Dominant vind ik het nog meestal niet, wel controlerendquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dit dus. Vaak nog wat te traag maar meestal gewoon dominant. Het zou nog beter zijn als we wat meer klasse hadden op bepaalde posities.
Ja, dat woord zocht ik eigenlijk, controlerend inderdaad.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dominant vind ik het nog meestal niet, wel controlerend
Ja om het beter uit te voeren heb je ook betere spelers nodig.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dominant vind ik het nog meestal niet, wel controlerend
Zoals Maher! Cirkel is rond.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja om het beter uit te voeren heb je ook betere spelers nodig.
Of beter ingespeeld zijnquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja om het beter uit te voeren heb je ook betere spelers nodig.
Je moet in het PSV topic zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dan zetten we Maher daar gewoon neer.
Jammer dat we nog niet zover zijn met klonenquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
quote:Dáár gaat het om, dat we na het vertrek van die namen die jij noemt weer minder goede spelers hebben teruggekregen met niet zoveel potentieel.
Uh oké, aparte kijk op voetbal heb je.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Kun jij je talent-herken-skills niet even gerbuiken om een goede aanvaller te vinden voor Ajax?quote:
Overmars moet gewoon even via de scouting een groot talent vinden die er meteen staat. Dat is toch simpel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:42 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kun jij je talent-herken-skills niet even gerbuiken om een goede aanvaller te vinden voor Ajax?
Viktor! Zat laatst nog naast hem te lunchen. Wat een broekie is het toch ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:42 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
AN. Ik kijk daar nu eigenlijk voor het eerst, maar wat een parel. Zoveel waanzin kom je zelden tegen.
Die Neymar leek me gisteren wel een aardig spelertje.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:42 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kun jij je talent-herken-skills niet even gerbuiken om een goede aanvaller te vinden voor Ajax?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:45 schreef Ludachrist het volgende:
Wie is in FM eigenlijk een goede rechtsbuiten voor een schappelijke prijs?
Andersen, en die komt zo uit de jeugd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:45 schreef Ludachrist het volgende:
Wie is in FM eigenlijk een goede rechtsbuiten voor een schappelijke prijs?
Die komen ook uit Turkije en niet uit Marokkoquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:49 schreef Houniet het volgende:
Maher heeft geen pepernoot geraakt op het EK.
Dat verschil met Iscoquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:49 schreef Houniet het volgende:
Alsof Ajax beter gaat spelen met Maher, ipv Eriksen!
Maher heeft geen pepernoot geraakt op het EK. Ik denk dat daarom Ajax de knoop doorgehakt heeft.
Hij kan het niveau nog niet aan. Leuke dingen doen bij AZ tegen bijvoorbeeld PEC gaat geen potten breken op Europees niveau.
Veel plezier ermee, gemeente Eindhoven.
Maher is dus écht wel beter he. Als je Maher gewoon haalt kan je als Ajax Europees ook gewoon weer een rol van betekenis gaan spelen!quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:53 schreef CaasS het volgende:
[..]
Dat verschil met Isco. Als je het dan toch wilt hebben over een talent. In Nederland is het momenteel gewoon middelmaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |