Tsjah, nu misschien. Ik denk dat ie er later wel blij mee is dat hij erbij was en niet 6000 kilometer verderop in Amerika zat toen z'n pa overleed.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:40 schreef Aventura het volgende:
Wat erg voor dat zoontje, alleen met je pa in een hotel en dan gaat-ie dood..
wel 5*quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:40 schreef Aventura het volgende:
Wat erg voor dat zoontje, alleen met je pa in een hotel en dan gaat-ie dood..
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Alleen in het begin, later was de fat suit niet meer nodig...
http://www.contactmusic.c(...)the-sopranos_1312808
Die laatste foto met Artie en Bobby..quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:00 schreef Che_ het volgende:
Begrafenis:
http://www.nieuwsblad.be/(...)27_00638795#photoset
Het zou zo een aflevering kunnen zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:00 schreef Che_ het volgende:
Begrafenis:
De helft is vermoord door Tonyquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het zou zo een aflevering kunnen zijn.
Apart from that.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De helft is vermoord door Tony
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De helft is vermoord door Tony
Mooi om iedereen weer te zien, toch een echte soort van familiequote:Op donderdag 27 juni 2013 20:00 schreef Che_ het volgende:
Begrafenis:
Dat is een select groepje voornamelijk Italiaanse acteurs, types als Big Pussy, Johnny Sack, Bobby Baccala, Phil Leotardo en Richie Aprile zie je regelmatig voorbijkomen in mafia achtige films, Bobby Baccala heb ik ook wel eens gezien als host van een misdaad docu serie op National Geographic volgens mij.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:43 schreef Individual het volgende:
Geweldige serie met 'Karen' van Goodfellas als psychiater. Zitten wel meerdere gangsters van bekende maffia films in.
Klopt, kan echt geen genoeg krijgen van zulke films. The Sopranos zit ook vol met scenes die op dit soort films zijn gebaseerd of kleine stukjes die een knipoog naar een film zijn. He bah, ik hoopte echt nog op een The Sopranos film of op een nieuwe serie waar James weer de hoofdrol in speelde.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat is een select groepje voornamelijk Italiaanse acteurs, types als Big Pussy, Johnny Sack, Bobby Baccala, Phil Leotardo en Richie Aprile zie je regelmatig voorbijkomen in mafia achtige films, Bobby Baccala heb ik ook wel eens gezien als host van een misdaad docu serie op National Geographic volgens mij.
quote:
Kijk inderdaad Micky Blue Eyes en Goodfellas. Stop daar de familie Soprano bij en je bent er. Maar toch he, op een of andere manier heeft David Chase het voor elkaar gekregen om ons nu niet te laten zeggen 'he dat is die gast uit Goodfellas of Micky Blue Eyes', maar 'He, dat is *** uit The Soprano's'.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat is een select groepje voornamelijk Italiaanse acteurs, types als Big Pussy, Johnny Sack, Bobby Baccala, Phil Leotardo en Richie Aprile zie je regelmatig voorbijkomen in mafia achtige films, Bobby Baccala heb ik ook wel eens gezien als host van een misdaad docu serie op National Geographic volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door NotGuilty op 28-06-2013 16:00:41 ]
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:17 schreef NotGuilty het volgende:
Quoten en vul maar aan:
Films:
Goodfellas --> Dr. Jennifer Melfi
Gothfather --> Uncle Junior
The Mexican --> `Tony Soprano
Killing them softly --> Tony Soprano + Ray Liotta (Henry Hill in Goodfellas)
Series:
Nurse Jackie --> Carmella
James Gandolfini films:Phil Leotardo zat ook in Goodfellas, voor het grootste deel in een kofferbak, dat dan weer wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
Ik kijk gewoon alles online.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:17 schreef Hathor het volgende:
Was van plan om de hele serie maar weer eens te gaan kijken, maar ik had ze laatst uitgeleend aan een familielid en nu kom ik er net achter dat disc 2 van seizoen 3 niet meer in het doosje zit. Van je familie moet je het hebben.
Waar kan je dat doen?quote:
Nah dan zou Tony bang worden.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:22 schreef Hathor het volgende:
Verbazingwekkend eigenlijk dat Chazz Palminteri nooit een rolletje heeft gespeeld in de Soprano's, die heeft daar ook een uitermate geschikte kop voor.
Zelfs als hij vriendelijk is, is ie engquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:22 schreef Hathor het volgende:
Verbazingwekkend eigenlijk dat Chazz Palminteri nooit een rolletje heeft gespeeld in de Soprano's, die heeft daar ook een uitermate geschikte kop voor.
Klopt, dat heb je wel eens met mensen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zelfs als hij vriendelijk is, is ie eng
Ik heb Chazz Palminteri gecast als Ercole "Eckley" DiMeo. Hij gaat de baas van de familie spelen in de prequel die zich afspeelt in 1975, ten tijde van Tony's 16de verjaardag.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:22 schreef Hathor het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |