen ook nog eens tegen de pijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een nare nacht gehad, maar over 2 uur zit ik in de wachtkamer in het ziekenhuis. Ze hebben me er tussendoor kunnen proppen gelukkigHopen dat ze dan iets aan mijn pijnklachten kunnen doen, mag geen sterkere pijnstillers of slaapmiddelen. Heb maar een paar jointjes gekocht om wat slaap mee te kunnen pakken.
Ik denk dat ik zelfs uit pure wanhoop naar de wiet zou kunnen grijpen, als ik niet kan slapen. Heb het nog nooit gedaan, maar er is niets vervelenders dan niet kunnen slapen...en het doel heiligt de middelenquote:Op donderdag 20 juni 2013 07:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een nare nacht gehad, maar over 2 uur zit ik in de wachtkamer in het ziekenhuis. Ze hebben me er tussendoor kunnen proppen gelukkigHopen dat ze dan iets aan mijn pijnklachten kunnen doen, mag geen sterkere pijnstillers of slaapmiddelen. Heb maar een paar jointjes gekocht om wat slaap mee te kunnen pakken.
Haha, en hoeveel gaat er in zo'n joint dan? heb gewoon maar een paar voorgedraaide gekocht, heb totaal geen tollerantie voor dit spul omdat ik bijna nooit blow, dus levert nog een paar leuke avondjes op ook nogquote:Op donderdag 20 juni 2013 07:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Fijn dat je in ieder geval nu snel geholpen kan worden want niet kunnen slapen is gewoon kut. En ja jointjes kunnen wel goed helpen om in slaap te komen en helpen ook nog eens tegen de pijn.
Afgelopen weekend ook nog een gram gekocht
Ja, ik kan die morfine pilletjes nog nemen die ik heb, maar ja, die gaan ook een keer op, of een paar stevige borrels. Alleen creeer je dan nog een kater bovenop de bestaande hoofdpijn. Dan is dit wel een hele mooie oplossingquote:Op donderdag 20 juni 2013 07:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zelfs uit pure wanhoop naar de wiet zou kunnen grijpen, als ik niet kan slapen. Heb het nog nooit gedaan, maar er is niets vervelenders dan niet kunnen slapen...en het doel heiligt de middelen
Vroeger wilde ik nog wel een paar sterke draaien voor een leuke avond, nu is het puur de smaak en licht gevoel dus doe er haast niets in. Kan er wel 6 tot 8 uit 1 gram halen denk ik hoe ik ze nu draai.quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, en hoeveel gaat er in zo'n joint dan? heb gewoon maar een paar voorgedraaide gekocht, heb totaal geen tollerantie voor dit spul omdat ik bijna nooit blow, dus levert nog een paar leuke avondjes op ook nog
Gaan we allemaal een avond blowen en dan hier berichtjes neerzetten. En dan de dag erna kijken wat voor flauwekul we hebben neergezet hierquote:Op donderdag 20 juni 2013 07:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vroeger wilde ik nog wel een paar sterke draaien voor een leuke avond, nu is het puur de smaak en licht gevoel dus doe er haast niets in. Kan er wel 6 tot 8 uit 1 gram halen denk ik hoe ik ze nu draai.
Maar ik kan hier weer een half jaar van doen
Daar hoef ik niet voor te blowenquote:Op donderdag 20 juni 2013 07:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gaan we allemaal een avond blowen en dan hier berichtjes neerzetten. En dan de dag erna kijken wat voor flauwekul we hebben neergezet hier
Denk het niet, indien wel wordt dat meestal wel hier besproken. Denk dat de komkommertijd aan gaat brekenquote:Op donderdag 20 juni 2013 07:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Is er al een nieuw thematoernooi van start gegaan?
Ik gok op een Braziliaans toernooi binnenkortquote:Op donderdag 20 juni 2013 08:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk het niet, indien wel wordt dat meestal wel hier besproken. Denk dat de komkommertijd aan gaat breken
vind ik ook!quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:01 schreef Patje1987 het volgende:
Hardwerkende mensen posten hier nu alleen, dat schooltuig ligt nu nog te tukken.
Dat zou een beetje jammer zijn...want dan is het vanaf nu in feite wachten op FIFA14.quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk het niet, indien wel wordt dat meestal wel hier besproken. Denk dat de komkommertijd aan gaat breken
Voor de veranderingquote:Op donderdag 20 juni 2013 08:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik gok op een Braziliaans toernooi binnenkort
Of iets met de winnaar van de ConFed Cup.
Neenquote:Op donderdag 20 juni 2013 08:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan het dat het nieuwe TOTW nog ontbreekt?
dat is de taak van pazzl maar die voert nooit zo veel uitquote:Op donderdag 20 juni 2013 08:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Thanks, kon hem in eerste instantie niet vinden via de 'startpagina'
Prima, ik zal hem er eens op aanspreken dat hij zijn taken niet zo maar mag versloffen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
dat is de taak van pazzl maar die voert nooit zo veel uit
(het totw staat er nu wel)
De stats zijn stuk voor stuk ietsje beter....maar ik denk niet dat ik daar 400k voor over ga hebben.quote:
ja maar sowieso dat hij een oranje kaartje heeftquote:Op donderdag 20 juni 2013 08:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De stats zijn stuk voor stuk ietsje beter....maar ik denk niet dat ik daar 400k voor over ga hebben.
Fappen op de kleur van een kaartje... We zijn ver heenquote:Op donderdag 20 juni 2013 08:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja maar sowieso dat hij een oranje kaartje heeft
het was maar een grapje, het was niet echt hoor, mijn penis moet al de hele week herstellen van het weekend johquote:Op donderdag 20 juni 2013 08:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Fappen op de kleur van een kaartje... We zijn ver heen
Oh, haha, ik dacht dat je nu op dit moment echt aan het fappen was, met het kaartje van MOTM de Rossi op je beeldschermquote:Op donderdag 20 juni 2013 08:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
het was maar een grapje, het was niet echt hoor, mijn penis moet al de hele week herstellen van het weekend joh
ja en dan met jullie pratenquote:Op donderdag 20 juni 2013 08:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, haha, ik dacht dat je nu op dit moment echt aan het fappen was, met het kaartje van MOTM de Rossi op je beeldscherm
Dan was die er al geweest toch? Brazilie speelde eerder op de avond, voordat Italie aan de bak moest.quote:
Is dat dé collega? Of weer een andere?quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ongelofelijk. We hebben hier een collega die al een poosje ziek is. Iets met last van haar rug enzo, maar ook iets mis tussen de oortjes. Daarom werkt ze maar halve dagen; 's middag heeft ze vrij.
Loopt ze net te vertellen dat ze gisteravond gewoon lekker naar hockeytraining is geweest, en vanmiddag heeft afgesproken met een vriendin om te gaan tennissen.
En dit weekend gaat ze zaterdag golfen, een hele dag
Weer een andere. Dé collega is de teammanager van de persoon in kwestie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Is dat dé collega? Of weer een andere?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Weer een andere. Dé collega is de teammanager van de persoon in kwestie.
Maar die vindt alles wel best, want ze heeft het te druk met zichzelf: het huis staat te koop vanwege de scheiding, ze heeft het druk met haar dochtertje, en intussen gaat ze ook nog eens twee keer per maand een weekend naar Zwitserland om gezellig te racletten met haar nieuwe liefde, die daar woont en werkt.
Het feit dat ze naar hun klanten luisteren, is een reden voor mij om hem juist wel te kopenquote:Op donderdag 20 juni 2013 08:55 schreef Jorwol het volgende:
Al die DRM-shit dus weg bij de Xbox OneHet feit dat ze het hebben geprobeerd blijft voor mij reden om dat ding niet te kopen
Wat jij naar klanten luisteren noemt, noem ik zwichten voor de publieke opiniequote:Op donderdag 20 juni 2013 08:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het feit dat ze naar hun klanten luisteren, is een reden voor mij om hem juist wel te kopen
Dit, ze hadden geen enkele andere keusquote:Op donderdag 20 juni 2013 08:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat jij naar klanten luisteren noemt, noem ik zwichten voor de publieke opinie
Nee, maar ik wilde er meer mee zeggen dat mensen eerst gaan lopen kankeren op die acties van Microsoft en dan roepen: "jaa dat ding ga ik daarom echt niet kopen hoor!"quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat jij naar klanten luisteren noemt, noem ik zwichten voor de publieke opinie
De argumentatie klopt inderdaad niet helemaal. Maar het feit dat Microsoft in eerste instantie niet kan bedenken waar hun klanten behoefte aan hebben, is wat mij betreft wel een gevalletje jammer hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, maar ik wilde er meer mee zeggen dat mensen eerst gaan lopen kankeren op die acties van Microsoft en dan roepen: "jaa dat ding ga ik daarom echt niet kopen hoor!"
Vervolgens wordt het teruggedraaid en dan roepen mensen: "jaaa dat ze het geprobeerd hebben zeg, nu koop ik 'm alsnog niet!!"
Onzin vind ik dat.
Bovendien wacht ik gewoon af wat vrienden doen
Ach voor mij was dat sowieso niet de belangrijkste reden, PS4 is sterker en 100 eu goedkoper. Verder hoef ik die Kinectmeuk niet. Maar dat betekent niet dat die DRM-shit mij niets kan schelen, ik vind het gewoon goor dat ze die shit hebben proberen te flikken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, maar ik wilde er meer mee zeggen dat mensen eerst gaan lopen kankeren op die acties van Microsoft en dan roepen: "jaa dat ding ga ik daarom echt niet kopen hoor!"
Vervolgens wordt het teruggedraaid en dan roepen mensen: "jaaa dat ze het geprobeerd hebben zeg, nu koop ik 'm alsnog niet!!"
Onzin vind ik dat.
Bovendien wacht ik gewoon af wat vrienden doen
Ik snap het ook niet vanuit hun perspectief hoor, maar misschien dat ze hadden verwacht dat Sony hetzelfde zou doen (dat zullen we nu nooit weten). Sony is wat dat betreft gewoon marketing-technisch goed bezig geweest. Hoewel die restricties van Microsoft voor mij niet eens zo'n probleem waren. Ik heb nog nooit een spel uitgeleend/verkocht/2e hand gekocht. Ik ben altijd online. Dus ja. Waarom zou ik erom zeuren?quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De argumentatie klopt inderdaad niet helemaal. Maar het feit dat Microsoft in eerste instantie niet kan bedenken waar hun klanten behoefte aan hebben, is wat mij betreft wel een gevalletje jammer hoor.
Sterker.. Tja, ik denk heel eerlijk gezegd niet dat je echt heel veel verschil merkt. Kinect lijkt me best grappig, ik heb geregeld vrienden over de vloer en met een paar pilsjes op kan dat best leuk zijn. En de controller van de Xbox vind ik veel fijner.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:02 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ach voor mij was dat sowieso niet de belangrijkste reden, PS4 is sterker en 100 eu goedkoper. Verder hoef ik die Kinectmeuk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |