Na. Ze hebben een tweet de lucht ingeslingerd omdat deze vraag vaak langskwam.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar is dat voor of na de 180 geschreven?
Ik niet; allemaal maar één stuks van de huidige generatie. Misschien zijn dat gewoon minder hardcore gamers.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken echt zat mensen met 2 of 3 consoles. Misschien niet allemaal bij de release aangeschaft, maar in de loop van de tijd heb ik ze meestal gewoon allemaal. Ik heb op dit moment alleen geen Wii U, zie er gewoon 0 boeiende spellen voor.
Er is een techdemo:quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:47 schreef static het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dat Eye ding? Die van de PS3 heb ik in een hoek gemikt; wat een onding.
niet nodig! alleen de xbox prism one verplicht het gebruik ervan!quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:47 schreef static het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dat Eye ding? Die van de PS3 heb ik in een hoek gemikt; wat een onding.
Volgens mij begrijp je me verkeerd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:07 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
niet nodig! alleen de xbox prism one verplicht het gebruik ervan!
The Playroom wordt trouwens standaard geleverd bij elke PS4.quote:
quote:Win een reis naar Gamescom
De geruchtenstroom over de PlayStation 4 draait overuren en 2013 lijkt voor gamefans een van de beste jaren ooit te worden. Tijdens de PlayStation Meeting 2013 en de E3 2013 zijn er behoorlijk wat next-gen-titels aangekondigd. Tijdens Gamescom in augustus 2013 ligt de nadruk wederom op de PS4 en de bijbehorende games.
Doe mee aan deze wedstrijd, dan kan dit zo maar eens werkelijkheid worden. Eén gelukkige winnaar ontvangt twee kaartjes voor Gamescom 2013 (van 22 t/m 25 augustus 2013), vluchten naar Keulen en accommodatie.
nee eigenlijk is het wel een feitje! microsoft staat gegevens af aan het prism project!quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:12 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ach, hij dacht vast dat hij de prijs voor "5 miljoenste Xbox One-bash" zou winnen.
Dat ziet er een stuk beter uit dan ik had verwacht. Ik was nog aan het twijfelen om de camera erbij te kopen, maar als ik dit zo zie is het gewoon een must-buy!quote:
? Ze leveren iets standaard waarbij je eigenlijk de camera nodig hebt, maar de camera leveren ze er niet bij?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:46 schreef WSquater het volgende:
[..]
The Playroom wordt trouwens standaard geleverd bij elke PS4.
Yep.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:20 schreef Tain het volgende:
[..]
? Ze leveren iets standaard waarbij je eigenlijk de camera nodig hebt, maar de camera leveren ze er niet bij?
Ergens in een interview zei Jack Tretton dat de prijsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:49 schreef rickyszz het volgende:
Zul je zien dat PS+ me weer extra geld kost,kon geen UC3(45gb
) installeren omdat niet genoeg ruimte op HDD 120gb. Maar meteen een 750gb schijf gekocht, die mag dan wel een tijdje meegaan!
Of je koopt er 2, dan is het wel symmetrischquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die ga ik dus never nooit vertikaal neerzetten. Te antisymetrischTrek ik niet. Gewoon horizontaal.
Dit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
Sowieso ps4. Gelijk als KH3 uitkomt.
Je houdt ze zolang je PS+-abonnee bent.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:29 schreef Nickskuh het volgende:
Die games die je nou kan downloaden op PS Plus houd je die voor altijd of maar voor een bepaalde periode?
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je houdt ze zolang je PS+-abonnee bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |