PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Kutteam gr grquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:07 schreef detennismaster het volgende:
![]()
Toen ik Brazilië aan het kijken was, wilde ik een team met Neymar. Zoiets moet het gaan worden.
[ afbeelding ]
Wat zou je veranderen?quote:
Beerens.quote:
Waaromquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Beerens.Ik wil juist een team met Neymar.
Omdat Lens op elk punt beter isquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waarom?? Zo'n blauw kaartje is leuk hoor, maar die Lens kan helemaal niks behalve hard rennen. Beerens is gewoon 2-benig, die krult ze er met links en rechts in...
Dan zij we eruit:quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Omdat Lens op elk punt beter is
[ afbeelding ]
Zoveel muntjens heb ik nietquote:
Leuk team. Alleen zou ik voor een betere spits gaan. Fabiano bvquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:07 schreef detennismaster het volgende:
![]()
Toen ik Brazilië aan het kijken was, wilde ik een team met Neymar. Zoiets moet het gaan worden.
[ afbeelding ]
Ik neem Jö of Pato denk ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:25 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Leuk team. Alleen zou ik voor een betere spits gaan. Fabiano bv
Niet mijn probleem, je vroeg om een suggestie en die gaf ik. Toen kwam ik erachter dat je een statshoer was.quote:
Ik wil Lensie graag een keer proberen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet mijn probleem, je vroeg om een suggestie en die gaf ik. Toen kwam ik erachter dat je een statshoer was.
Dat zei je er niet bijquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik wil Lensie graag een keer proberen.
Hij is goed hoor die Lens.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik wil Lensie graag een keer proberen.
Zoveel bloedgeld heb ik nooit gehad. 2 miljoen max. En dat is allemaal allang verkocht. Ik heb nu nog 500K en 4 teams:quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat zei je er niet bijMaar heb je niet genoeg bloedgeld om Robben te halen dan??
Marcelo rcb..lijkt me daar beter en heeft stiekem prima statsquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:07 schreef detennismaster het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
ohja, dat is inderdaad een betere optie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Marcelo rcb..lijkt me daar beter en heeft stiekem prima stats
waarom die 5atb teams trouwens? Vind je dat nou echt fijn? Lijkt me zo kut..quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:47 schreef Zhano het volgende:
Hopen dat die Markovic ofzo een beetje een degelijke spits word, dan komt het wel goed met mn Servische team volgend jaar
Met een vriend van me speelden we dat en dan wonnen we tenminste nog eensquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
waarom die 5atb teams trouwens? Vind je dat nou echt fijn? Lijkt me zo kut..
als ik tegen iemand met een guest speel is het ook altijd 5atbquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Met een vriend van me speelden we dat en dan wonnen we tenminste nog eensWij worden altijd genaaid met rebounds etc. Maar vanmiddag alleen werkte het ook voor geen kut tbf.
Als we apart spelen krijgen we ook altijd de raarste goals tegen, rebounds etc. Geen idee wat het is deze FIFA maar die tegenstanders krijgen echt alles mee. Vraag me echt vaak af waarom ik nog speel, maar dan kijk ik voetbal op TV of zie hier iets waardoor ik weer zin krijg in FIFAquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
als ik tegen iemand met een guest speel is het ook altijd 5atb
Maar verdedigen is dan veel moeilijker idd..alsnog veel goals altijd. Krijg altijd rare tegengoals dan..alles gaat net anders
Cyriac > Tchitequote:Op donderdag 20 juni 2013 02:59 schreef ThadCastle het volgende:
Tchite - TOTS Bacca dat ga ik binnenkort even proberen![]()
TOTS Aliadiere, MOTM Sangweni, IF Mulenga staan ook nog klaar
Mwah ik vind Tchite iig echt ziek.quote:
Wow.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 20-06-2013 om 07:23:50MOTM De Rossi: available now until 7pm PT/3am UK. #FUT http://t.co/9CQ8LjCDig reageer retweet
De eerste is al gespot: minstens 4 tonnetjes, schoon aan de haakquote:Op donderdag 20 juni 2013 07:30 schreef Patje1987 het volgende:
Wow.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 20-06-2013 om 07:23:50MOTM De Rossi: available now until 7pm PT/3am UK. #FUT http://t.co/9CQ8LjCDig reageer retweet
Heb hem wel eens in een team gehad en toen ook tevreden maar ja zoals ik al gezegd heb ben ik klaar met fut omdat kut paceteams. Of ik ga alleen offline spelen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb de NIF in een team, en hij speelt geweldig hoor
Hoe gaat het nu met je Toefjes?quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:34 schreef Toefjes het volgende:
Silver consumables prijzen gaan niet meer herstellen deze week vrees ik
Een nare nacht gehad, maar over 2 uur zit ik in de wachtkamer in het ziekenhuis. Ze hebben me er tussendoor kunnen proppen gelukkigquote:Op donderdag 20 juni 2013 07:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb hem wel eens in een team gehad en toen ook tevreden maar ja zoals ik al gezegd heb ben ik klaar met fut omdat kut paceteams. Of ik ga alleen offline spelen.
[..]
Hoe gaat het nu met je Toefjes?
Het wordt steeds lastiger, met die dalende prijzen. Ik ben 2 weken terug begonnen met een projectje voor een IF Silver (Vanderlei, Braziliaanse keeper). Er zijn er continu maar max 4/5 op de markt geweest, dus heb er een stuk of 6 gekocht, alles voor 30k max. Nu staat mijn laatste te koop, die loopt over een uurtje af, en daar is al 55k op gebodenquote:Op donderdag 20 juni 2013 07:39 schreef Toefjes het volgende:
even kijken hoeveel TOTS Vidal waard is die ik 2 weken geleden voor 300K heb gekocht
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Fijn dat je in ieder geval nu snel geholpen kan worden want niet kunnen slapen is gewoon kut. En ja jointjes kunnen wel goed helpen om in slaap te komen en helpen ook nog eens tegen de pijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een nare nacht gehad, maar over 2 uur zit ik in de wachtkamer in het ziekenhuis. Ze hebben me er tussendoor kunnen proppen gelukkigHopen dat ze dan iets aan mijn pijnklachten kunnen doen, mag geen sterkere pijnstillers of slaapmiddelen. Heb maar een paar jointjes gekocht om wat slaap mee te kunnen pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |