Waar zie jij dat staan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
De zoveelste supercelmegazwarevoorspellingdesdoods
b.. Breda?! Wat mis ik!quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:11 schreef Drassss het volgende:
Mooi buitje nu in de omgeving van Breda
Nou, in Breda-centrum valt niks hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:11 schreef Drassss het volgende:
Mooi buitje nu in de omgeving van Breda
Ik zit in Gilze en daar is het best aardig.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, in Breda-centrum valt niks hoor.
hee waar zit je nu in het centrum danquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, in Breda-centrum valt niks hoor.
omdat alles wat in amerika is groot is, en hier niets voorstelt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:15 schreef Disorder het volgende:
En waarom noemen ze de tornado in Frankrijk een mini-tornado? Een tornado is een tornado. Al was het maar een EF1.
Oeh. Dan zit ik naar de verkeerde kant te kijken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:13 schreef Drassss het volgende:
Ik zit in Gilze en daar is het best aardig.
Ter hoogte van De Bijster. Vooruit, net buiten het centrum.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:13 schreef Minimunt het volgende:
hee waar zit je nu in het centrum dan!?
Volgens mij is een windhoos net weer iets zwakker dan een tornado F1. Hetzelfde met die waterhozen op het IJsselmeer bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:17 schreef INViCTuS het volgende:
Ja, waarom noemen ze hier altijd windhoos? Het is gewoon, mits voldaan aan criteria, gewoon een tornado.
Dat is wel een stukje ja, ben momenteel op de havermarkt hah!quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oeh. Dan zit ik naar de verkeerde kant te kijken.
[..]
Ter hoogte van De Bijster. Vooruit, net buiten het centrum.
Al een week of wat lees je niks anders dan de ene overdrijving na de andere. Hitterecords, neervalrecords, tornado's, hagelstenen zo groot als m'n moeder. Tis allemaal wat hoor.quote:
Ja. En overal wordt erbij geschreven dat die dingen mogelijk zijn. Mogelijk. Maar dat woord sla jij zo te zien over.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Al een week of wat lees je niks anders dan de ene overdrijving na de andere. Hitterecords, neervalrecords, tornado's, hagelstenen zo groot als m'n moeder. Tis allemaal wat hoor.
Ochja, extremen zijn moeilijk te voorspellen, maar als ze er zijn loopt iedereen weer te miepen dat men best een waarschuwing had mogen geven. Het is nooit goedquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Al een week of wat lees je niks anders dan de ene overdrijving na de andere. Hitterecords, neervalrecords, tornado's, hagelstenen zo groot als m'n moeder. Tis allemaal wat hoor.
Breda oost niks te zien hierquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zit in Gilze en daar is het best aardig.
Hier wordt het juist steeds zonniger, was vanmorgen een beetje heiig maar het trekt steeds meer open.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:44 schreef -CRASH- het volgende:
Bewolkt... en het wordt donkerder.
En waar is die level 3 van duitsland.... de stumpers
Hier staat t nu ook als het goed isquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:46 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hier wordt het juist steeds zonniger, was vanmorgen een beetje heiig maar het trekt steeds meer open.
En waar 'hier' is, staat nu in mijn sig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |