ben bang dat je gelijk hebt, ik haat onweer en onze hond ook.quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:30 schreef Disorder het volgende:
[..]
Lijkt me beter. Kans op hevig onweer is reëel.
Hoe laat zal dat ongeveer komen? Moet rond 1u op Schiphol zijn namelijk, wil het hier wel een beetje kunnen volgenquote:
Onduidelijk nog.quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe laat zal dat ongeveer komen? Moet rond 1u op Schiphol zijn namelijk, wil het hier wel een beetje kunnen volgen
Net als kliko's die van of naar de straat worden gerold.quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:56 schreef Pino112 het volgende:
Ik dacht net dat het aardig lang onweerde, was het een laagvliegend vliegtuig
quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:56 schreef Pino112 het volgende:
Ik dacht net dat het aardig lang onweerde, was het een laagvliegend vliegtuig
Ja dat ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 07:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Net als kliko's die van of naar de straat worden gerold.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:07 schreef JDude het volgende:
Hier was het gisteren nog ophaaldag ook. Ik elke keer "Jeuj onweer!" "Oh toch niet".
quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:00 schreef marcel-o het volgende:
Zo te zien.. zoals verwacht, lost het op boven NL
Er waren wat onderdelen over van de Fyra, daar hebben we ons schild een beetje mee gepimpt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:03 schreef Pino112 het volgende:
Welke klapjosti heeft het Schild van Breda geëvolueerd tot Schild van Nederland?
Toch geen LVL 3 dus voor Duitslandquote:A level 2 was issued for south-western and central Germany, the Netherlands, western Alps and surroundings mainly for severe wind gusts and to a lesser extend large or very large hail, excessive precipitation, and tornadoes.
Bijkomend voordeel is dat het ding nu waarschijnlijk in elkaar lazert bij de eerste de beste onweersbui die zich toch in de buurt van de stad waagt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:07 schreef JDude het volgende:
Er waren wat onderdelen over van de Fyra, daar hebben we ons schild een beetje mee gepimpt.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel is dat het ding nu waarschijnlijk in elkaar lazert bij de eerste de beste onweersbui die zich toch in de buurt van de stad waagt.
is dat nou een hook echo?!quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:16 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Nabij Altenkirchen... Tornado?
Sorryquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:03 schreef Pino112 het volgende:
Welke klapjosti heeft het Schild van Breda geëvolueerd tot Schild van Nederland?
Als je dit in Amerika zou zien was het zeker weten een gevaarlijke cell inderdaad.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:16 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Nabij Altenkirchen... Tornado?
Dat ding in het zuiden komt rechts op ons (Bonn) af.quote:
http://www.bild.de/news/i(...)n-30900456.bild.htmlquote:Zu heiß: Autobahn 93 geplatzt - ein Toter
Dat denk ik inderdaad, met veel neerslag.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:32 schreef marcel-o het volgende:
zo langzaam? dus het onweer b eweegt ook langzaam?
Damn, daar wil je echt niet met 120 overheenquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Al voorbij gekomen?
[ afbeelding]afbeelding ]
[..]
http://www.bild.de/news/i(...)n-30900456.bild.html
Shitquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Al voorbij gekomen?
[ afbeelding]afbeelding ]
[..]
http://www.bild.de/news/i(...)n-30900456.bild.html
Nou wij nog.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:00 schreef Felagund het volgende:
Het noorden van Frankrijk heeft vrij veel noodweer gehad de laatste dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |