200 euro studie financiering is dat als het mis gaat geen eten tot 24stequote:Op donderdag 20 juni 2013 00:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die stakesdat is mijn BR niet eens
Die is al gevondenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
OF DE LION KING NATUURLIJK
Netjesquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:57 schreef KingRoland het volgende:
ik sta nu totaal bijna +80 euro winst. wed al bijna een maandje. Dat is echt geweldig!
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:58 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
200 euro studie financiering is dat als het mis gaat geen eten tot 24ste
Vreemd dat die bedrijven nooit failliet gaan, alleen maar winnaarsquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:57 schreef KingRoland het volgende:
ik sta nu totaal bijna +80 euro winst. wed al bijna een maandje. Dat is echt geweldig!
succes echtquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:58 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
200 euro studie financiering is dat als het mis gaat geen eten tot 24ste
Enige manier dat ik italie niet zie winnen is een rode kaart, en 1 speler met geel is al gewisseld en der ander is buffon en als die 2e keer geel kwijt dan is het wss penalty dus dan is het toch al over.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
succes echtIk weet zeker dat de 2-2 komt. Of ze nog gaan winnen is een ander verhaal. Ik verwacht van wel met een speler zoals balotelli kan dat wel een voordeel zijn of een nadeel..
we zullen het zien
Tot die ene avond waarop je een biertje te veel hebt gedronken en je besluit te gaan gokkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vreemd dat die bedrijven nooit failliet gaan, alleen maar winnaars
China - NL was iets van 1.50 bij sommige sites. Toch best hoog als winst.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Netjes
Ik doe enkel mijn eigen tipshet gaat geleidelijk aan omhoog maar op deze manier kom je er ook
quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:01 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop dat Italië nog gaat winnen dan heb ik een prima dag. 30 units winst dan
balotelli doet het zelfde wat die musa 4x deed in 90e minquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:02 schreef Grifte het volgende:
Haha GL Dave, afgekeurde 3-2 in blessuretijd, heard it here first
Vieze vuile kutbelgquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk wint Japan zodat mensen straks beter nadenken als ze gaan wedden
quote:
#nohomoquote:
Inderdaad. Gewoon die bal in je handen pakken en doen alsof je neus bloedt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:07 schreef RubenSosa het volgende:
Gerechtigheid dat die stomme VVV figuur zo de bal over de lijn wil laten gaan. Tering hekel aan dat soort voetballers.
nou nou nouquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:07 schreef RubenSosa het volgende:
Gerechtigheid dat die stomme VVV figuur zo de bal over de lijn wil laten gaan. Tering hekel aan dat soort voetballers.
idd.. ipv corner tegen goal tegenquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:07 schreef RubenSosa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |