Ja, want het is to-taal ondenkbaar dat je ze gewoon allebei koopt natuurlijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:07 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
E256: why PS4 is your next console – and the titanic errors on Xbox One’s road to ruin
We detail how Sony crushed Microsoft at E3 2013 and why PS4 is your next console in the new issue of Edge magazine.
Our extended Hype section takes in the biggest and most significant new games to emerge from this year’s E3, including Metal Gear Solid 5, The Division, Titanfall, Battlefield 4, Watch Dogs, Dark Souls II, Final Fantasy XV and many more.
Ik wacht het artikel even afquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want het is to-taal ondenkbaar dat je ze gewoon allebei koopt natuurlijk.
Jankballen.
Plus vaak een Nintendo voor Nintendo's eigen spellen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:26 schreef Banaanensuiker het volgende:
De meeste mensen kopen maar een van de drie consoles ja.
Ik ken echt zat mensen met 2 of 3 consoles. Misschien niet allemaal bij de release aangeschaft, maar in de loop van de tijd heb ik ze meestal gewoon allemaal. Ik heb op dit moment alleen geen Wii U, zie er gewoon 0 boeiende spellen voor.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:26 schreef Banaanensuiker het volgende:
De meeste mensen kopen maar een van de drie consoles ja.
Zo ken ik dan weer niemand die ze alle 2 heeft. Vind het ook beetje doelloos op 2 consoles te kopen. Hoog uit een keer voor een exclusief spel. Maar daar ga je toch niet een heel console kopen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken echt zat mensen met 2 of 3 consoles. Misschien niet allemaal bij de release aangeschaft, maar in de loop van de tijd heb ik ze meestal gewoon allemaal. Ik heb op dit moment alleen geen Wii U, zie er gewoon 0 boeiende spellen voor.
Hetzelfde hier.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken echt zat mensen met 2 of 3 consoles. Misschien niet allemaal bij de release aangeschaft, maar in de loop van de tijd heb ik ze meestal gewoon allemaal. Ik heb op dit moment alleen geen Wii U, zie er gewoon 0 boeiende spellen voor.
Er staat Augustus 2013. Mag toch hopen dat ze dan voldoende tijd hebben gehad.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar is dat voor of na de 180 geschreven?
Lekker objectieve berichtgevingquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:07 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
E256: why PS4 is your next console – and the titanic errors on Xbox One’s road to ruin
We detail how Sony crushed Microsoft at E3 2013 and why PS4 is your next console in the new issue of Edge magazine.
Our extended Hype section takes in the biggest and most significant new games to emerge from this year’s E3, including Metal Gear Solid 5, The Division, Titanfall, Battlefield 4, Watch Dogs, Dark Souls II, Final Fantasy XV and many more.
Omdat je een cover met zo'n Telegraaf-kop toch niet serieus kunt nemen? Van Edge mag je toch uitgaan dat ze geen fanboys in dienst hebben en werken met professionele journalisten die objectieve feiten brengen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom niet objectief? Omdat je het niet met ze eens bent of omdat ze eigendom zijn van Sony?
Daar kan je inderdaad vanuit gaan. Dus zou ik het eerst eens gaan lezen voordat je dit soort uitspraken doet. Lekker kortzichtig fanboy achtig geblaat als je dat zonder de inhoud te kennen afdoet als niet objectief.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:17 schreef Rossdale het volgende:
Omdat je een cover met zo'n Telegraaf-kop toch niet serieus kunt nemen? Van Edge mag je toch uitgaan dat ze geen fanboys in dienst hebben en werken met professionele journalisten die objectieve
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar kan je inderdaad vanuit gaan. Dus zou ik het eerst eens gaan lezen voordat je dit soort uitspraken doet. Lekker kortzichtig fanboy achtig geblaat als je dat zonder de inhoud te kennen afdoet als niet objectief.
Verrekte hommelquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:29 schreef KoningStoma het volgende:
ps4 is de beste je ben gewoon een fanboy
Na. Ze hebben een tweet de lucht ingeslingerd omdat deze vraag vaak langskwam.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar is dat voor of na de 180 geschreven?
Ik niet; allemaal maar één stuks van de huidige generatie. Misschien zijn dat gewoon minder hardcore gamers.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is een techdemo:quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:47 schreef static het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dat Eye ding? Die van de PS3 heb ik in een hoek gemikt; wat een onding.
niet nodig! alleen de xbox prism one verplicht het gebruik ervan!quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:47 schreef static het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dat Eye ding? Die van de PS3 heb ik in een hoek gemikt; wat een onding.
Volgens mij begrijp je me verkeerd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:07 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
niet nodig! alleen de xbox prism one verplicht het gebruik ervan!
The Playroom wordt trouwens standaard geleverd bij elke PS4.quote:
quote:Win een reis naar Gamescom
De geruchtenstroom over de PlayStation 4 draait overuren en 2013 lijkt voor gamefans een van de beste jaren ooit te worden. Tijdens de PlayStation Meeting 2013 en de E3 2013 zijn er behoorlijk wat next-gen-titels aangekondigd. Tijdens Gamescom in augustus 2013 ligt de nadruk wederom op de PS4 en de bijbehorende games.
Doe mee aan deze wedstrijd, dan kan dit zo maar eens werkelijkheid worden. Eén gelukkige winnaar ontvangt twee kaartjes voor Gamescom 2013 (van 22 t/m 25 augustus 2013), vluchten naar Keulen en accommodatie.
nee eigenlijk is het wel een feitje! microsoft staat gegevens af aan het prism project!quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:12 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ach, hij dacht vast dat hij de prijs voor "5 miljoenste Xbox One-bash" zou winnen.
Dat ziet er een stuk beter uit dan ik had verwacht. Ik was nog aan het twijfelen om de camera erbij te kopen, maar als ik dit zo zie is het gewoon een must-buy!quote:
? Ze leveren iets standaard waarbij je eigenlijk de camera nodig hebt, maar de camera leveren ze er niet bij?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:46 schreef WSquater het volgende:
[..]
The Playroom wordt trouwens standaard geleverd bij elke PS4.
Yep.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:20 schreef Tain het volgende:
[..]
? Ze leveren iets standaard waarbij je eigenlijk de camera nodig hebt, maar de camera leveren ze er niet bij?
Ergens in een interview zei Jack Tretton dat de prijsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:49 schreef rickyszz het volgende:
Zul je zien dat PS+ me weer extra geld kost,kon geen UC3(45gb
) installeren omdat niet genoeg ruimte op HDD 120gb. Maar meteen een 750gb schijf gekocht, die mag dan wel een tijdje meegaan!
Of je koopt er 2, dan is het wel symmetrischquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die ga ik dus never nooit vertikaal neerzetten. Te antisymetrischTrek ik niet. Gewoon horizontaal.
Dit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
Sowieso ps4. Gelijk als KH3 uitkomt.
Je houdt ze zolang je PS+-abonnee bent.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:29 schreef Nickskuh het volgende:
Die games die je nou kan downloaden op PS Plus houd je die voor altijd of maar voor een bepaalde periode?
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je houdt ze zolang je PS+-abonnee bent.
Op de E3 zei Sony ook dat zij hun prijzen niet hoger zouden maken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:30 schreef Yi-Long het volgende:
EA gooit de next-gen prijzen omhoog![]()
http://www.techradar.com/(...)ox-one-games-1164958
Want een euro of 60 is nog niet genoegquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:30 schreef Yi-Long het volgende:
.... en dan vaak nog voor een incomplete game ook...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:59 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Want een euro of 60 is nog niet genoeg!
Alsof jij überhaupt games bij de release haaltquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:30 schreef Yi-Long het volgende:
Battlefield 3 en Arkham City dus wel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alsof jij überhaupt games bij de release haalt
En PS3 games hebben/hadden ook een adviesprijs van 70 euro...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alsof jij überhaupt games bij de release haalt
Weet iemand welke onderdelen de eerste ps3 zo zwaar maakten?quote:Gemiddelde temperatuur PS4 is lager dan PS3 en de PS4 weegt ook minder
ververhitting was de boosdoener van de huidige generatie, zowel de PS3 als de Xbox 360 kampte beide met dit probleem en het zorgde voor veel dode consoles. Oververhitting is op zich af en toe geen probleem, maar wanneer dit langdurig gebeurd kan het nare gevolgen hebben voor de hardware. De FCC heeft onlangs de PS4 goedgekeurd voor de verkoop als consumentenelektronica in Amerika en tijdens deze keuring is het één en ander bekend geworden.
Zo is in het rapport duidelijk geworden dat de PS4 opereert met temperaturen tussen de 5 en 35 graden Celsius. Dit is ontzettend koel als je het vergelijkt met de 45-55 van de PS3, temperaturen boven de 60 verhogen de kans van een YLOD op een PS3. Dit zou dus betekenen dat oververhitting op de PS4 geen enkel probleem zal zijn, ondanks het feit dat de console vele malen kleiner is dan de launch PS3.
Qua gewicht zien we ook een enorm verschil, de launch PS3 woog bijvoorbeeld 5kg en de PS4 weegt slechts 2.8kg. Het laatste PS3-model, de PS3 Ultra Slim weegt 2.1kg, dus de PS4 is iets zwaarder dan deze.
Deze cijfers geven ons toch wel een goede indruk en het lijkt erop dat Sony alle zaken goed op orde heeft. De PS4 zal in elkaar worden gezet in zowel China als Japan, dit is opvallend aangezien met al een tijdje het werk uitbesteed in China, tot ergernis van de Japanners. Hiermee wordt dus de Japanse economie ook nog eens positief beïnvloed.
Een lagere temperatuur is ook erg handig voor als je geen kachel wilt in je huiskamer. De PS3 zorgde bij menig gamer er voor dat de kamer flink verwarmd werd, vooral in kleine ruimtes krijg je daar snel mee te maken. Als je dan ook nog een Plasma TV of projector hebt zit je al gauw in een sauna, vooral met het zomerse weer.
Het gaat gewoon om de pracht en praal van een nieuwe generatie gameconsoles, het is geen walkthrough.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:12 schreef Godtje het volgende:
Trailers tot daar aan toe maar gameplay kijk ik echt zelden.
Ik wil zoveel mogelijk zelf zien en meemaken van een game.
Ik ga toch ook niet alvast 15 minuten van een film online kijken. trailers verpesten vaak at te veel
Indrukwekkend als het echt zo is. Mede omdat de voeding er ook nog bij ingebouwd is terwijl je bij de Xbone er nog zo'n blok aan moet klikken.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:39 schreef eight het volgende:
[..]
Weet iemand welke onderdelen de eerste ps3 zo zwaar maakten?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:12 schreef Godtje het volgende:
Trailers tot daar aan toe maar gameplay kijk ik echt zelden.
Ik wil zoveel mogelijk zelf zien en meemaken van een game.
Ik ga toch ook niet alvast 15 minuten van een film online kijken. trailers verpesten vaak at te veel
Dit ziet er echt heel erg gaaf uit. Veel zin in!quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:09 schreef Gauner het volgende:
13 Minuten aan PS4 gameplay van AC: Black Flag:
quote:PlayStation 4 reserves 3.5GB of its 8GB GDDR5 memory for the operating system, leaving 4.5GB of space for game code, according to current PlayStation 4 documentation shown to Digital Foundry by a well-placed development source. However, further sources suggest that an additional 1GB of "flexible memory" may be reclaimed from the OS reservation, based on availability.
Toen hadden ze maar 512MB nodigquote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan is het maar goed dat ze van vier naar acht zijn gegaan
Mogelijk maken ze later meer geheugen vrij, net als bij de PS3.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:58 schreef Tain het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)stem-software-memory
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |