Waar is hier?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:04 schreef tribalwars het volgende:
hier regent het al flink ik mis alleen het onweer.
oost brabantquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:12 schreef INViCTuS het volgende:
http://www.wetteronline.de/14-tage-wetter
Hier stopte ik met lezenquote:Die Hitze ist am Wochenende schon wieder Geschichte.
Dank je, ga ik ff als apart topic openenquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:56 schreef INViCTuS het volgende:
'Mini tornado' verwoest huizen in Bourgogne
Franse media meldden donderdag dat de zeer plaatselijke wervelwind in circa 5 minuten door enkele dorpjes ten noorden van Châtillon-sur-Seine raasde en enorme schade heeft veroorzaakt. Circa 80 mensen moesten elders een heenkomen zoeken. Hevige regens hinderden de hulpverleners, die melding maakten van slechts een gewonde.
De media spreken van een 'mini tornado' die woensdagavond door onder meer Etrochey en Montliot-et-Courcelles, ongeveer 190 kilometer ten zuidoosten van Parijs, trok. Zeker twee huizen in Montliot zijn niet meer te repareren.
Het AD is de bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-in-Bourgogne.dhtmlquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dank je, ga ik ff als apart topic openen
Hier was een solar system in EvE trouwensquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:37 schreef Disorder het volgende:
'Hier' nu een downburst! Ongelovelijk! Heel veel schade. Mogelijk doden! Nog nooit zoiets meegemaakt in 'Hier'!
Volgens de laatste runs, waarvan ik geen bron geef en zeker ook geen afbeeldingen plaats, komt er zo ook nog een tornado deze kant op!
Thx, topic is er, had nog paar plaatjes via Twitter gezien... filmpje nog niet... maar komen misschien nog want er zijn meer meldingen uit die regioquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:24 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Het AD is de bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-in-Bourgogne.dhtml
Maar hier staat het ook: http://www.lemonde.fr/pla(...)or_3433067_3244.html
En hoe is het 'daar'?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:37 schreef Disorder het volgende:
'Hier' nu een downburst! Ongelovelijk! Heel veel schade. Mogelijk doden! Nog nooit zoiets meegemaakt in 'Hier'!
Volgens de laatste runs, waarvan ik geen bron geef en zeker ook geen afbeeldingen plaats, komt er zo ook nog een tornado deze kant op!
Prima nuquote:
Maar ik ben hartstikke belangrijk, iedereen weet toch dat ik hier woon.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:50 schreef Disorder het volgende:
[..]
Prima nu![]()
Ik erger me een beetje aan de mensen die doen alsof iedereen weet waar de rest woont. Of de mensen met onheilspellende runs, en dan vervolgens geen bronnen vermelden.
Kunnen daar geen afspraken over worden gemaakt?
Ik doe het niet, ik kijk gewoon naar de lucht en zie wel of er wat komt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:59 schreef roislecxe het volgende:
Zou het vandaag nut hebben om net zoals gisteren alles nauwgezet in de gaten te houden, of zou het de zoveelste sisser worden? Ik heb eigenlijk wel weer es zin in de een goeie bui, kan de laatste niet meer echt herinneren, vorig jaar liep het hier zowat elke keer uit op een fiasco...
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:25 schreef INViCTuS het volgende:
Vochtige, warme lucht
Uiteindelijk krijgen we in de namiddag, avond en nacht de meeste neerslag te verwerken. Meerdere modellen suggereren dat er ergens in of vlak voor het koufront een gebied ontstaat met zeer zware neerslag. Er kan dan 20 tot 50 mm vallen in slechts 2 of 3 uur tijd. De kans op wateroverlast is dan groot. Wat precies de koers van deze 'waterbom' gaat worden, en of hij daadwerkelijk ontstaat, weten we waarschijnlijk pas tegen de avond. Bekijk geregeld onze uitstaande waarschuwing om op de hoogte te blijven, of bekijk dit artikel voor de laatste updates.
Zou ik ook moeten doen doen. Als in de verte een geluid ontstaat dat doet denken aan een bui merk ik het vanzelf...quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik doe het niet, ik kijk gewoon naar de lucht en zie wel of er wat komt.
(Moest ik gisteren onverwacht ook, er was geen internet bij het zwembad dus kon ik helemaal niet in de gaten houden dat er niks aan kwam)
Ben het wel met je eens dat als iemand zegt van "Mega vette onweerswolk hier " dat het dan handig is als diegene er ff bij zegt waar "hier " is. En een bronvermelding is vaak wel gewenst ja, zeker bij nieuwsberichten. Officieel mogen we ook geen kaarten "jatten"... dus wel ff bron erbij jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:50 schreef Disorder het volgende:
[..]
Prima nu![]()
Ik erger me een beetje aan de mensen die doen alsof iedereen weet waar de rest woont. Of de mensen met onheilspellende runs, en dan vervolgens geen bronnen vermelden.
Kunnen daar geen afspraken over worden gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |