Niet uit eigen ervaring maar een gastje hier in de club met van die kei zware Cube gepimpte Easton wielen (blauwe ipv rode stickers), ik denk een level onder EA30, heeft ook al een paar keer een spaakbreuk gehad. En op Amerikaanse forums (daar klagen ze altijd) zijn ze ok niet echt kapot van de EA90 wielen met loslopende body's.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:57 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik heb net voor 50 euro van een vriend van me een setje Circuits gekocht. Wordt m'n derde setje Eastons, nooit problemen mee gehad.
Ik wilde nog even een opmerking over post-ops en man made pussy's maken, maar eigenlijk vind ik dat Cycling Girl's mening hier veul zwaarder telt.quote:
Het is een set Maddux RS 3.0 wielen waar ik ruzie mee heb, nu moet ik zeggen dat mijn fietsenmaker wel goede service verleent en dat ik al een paar dingetjes zonder te betalen mocht laten reparen maar ondertussen sta ik vaker daar dan dat ik op een fiets zitquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:54 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Laat me raden: een setje Easton wielen, waar de fabrikant van beweert dat er geen gewichts beperking is maar tegelijkertijd de FM met de ellende van de machinaal slecht gespaakte wielen opzadelt?
Het lijkt me voor een transgender toch altijd een lastig verhaal. Je kan natuurlijk wel eea af laten snijden maar voordat je voordat je in je paspoort een geslachtsverandering door kan voeren ben je een heel eind verder. Moet je daarna dan de wielersport gaan overtuigen van geslachtsverandering? Aan de andere kant helpt die kaaklijk ook niet echt meequote:Op woensdag 19 juni 2013 22:01 schreef Tommeke het volgende:
@Wombcat, vind ik ook. Prima dat je als vrouw door het leven wil als je je zo voelt, maar op sportgebied vind ik zulks niet eerlijk.
Want zeg nou zelf...
[ afbeelding ]
Eigen shop? Mis ik wat?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:13 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik wilde nog even een opmerking over post-ops en man made pussy's maken, maar eigenlijk vind ik dat Cycling Girl's mening hier veul zwaarder telt.
zie ik nou dat Keesfiets ook een eigen shop is begonnen......?![]()
Uhhuh, staat toch op die foto... Keesfietsshop!quote:
Ik ken die set niet, maar met zoveel problemen en gezien de 2444 gram die die set weegt volgens BikeRadar, zou ik minder dan 100 euro investeren in een setje Shimano RS00 of RS10. Ook niet licht maar wel onder de 2 kg. En de rock bottom prijs die ik gezien heb was bij Rose, 84 euro voor een setje zilverkleurige. Zwarte waren een tientje duurder.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:17 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Het is een set Maddux RS 3.0 wielen waar ik ruzie mee heb, nu moet ik zeggen dat mijn fietsenmaker wel goede service verleent en dat ik al een paar dingetjes zonder te betalen mocht laten reparen maar ondertussen sta ik vaker daar dan dat ik op een fiets zit
Ik denk dat je toch enig genetisch voordeel hebt. Jammer maar helaas. Ga maar lekker toeren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:21 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Het lijkt me voor een transgender toch altijd een lastig verhaal. Je kan natuurlijk wel eea af laten snijden maar voordat je voordat je in je paspoort een geslachtsverandering door kan voeren ben je een heel eind verder. Moet je daarna dan de wielersport gaan overtuigen van geslachtsverandering? Aan de andere kant helpt die kaaklijk ook niet echt mee![]()
Haha, zie het nu.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:24 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Uhhuh, staat toch op die foto... Keesfietsshop!
Tja dan kom je eigenlijk uit bij de kwestie of je als vrouw geboren moet zijn om mee te doen bij de dames of van het vrouwelijk geslacht in je paspoort. Heb je weleens een vrouw zien darten? Dat is niet om aan te gluren!quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:35 schreef Patroon het volgende:
Prima dat je niet kan leven in je lichaam en dat je van je piemeltje een kutje laat maken, maar ga daarmee niet een sport beoefenen waarbij lichamelijke aanleg een erg grote invloed heeft, zoals wielrennen dat is.Bijvoorebeeld bij darten lijkt mij het voordeel van een man tov een vrouw veel minder groot.
Volgens mij was in het begin van de discussie al duidelijk dat daar het discussiepunt lagquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:46 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Tja dan kom je eigenlijk uit bij de kwestie of je als vrouw geboren moet zijn om mee te doen bij de dames of van het vrouwelijk geslacht in je paspoort.
Jonguh! Doe gewoon een keer mee, jij maakt iedereen KAPUTquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:35 schreef Yankee het volgende:
Een rondje lauwersmeer genoot mijn voorkeur![]()
En stiekem ben ik bang af te gaan als een gieter daarom liet ik de tijdrit links liggen
Raar en oneerlijk! Ik heb meerdere setjes. Ik rij het meest met Easton Vista's of m'n Gipiemme's. Die laatste zijn wat hoger en zitten dus meestal in m'n tijdritfiets of met ritjes dat ik wil shinenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:38 schreef Oksel het volgende:
M'n vriendin begrijpt niet dat ik een 2e wielset echt nodig heb, ondanks het feit ze altijd 3 rackets in d'r tas heeft..
Ga je via de kustweg of via de weg die o.a. langs het Booze Wijf loopt? Als de wind een beetje gunstig staat kun je over de kustweg vliegenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:50 schreef MCH het volgende:
Hier ook rondje Lauwersmeer gedaan vandaag. Dat stuk na de visafslag tot je eindelijk weer in de provincie Groningen komt duurt oneindig lang.![]()
Ook nog even wezen kijken in Winsum. Ik snap echt niet dat ze daar een wielerwedstrijd organiseren met al die vervelende verkeersdrempels. Rijdt er een ploegleiderswagen knoeperthard langs dan schaaft die ongetwijfeld z'n bumper even wat bij.
Raar, je hebt die 60mm pronowielen gewoon keihard nodig, vrouwen moeten dat gewoon snappen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:38 schreef Oksel het volgende:
M'n vriendin begrijpt niet dat ik een 2e wielset echt nodig heb, ondanks het feit ze altijd 3 rackets in d'r tas heeft..
Zo is het. Wielen zijn nog het best te vergelijken met schoenen. Verschillende omstandigheden vragen om verschillende wielen. Ik ben zeer te spreken over het rijden met mijn S80's.quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Raar, je hebt die 60mm pronowielen gewoon keihard nodig, vrouwen moeten dat gewoon snappen.
Ik deel die mening opzich wel, maar aan de andere kant, als jij je een vrouw voelt, bent etc zou ik me ook gediscrimineerd voelen als je dan niet mee mag doen met wedstrijden omdat je geboren bent als jongen, maar 20 jaar geleden een serie operaties heb gehad omdat je een vrouw wilt zijn. Maar aan de andere kant heb je wel een oneerlijk voordeel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:28 schreef kaasplankje het volgende:
Sporttechnisch vind ik eens een vent altijd een vent.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:43 schreef eentwee het volgende:
[..]
Zo is het. Wielen zijn nog het best te vergelijken met schoenen. Verschillende omstandigheden vragen om verschillende wielen. Ik ben zeer te spreken over het rijden met mijn S80's.
Ja daarom zou UCI moeten indelen naar hoe men ter wereld is gekomen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik deel die mening opzich wel, maar aan de andere kant, als jij je een vrouw voelt, bent etc zou ik me ook gediscrimineerd voelen als je dan niet mee mag doen met wedstrijden omdat je geboren bent als jongen, maar 20 jaar geleden een serie operaties heb gehad omdat je een vrouw wilt zijn. Maar aan de andere kant heb je wel een oneerlijk voordeel.
Dat eerste maar volgens mij draaide de wind continue en daarna door naar Friesland. Dat stuk bedoelde ik als erg gallig.quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:29 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ga je via de kustweg of via de weg die o.a. langs het Booze Wijf loopt? Als de wind een beetje gunstig staat kun je over de kustweg vliegen
Ah, de testosteron spoot er weereens vanafquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:30 schreef Tommeke het volgende:
@Yankee: Jij bent gewoon te sterk voor bijna elk wielset ouwe baas
M'n chick vond ook dat je veel te hard naar huis reed na die tijdrit gister. Ze vroeg zich af of je niet mee had kunnen doen en je energie in die tijdrit had kunnen steken
En bij korfballen hetzelfde dus je kan alleen meedoen met open wedstrijden zoals PBP of de marmotte.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:10 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja wat moet ik erover zeggen. Ik vind haar als persoon een topwijf, ze is echt erg aardig. Buiten dat rijdt er nog een dame rond die omgebouwd is, ziet er wel anders uit. En ik denk dat als ze op doping controleren ze dat dan ook wel controleren. Ze zal altijd wel voordeel hebben dat wel maar wat moet je dan, je mag niet bij de mannen rijden en bij de dames moet je dan maar gaan korfballen? Ik vind het erg dubbel.
Ja, maar mag je dan meedoen met het damesgedeelte of het herengedeelte? maw, weer discussie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:26 schreef CyclingGirl het volgende:
Korfbal is toch gemengt![]()
Ik vind het ook niet eerlijk tegenover die mensen netzoals dat als je homo bent je in het voetbal niet geaccepteerd wordt.
Ik wist ook wel dat die rare kronkel er was aan het einde v/h fietspad, maar ik dacht dat triatleten altijd brave jongens waren, toen ik vervolgens de gast die ik net had ingehaald in mijn ooghoek over de weg zag gaan, dacht ik van "KUT!"... Volgend jaar knal ik ook gewoon keihard door over de wegquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:26 schreef Tommeke het volgende:
Hahaha. Ben in een tijdrit ook wel eens bijna op een fietser geklapt
Yankee rijdt van zichzelf gewoon hard hoor
Zijn allemaal bekende wegen daar hè? Maar parcourskennis is niet te onderschatten.
Ik kreeg overigens klop van twee triatleten dinsdag
ja zie nu ook, gem. klopt niet. Gps drift. Al heeft max geen invloed op gemiddelde, bij mij geeft ie ook altijd 100+ snelheid aan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
116 km per uur max en meerdere pieken 80+. Lekker rap hoor!!
Is Natalie van Gogh niet stiekem geboren als Nathan van Gogh? Ze werd overigens wel vijfde op het NK tijdrijden, dat voor een elite renster zonder contract.quote:
volgens mij heb je deels gelijk maar ik zit nu mobiel en dan is het niet echt uit te leggen, ik wil er ff watbij tekenen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:00 schreef muzas het volgende:
Dat is zo marginaal. Ik denk dat op een rit van een uurtje een spike van 100+km/h over 2 seconden ofzo geen significant verschil maakt. Daarbuiten zul je ook drifts hebben dat je 5 km/h ging... Maar die krijg je niet voor je neus... (je ziet vaak alleen je gemiddelde en max). En dat kun je tegenover een snellere spike wegstrepen.
Ik ben sinds gister als een kind zo opgewonden. Moet tot volgende week wachten op mn TCR. Komende woensdag mn Cube inleveren, hun zetten pedaaltjes, bidonhouders en garmin over... En dan donderdag/vrijdag mn gloednieuwe racebeest ophalen.![]()
ja, is wat discussie over hier. Mag ze wel of niet meedoen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:15 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Is Natalie van Gogh niet stiekem geboren als Nathan van Gogh? Ze werd overigens wel vijfde op het NK tijdrijden, dat voor een elite renster zonder contract.
Een paar van die spikes en het scheelt je een paar honderd meter. Dat kan dan 0,1 schelen op je gemiddelde. Zeg dat je 90 km gefietst hebt in 3 uur, maar je hebt wat van die spikes waardoor 300 meter extra gemeten wordt. Heb je in werkelijkheid maar 89,7 gefietst. Voor veel toerders is dat wel degelijik significant, want dan zakt je gemiddelde opeens onder de 30quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:00 schreef muzas het volgende:
Dat is zo marginaal. Ik denk dat op een rit van een uurtje een spike van 100+km/h over 2 seconden ofzo geen significant verschil maakt. Daarbuiten zul je ook drifts hebben dat je 5 km/h ging... Maar die krijg je niet voor je neus... (je ziet vaak alleen je gemiddelde en max). En dat kun je tegenover een snellere spike wegstrepen.
Geen idee, maar Mathilde Matthijssen was 6e en dat is ook een renster zonder contract.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:15 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Is Natalie van Gogh niet stiekem geboren als Nathan van Gogh? Ze werd overigens wel vijfde op het NK tijdrijden, dat voor een elite renster zonder contract.
Je zat niet zo lekker? Last van aambeien soms? Ik wil het eigenlijk niet weten ook.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:20 schreef CyclingGirl het volgende:
Gisteren maar een uurtje gereden, had er erg veel zin in maar toen ik uiteindelijk van mijn werk thuis kwam en op de fiets zat, zat ik niet zo lekker. Morgen nog een poging
Wat denken jullie bij het NK dames en heren, top 3?
Bij de dames denk ik
1 Marianne Vos
2 Annemiek van Vleuten
3 Loes Gunnewijk
maar ik hoop eigenlijk op Lucinda Brand of Martine Bras.
bij de heren denk ik
1 Nikki Terpstra
2 Bauke Mollema
3 Lars Boom
Heb jij dat nooit dan dat je gaat trainen en je kan niet lekker in het ritme komen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:37 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Je zat niet zo lekker? Last van aambeien soms? Ik wil het eigenlijk niet weten ook.
En dat NK....
Van Vleuten, Vos en Grunnewijk in die volgorde, maar dat is ploegenbelang. Bij de mannen laat Blanco deze keer echt geen door Iburgaren opgepompte Terpstra wegrijden. Dus Boom, Terpstra, Molkema. In die volgorde.
Hangt van de warmte af ik zou er nog een bidon bij nemen. Of je moet tijdens het zwemmen water drinkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:46 schreef No-P het volgende:
Half uurtje zwemmen en dan 60 km fietsen. Zou ik dan aan 1 bidon van 700ml genoeg hebben. Lijkt me wel toch? Morgen is t niet te warm.
Aaarghhh the horrorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 07:38 schreef Wombcat het volgende:
Voor veel toerders is dat wel degelijik significant, want dan zakt je gemiddelde opeens onder de 30
Zal er 1h40 over doen ongeveer. Op ttfiets heb ik maar 1 bidonhouder. Anders moet er nog 1 voor op t stuur halen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:48 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Hangt van de warmte af ik zou er nog een bidon bij nemen. Of je moet tijdens het zwem men water drinken
Ja. Vierkant draaien. Soms wil 't niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:47 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Heb jij dat nooit dan dat je gaat trainen en je kan niet lekker in het ritme komen.
1uur 40? halfuur zwemmen zeg je.. dus 60km in 1uur 10.. das een rap stukje fietsen dan ppfffquote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:54 schreef No-P het volgende:
[..]
Zal er 1h40 over doen ongeveer. Op ttfiets heb ik maar 1 bidonhouder. Anders moet er nog 1 voor op t stuur halen.
Mannen hoop ik mollema. Vrouwen zal wel gewoon vos worden.
Hehe nee fietsen in 1.40 ongeveer. Tijdens zwemmen krijg ik meestal wel wat binnen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:14 schreef the_critic het volgende:
[..]
1uur 40? halfuur zwemmen zeg je.. dus 60km in 1uur 10.. das een rap stukje fietsen dan ppfff
wild is ook sprinter.. klimmen is minder haar dingquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:14 schreef Bloazerd het volgende:
Ik hoop bij de vrouwen op Kirsten Wild maar die mist het nodige ritme door de schouderbreuk die ze onlangs gehad heeft.
Oud Gastel?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:17 schreef No-P het volgende:
[..]
Hehe nee fietsen in 1.40 ongeveer. Tijdens zwemmen krijg ik meestal wel wat binnen.
ik dacht al... Cancellaraquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:17 schreef No-P het volgende:
[..]
Hehe nee fietsen in 1.40 ongeveer. Tijdens zwemmen krijg ik meestal wel wat binnen.
Teveel heuvels voor Wildquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:14 schreef Bloazerd het volgende:
Ik hoop bij de vrouwen op Kirsten Wild maar die mist het nodige ritme door de schouderbreuk die ze onlangs gehad heeft.
Nou, met zo'n instelling moet jij maar nooit een tochtje van Ivo of een cyclo in Frankrijk willen rijden... 7 uur aan de start staan, dus dat betekent om half 6 opstaan en krentenbollen proppen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:18 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Oud Gastel?
Belachelijke starttijd btw, om 09.00 's ochtends... Niet te doen vanaf Groningen, ben blij dat ik deze wedstrijd niet mee hoef
Stelletje prinsjesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:15 schreef Tommeke het volgende:
11 u start is gewoon het fijnst. Ff lekker uitslapen.
Eensquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:14 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou, met zo'n instelling moet jij maar nooit een tochtje van Ivo of een cyclo in Frankrijk willen rijden... 7 uur aan de start staan, dus dat betekent om half 6 opstaan en krentenbollen proppen.
Ik plaagde je maar ff hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:19 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat ik zou voorstellen om vandaag al te gaan en dan ergens een hotel oid te pakken...
Regelmatig, en dan weet ik dat ik even 10 km op mijn tanden moet bijten om los te rijden. En doe ik een club ritje dan Tacx ik eerst een half uurtje of rij eerst zelf een rondje en dan lijkt het net alsof volleybal vanuit het vertrek mij geen moeite kost, maar dat is dan slechts uiterlijke schijn en nog veel meer haantjes gedrag.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:47 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Heb jij dat nooit dan dat je gaat trainen en je kan niet lekker in het ritme komen.
Heb het begin van de discussie gemist, maar sluit me aan bij de bekende ethicus Prof. Dr. Fromage.quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja daarom zou UCI moeten indelen naar hoe men ter wereld is gekomen.
Ik meen me te herinneren dat je aan het begin van dit seizoen flink liep te klagen dat je zo vroeg van huis moest voor die Fayt huppelepup in Faemme. Nieuwe naam van deze koers ontschiet me even.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:26 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik zou dan een hotel pakken dat doen wij ook als we ergens vroeg moeten starten. Het moet wel leefbaar blijven he
Was dah? Problemen met Boom? En dan hopen op een opgepompte of een koersverkopert (breuk zegt dat het goed is) . Rare supporters soms hier.....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:18 schreef the_critic het volgende:
[..]
wild is ook sprinter.. klimmen is minder haar ding
Ik gok ook op van Vleuten. (Marianne is te blij met haar regenboog.. en wil dan graag dat een ander kan stralen in rood wit blauw
Bij heren hoop ik op terpstra of langeveld (maar ben bang dat het helaas Boom zal worden)
Ja daarom zeg ik ook neem hotelquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:23 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat je aan het begin van dit seizoen flink liep te klagen dat je zo vroeg van huis moest voor die Fayt huppelepup in Faemme. Nieuwe naam van deze koers ontschiet me even.
Wees maar blij. Gaat nergens over. Gast laat z'n zaakje er af snijden (of nog niet) en gaat bij de dames koersen. Wat een moeite allemaal. Ga dan korfballen zou ik zeggen, mag je ook bij de dames douchen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:20 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Heb het begin van de discussie gemist, maar sluit me aan bij de bekende ethicus Prof. Dr. Fromage.
neemt ze dan een dames of herenplek in het team in?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:32 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Wees maar blij. Gaat nergens over. Gast laat z'n zaakje er af snijden (of nog niet) en gaat bij de dames koersen. Wat een moeite allemaal. Ga dan korfballen zou ik zeggen, mag je ook bij de dames douchen.
Ik vraag me nog steeds af of dat nou waar is, of geruchten...zelfs ik ga niet op korfbal vanwege de vage kans dat er een vrouw in de douche opduiktquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:32 schreef buzz1291 het volgende:
Ga dan korfballen zou ik zeggen, mag je ook bij de dames douchen.
opgepompt...? Maar Boom, uit de raboschool van Leiders is 100% vrij van verdenkingen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:28 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Was dah? Problemen met Boom? En dan hopen op een opgepompte of een koersverkopert (breuk zegt dat het goed is) . Rare supporters soms hier.....
Heb jaren gekorfbald kwam alleen bij de welpjes voor, samen douchen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of dat nou waar is, of geruchten...zelfs ik ga niet op korfbal vanwege de vage kans dat er een vrouw in de douche opduikt
Idem. HKC Utrecht. Aparte kleedkamers. Zelfs bij de welpjes, hoewel daar weinig gedoucht werd.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:45 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Heb jaren gekorfbald kwam alleen bij de welpjes voor, samen douchen.
Inderdaad lastig. Normaal gooien ze de eerste divisie serie wat later op de dag omdat men uit heel het land moet komen. Maar zo ben je eventuele warmte waarschijnlijk voor.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:18 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Oud Gastel?
Belachelijke starttijd btw, om 09.00 's ochtends... Niet te doen vanaf Groningen, ben blij dat ik deze wedstrijd niet mee hoef
http://fietsroutes.wielrennenmaastricht.nl/quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:52 schreef Robby85 het volgende:
Samen met een vriend ga ik in juli een weekend naar Limburg om daar te gaan fietsen. We hebben in Schin op Geul een hotel geboekt en willen graag een paar heuvels beklimmen daar. Weten jullie misschien zo een website of wellicht zelf wat een beetje mooie routes zijn van rond de 80/100km?
Ik ben zelf al een beetje aan het kijken geweest en via heuvelsfietsen.nl kan je wel goed een overzicht vinden van de heuvels maar het is toch wel lastig om een route te bedenken.
Daarnaast zaten we er aan te denken om één van de dagen richting Belgie te rijden met de auto en dan de Cote du Signal de Botrange te beklimmen. Is dit ook een beetje een mooie omgeving om te fietsen of zouden we dan beter in Limburg kunnen blijven?
1000 euro moet lukken op markplaats is de goedkoopste 1200euro vraagprijs (volgens mij jou fietsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:18 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik wil een van mijn fietsen verkopen maar weet niet wat ik ervoor kan vragen :S
Foto heb ik nog niet maar wel specs.
http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/2008/archive/madone45wsd
Hier staan de specs, het zadel is nu een ander zadel. De wielen zijn DT Swiss, de groep is volledig Ultregra 10 speed. Geen pedalen. Het stuur is nu een Pro stuur evenals de stuurnok. Maat 54cm.
De staat van het frame is prima. Bijna niet op gekoerst, wel op getraind. Is een fijne fiets en doet mij pijn om weg te doen maar ze staat in de weg en 3 fietsen is teveel van het goede.
Ik zou natuurlijk eens kunnen informeren of miss Grip nog over te halen is om te gaan racefietsen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:59 schreef dop het volgende:
[..]
1000 euro moet lukken op markplaats is de goedkoopste 1200euro vraagprijs (volgens mij jou fiets)
enige probleem is dat er in dames fietsen vaak veel minder vraag is, dus kan wel even duren voor je een koper vind
Kom eens met feiten. Leinders was al even weg toen Boom z'n opwachting op het hoogste nivo maakte, en waarom denk je dat Boom er in den beginne steeds na 200 km afgereden werd? Puur talent was toen blijkbaar niet genoeg. En ja, als je uit de Milram (Leipheimer en kornuiten) school komt, nu bij een ploeg zit waar Ibarguren de dokter is, en op het vorige NK in je eentje bij drie nationale Rabo toppers weg kan blijven, dan heb je de schijn tegen. Gilbert had in z'n topjaar bij Lotto dezelfde dokter. En allemaal een geweldig hobbelende prestatie curve. Dan weet ik wel hoe laat het is en of een kuurtje al dan niet uitgewerkt is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:38 schreef the_critic het volgende:
[..]
opgepompt...? Maar Boom, uit de raboschool van Leiders is 100% vrij van verdenkingen?
Zie zelf het liefst Traksel die titel winnen... maar dat lijkt me niet heel realistisch. Als ik dan moet kiezen uit de kanshebbers.. vind ik Terpstra en Langeveld ook trouwens Weening wel.. als Leuke kanshebbers. Spreken mij meer aan dan de in mijn ogen overgewaardeerde, altijd gehypte maar zelden waarmakende, Blanco kliek..
Maar Buzsje.. Ik weet dat jouw support voorkeur, ook de enige juiste is.. Je afkeur van alles wat OPQS is, Je walging voor Nys.. zijn allemaal bekend hier.
Ik ben 1.66cm. De fiets die ik nu heb is een 52cm maar dat is een heel ander model. De Nok van de fiets is wel redelijk kort. De fiets op MP is 54cm en ik heb er echt altijd fijn op gereden, het doet mij ook wel een beetje pijn om weg te doen. De fiets is nog goed maar ja, 3 fietsen is een beetje te gek.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:11 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik zou natuurlijk eens kunnen informeren of miss Grip nog over te halen is om te gaan racefietsen.![]()
Hoe lang ben je CG?
Ja is de mijnequote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:59 schreef dop het volgende:
[..]
1000 euro moet lukken op markplaats is de goedkoopste 1200euro vraagprijs (volgens mij jou fiets)
enige probleem is dat er in dames fietsen vaak veel minder vraag is, dus kan wel even duren voor je een koper vind
Ik denk dat jij beter maar geen wielrennen moet gaan kijken. Slecht voor je hart.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:13 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Kom eens met feiten. Leinders was al even weg toen Boom z'n opwachting op het hoogste nivo maakte, en waarom denk je dat Boom er in den beginne steeds na 200 km afgereden werd? Puur talent was toen blijkbaar niet genoeg. En ja, als je uit de Milram (Leipheimer en kornuiten) school komt, nu bij een ploeg zit waar Ibarguren de dokter is, en op het vorige NK in je eentje bij drie nationale Rabo toppers weg kan blijven, dan heb je de schijn tegen. Gilbert had in z'n topjaar bij Lotto dezelfde dokter. En allemaal een geweldig hobbelende prestatie curve. Dan weet ik wel hoe laat het is en of een kuurtje al dan niet uitgewerkt is.
Dus als je "Critic" bent, kijk je niet alleen maar naar namen, maar kijk je ook kritisch en als een Nys loopt te mauwen dat het parcours te hard is, dan vind ik hem nog net zo'n grote jankerd als bij die WK op het podium in Gestel.
Welnee joh! 3 fietsen is het absolute minimum wat je MOET hebben.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:23 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik ben 1.66cm. De fiets die ik nu heb is een 52cm maar dat is een heel ander model. De Nok van de fiets is wel redelijk kort. De fiets op MP is 54cm en ik heb er echt altijd fijn op gereden, het doet mij ook wel een beetje pijn om weg te doen. De fiets is nog goed maar ja, 3 fietsen is een beetje te gek.
Ik hou wel van een beetje persoonlijkheid en pit bij sporters. Alleen om die reden al mag Terpstra van mij weer winnen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:13 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Kom eens met feiten. Leinders was al even weg toen Boom z'n opwachting op het hoogste nivo maakte, en waarom denk je dat Boom er in den beginne steeds na 200 km afgereden werd? Puur talent was toen blijkbaar niet genoeg. En ja, als je uit de Milram (Leipheimer en kornuiten) school komt, nu bij een ploeg zit waar Ibarguren de dokter is, en op het vorige NK in je eentje bij drie nationale Rabo toppers weg kan blijven, dan heb je de schijn tegen. Gilbert had in z'n topjaar bij Lotto dezelfde dokter. En allemaal een geweldig hobbelende prestatie curve. Dan weet ik wel hoe laat het is en of een kuurtje al dan niet uitgewerkt is.
Dus als je "Critic" bent, kijk je niet alleen maar naar namen, maar kijk je ook kritisch en als een Nys loopt te mauwen dat het parcours te hard is, dan vind ik hem nog net zo'n grote jankerd als bij die WK op het podium in Gestel.
Nee joh gek. Dan is het gewoon overmacht plus ik zit met de ruimte.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:17 schreef peleetje het volgende:
[..]
Welnee joh! 3 fietsen is het absolute minimum wat je MOET hebben.
Stel je voor dat je onderuit gaat met fiets.1 en dat deze gelijk in de kreukels ligt. En fiets.2 staat b.v. bij de fietsenhandel vanwege een paar upgrades. Dan heb je gelukkig nog fiets.3 om te knallen.
Als je die fiets had verkocht dan zit je! (of liever gezegd, dan sta je!) Zonder fiets! Dat is mooi k*t.![]()
Maar gelukkig heb je altijd nog een fiets.3![]()
![]()
dat klopt , is ook het hele probleem natuurlijk als ooit 80 tot 90% van de renners gebruikte, dan moet dat getal bij de beste renners al snel richting de 95% tot 100%, als je heel zwart wit kijktquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:26 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje persoonlijkheid en pit bij sporters. Alleen om die reden al mag Terpstra van mij weer winnen.
Als Milram en Ibarguren je argument voor Terpstra is kunnen we ook wel wat boekjes opendoen over Rabo niet waar?
laat die vent van je maar eerst zijn eigen handel verkopen , of heeft die niets in de schuur staan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:36 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nee joh gek. Dan is het gewoon overmacht plus ik zit met de ruimte.
heb wel een garmin shirt en kom daar ook wel regelmatig langs maar gister nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:44 schreef AldoTheApache het volgende:
Fietste 1 van jullie gister in een Garmin shirtje op de Oostzeedijk in Rotterdam?
dus het is puur uit schuldgevoel dat jij nu ook een fiets weg doetquote:
ow, want zag gister daar een wielrenner en dacht dat er wel veel hier in Rotterdam woondenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:46 schreef dop het volgende:
[..]
heb wel een garmin shirt en kom daar ook wel regelmatig langs maar gister niet
Nee ik wil een TT fiets en dan wordt de schuur te vol.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:47 schreef dop het volgende:
[..]
dus het is puur uit schuldgevoel dat jij nu ook een fiets weg doet
Zeg dat dan meteen!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:05 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nee ik wil een TT fiets en dan wordt de schuur te vol.
Absoluut, die hypocriet van een E. Dekker is daar een sprekend voorbeeld van. En daar was ik ook geen fan van. Maar de huidige generatie waar een Gesink, Mollema, Boom en ten Dam toe behoren is van een ander kaliber. En daarom is het zo triest om naar het huidige wegwielrennen te kijken. Zie je uit de mist een Santambrogio met Nibali in z'n wiel, met niets daar achter, opduiken en het enige wat ik kan doen is heel hard lachen om dat toneelspel. Het zelfde met Vino op de OS, toen het gebeurde wist je toch dat het verkocht was. Al wil de media je nog steeds anders doen geloven. Om van de ineens zo fantastische trainings methoden van Sky nog maar niet te spreken. Daarom kijk ik ook veel liever naar veldrijden, en dan het liefst naar de junioren en beloften terwijl op dat moment al die bier supporters nog in de feesttent aan het tanken zijn. Het zal daar bij de elite ook tegenwoordig nog niet helemaal schoon zijn, maar het is een uur volle bak knallen en klaar.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:26 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje persoonlijkheid en pit bij sporters. Alleen om die reden al mag Terpstra van mij weer winnen.
Als Milram en Ibarguren je argument voor Terpstra is kunnen we ook wel wat boekjes opendoen over Rabo niet waar?
Ik heb aan de prestatie curve van Boom nog nooit iets verdachts kunnen ontdekken, aan die van Terpstra wel. En dat al meerdere keren. De ene week rijden als een vaatdoek en de volgende week de keien uit de straat fietsen. Hoe kan dah? Wie daar een logische verklaring voor heeft mag het zeggen. En zag je hem schrikken tijdens dat interview na het NK vorig jaar. Bijna ging die nat.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:42 schreef dop het volgende:
[..]
dat klopt , is ook het hele probleem natuurlijk als ooit 80 tot 90% van de renners gebruikte, dan moet dat getal bij de beste renners al snel richting de 95% tot 100%, als je heel zwart wit kijkt
maar buzz heeft wel gelijk als je boom verdacht vind , dan is terpstra ook verdacht.
Was meer zijn geschrokken gelaats uitdrukking die boekdelen sprak. Zal nog wel ergens op joetjoeb te vinden zijn.quote:
Nee, maar soms rol je van het een in het ander. Maar omdat jij zo streng in de leer bent, hou IK er in ieder geval hier mee op.quote:
Welicht gewoon verkeerd geïnterpreteerd.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:28 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Was meer zijn geschrokken gelaats uitdrukking die boekdelen sprak. Zal nog wel ergens op joetjoeb te vinden zijn.
Hier:quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:28 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Was meer zijn geschrokken gelaats uitdrukking die boekdelen sprak. Zal nog wel ergens op joetjoeb te vinden zijn.
Ik zie er niks verdachts aan...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:38 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Hier:
Fok maakt er een verkeerde link van, stukje begint op 10:08.
En als er ergens flink gepakt wordt is het wel bij het veldrijden. Vind het realistischer dat je af en toe als een dweil rijdt en soms een goede dag hebt dan je hele carrière op nagenoeg hetzelfde niveau.
Enfin, ik kijk er ook niet minder om, maar vind die soap eromheen stiekem wel leuk
Grappig, woon zelf aan de oostzeedijk! Gisteren inderdaad heel veel wielrenners gezien tussen blaak en oostzeedijkquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow, want zag gister daar een wielrenner en dacht dat er wel veel hier in Rotterdam woonden
echt?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:24 schreef thomasss het volgende:
[..]
Grappig, woon zelf aan de oostzeedijk! Gisteren inderdaad heel veel wielrenners gezien tussen blaak en oostzeedijk
misschien wil hij wel daten woeiquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
echt?
dan woon je op een steenworp afstand
Elke fiets die je verkoopt of naar de sloop brengt doet toch pijn...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:23 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik ben 1.66cm. De fiets die ik nu heb is een 52cm maar dat is een heel ander model. De Nok van de fiets is wel redelijk kort. De fiets op MP is 54cm en ik heb er echt altijd fijn op gereden, het doet mij ook wel een beetje pijn om weg te doen. De fiets is nog goed maar ja, 3 fietsen is een beetje te gek.
Precies. Hier staan er een stuk of 8 en dat is zeker niet mijn maximum. m'n oom had er ooit een stuk of 50, vooral klassiekersquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:17 schreef peleetje het volgende:
[..]
Welnee joh! 3 fietsen is het absolute minimum wat je MOET hebben.
Jouw feit is een dokter die met anderen in verband wordt gebracht... Feiten zijn positieve tests..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:13 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat zal nog wel eens mee kunnen vallen, hij is gemaakt van F1 kwaliteit carbon.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:54 schreef Tommeke het volgende:
@Okkie: Wat is het max. bereidersgewicht van die fiets?
Soms moet er corrigerend opgetreden worden vriend. Newbies moeten weten dat het hier over fietsen gaat.quote:
en dan heb je zo een dure sjieke fietsen... moet je schakelen met buis commandeurs..ppfffquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:05 schreef forty-two het volgende:
[..]
Dat zal nog wel eens mee kunnen vallen, hij is gemaakt van F1 kwaliteit carbon.
Ontwikkelingskosten liggen rond de $45.000
Het originele ontwerp komt uit 2008 en is van Gunter Mai
http://www.lightbike.de/Lightbike_2_9kg/lightbike_2_9kg.html
En ook nog niet eens in een kek kleurtje gelakt want dat is ook weer +150 gram.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 07:45 schreef the_critic het volgende:
[..]
en dan heb je zo een dure sjieke fietsen... moet je schakelen met buis commandeurs..ppfff
Weet ik, geen probleem tochquote:Op zaterdag 22 juni 2013 07:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Soms moet er corrigerend opgetreden worden vriend. Newbies moeten weten dat het hier over fietsen gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything
Moet je voorstellen hoeveel gewicht je bespaard met kabels die je niet door hoeft te laten lopen en alle onderdelen die je uit de schakel remgreep kan weglatenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 07:45 schreef the_critic het volgende:
[..]
en dan heb je zo een dure sjieke fietsen... moet je schakelen met buis commandeurs..ppfff
75% van je max is midden in d2. Dat moet toch wel lukken? Als je meteen aan het begin van de dag in d3 of weerstand gaat rijden gaat het zwaar worden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:27 schreef the_critic het volgende:
Zat nog even wat info door te lezen voor de Marmotte... Las dat ze aanraden om de Glandon op 75% van max op te rijden... Das dus voor mij proberen om hem onder de 145 te houden.. Dat is toch gewoon onmogelijk?!
Is dat wanneer je goud wil halen? Dat zal dus het geval zijn voor zeer getrainde atleten. Als dat doel niet reeël is dan zul je dus stik kapot gaan op die klim en daarna een uur moeten herstellen, waardoor je geen goud/zilver kan halen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:27 schreef the_critic het volgende:
Zat nog even wat info door te lezen voor de Marmotte... Las dat ze aanraden om de Glandon op 75% van max op te rijden... Das dus voor mij proberen om hem onder de 145 te houden.. Dat is toch gewoon onmogelijk?!
Als je niet 2 uurtjes midden in d2 kan fietsen heb je natuurlijk helemaal niets te zoeken bij de Marmotte.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:03 schreef forty-two het volgende:
[..]
Is dat wanneer je goud wil halen? Dat zal dus het geval zijn voor zeer getrainde atleten. Als dat doel niet reeël is dan zul je dus stik kapot gaan op die klim en daarna een uur moeten herstellen, waardoor je geen goud/zilver kan halen.
Je zult dus harder moeten trainen, misschien 50x op 1 dag de amerongse berg op en neer?
Ah net op het nieuws, Ulrich geeft dopinggebruik toe.
Je zult wel moeten anders wordt die Alpe en zelfs de Galibier al wel een hele grote lijdensweg. OK, dat steile stukje na die afdaling in de beklimming van de Glandon mag in D3. Maar verder moet je het toch echt in D2 zien te klaren. En een weekje trainen helpt dus niet meer. Het enige wat je nu nog helpt is een groter wagenwiel achter + eventueel en lange derrie achter monteren.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:27 schreef the_critic het volgende:
?? u bedoelt?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:16 schreef buzz1291 het volgende:
En als je feiten uit een tijdlijn met elkaar vermengt, straalt de dommigheid er van af.
Gewoon herstellen in de afdaling mien jong.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:01 schreef janatwork het volgende:
[..]
75% van je max is midden in d2. Dat moet toch wel lukken? Als je meteen aan het begin van de dag in d3 of weerstand gaat rijden gaat het zwaar worden.
Het oprijden van een viaduct (of alle andere Nederlandse heuvels) heeft dan ook niets met klimmen te maken, dat is sprinten met een extra weerstand. Logisch dat je hartslag door het plafon gaat.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:23 schreef the_critic het volgende:
Ik snap wel dat je uiteraard wat moet overhouden voor de 2e helft van de tocht. Opblazen op de 1e klim wordt niemand wijzer van.. Maar met 145 slagen rijd ik niet eens het plaatselijke viaduct op haha![]()
Gelukkig heb ik me al wel ingestelt op afzien, minimaal 4x doodgaan en gewoon hopen op een goede dag, zodat we voor de sluiting onderaan de Alpe zijn.. zodat ik iig omhoog mag en finishen kan. Alles beter is pure winst
Gaat gewoon een top weekend worden.. linksom of rechtsom
Valt het op.. dat ik erg weinig vertrouwen heb in mijn klimmerscapaciteiten voor over 2 weken??quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:29 schreef janatwork het volgende:
[..]
Het oprijden van een viaduct (of alle andere Nederlandse heuvels) heeft dan ook niets met klimmen te maken, dat is sprinten met een extra weerstand. Logisch dat je hartslag door het plafon gaat.
Als je een berg niet in D2 opkomt heb je een te zwaar verzet gestoken.
Ik zou het niet rechtsom doen, dan kom je nogal wat fietsers tegen, beklimming van de Glandon is dan overigens wel lekker rustig denk ik.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:23 schreef the_critic het volgende:
Ik snap wel dat je uiteraard wat moet overhouden voor de 2e helft van de tocht. Opblazen op de 1e klim wordt niemand wijzer van.. Maar met 145 slagen rijd ik niet eens het plaatselijke viaduct op haha![]()
Gelukkig heb ik me al wel ingestelt op afzien, minimaal 4x doodgaan en gewoon hopen op een goede dag, zodat we voor de sluiting onderaan de Alpe zijn.. zodat ik iig omhoog mag en finishen kan. Alles beter is pure winst
Volgens mij is het wel de bedoeling dat je linksom rijdt, hoor!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:23 schreef the_critic het volgende:
Die 2k aan kilometers die je op strava gelogd hebt is ook niet heel ruim. Nog meer reden om niet te vroeg in het rood te gaan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:32 schreef the_critic het volgende:
[..]
Valt het op.. dat ik erg weinig vertrouwen heb in mijn klimmerscapaciteiten voor over 2 weken??
Hangt er vanaf natuurlijk, deels komt het ook uit doorzettingsvermogen en wilskracht.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:06 schreef janatwork het volgende:
[..]
Als je niet 2 uurtjes midden in d2 kan fietsen heb je natuurlijk helemaal niets te zoeken bij de Marmotte.
Dan moet je toch juist op je fiets klimmen om het snot uit je kop te rijden?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:31 schreef janatwork het volgende:
Mooi moment om verkouden te worden...ben al 3 dagen mijn trainingen aan het uitstellen.
Ach, ik had precies hetzelfde de week voor de 3 joekels, en dat kwam op de dag zelf ook verrassend goed. Jij bent er toch ook al vroeg in de week? Kun je nog wat snot kwijtraken tijdens de voorgaande dagen voor la grande boucle.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:31 schreef janatwork het volgende:
Mooi moment om verkouden te worden...ben al 3 dagen mijn trainingen aan het uitstellen.
Dan heb je over 2 weken gewoon supercompensatie en wordt het vliegen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:31 schreef janatwork het volgende:
Niet in de regen...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:55 schreef forty-two het volgende:
[..]
Dan moet je toch juist op je fiets klimmen om het snot uit je kop te rijden?
Ik ben er (afhankelijk van wat eentwee het beste uitkomt) pas op woensdag of donderdag.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:55 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ach, ik had precies hetzelfde de week voor de 3 joekels, en dat kwam op de dag zelf ook verrassend goed. Jij bent er toch ook al vroeg in de week? Kun je nog wat snot kwijtraken tijdens de voorgaande dagen voor la grande boucle.
Meer fietsen jong, daar krijg je sterke rugspieren van. Dat wordt dan dus maar een halve Kamasutra dit weekend.....quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:07 schreef kanovinnie het volgende:
Fijn, nog voor je begonnen bent met klussen door je rug gaan
ik denk dat kanoen daar beter voor is dan fietsen. Tis gewoon kut want ik kan niets doenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:19 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Meer fietsen jong, daar krijg je sterke rugspieren van. Dat wordt dan dus maar een halve Kamasutra dit weekend.....
Patroons storyquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:01 schreef janatwork het volgende:
[..]
75% van je max is midden in d2. Dat moet toch wel lukken? Als je meteen aan het begin van de dag in d3 of weerstand gaat rijden gaat het zwaar worden.
quote:
Dat is ook precies het dilemma he. Vooral de 1e keer. Je kan wel heel berekenend en op safe gaan rijden, maar dan weet je zeker dat het nooit een top tijd zal zijn. Je kan ook volle bak starten en zien waar het schip strand, misschien rij je goed weet je een top tijd neer te zetten. Keuzes. Ik heb voor het laatste gekozen en kwam mezelf na 4uur tegen, had de klop zelfs nog eerder verwacht. Je wordt er in ieder geval nooit slechter van om op die manier te rijden, zelfs veel sterker!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:51 schreef janatwork het volgende:
[..]Wat was het? 3 slagen onder omslag voor 1.5 uur ofzo? Dat is leuk tijdens een koers, niet als je nog 6 uur moet.
Lastige is natuurlijk wel dat als je een goede tijd wilt rijden je op het randje van je max moet gaan zitten. Kan je de verloren tijd nog goed maken als je te langzaam bent gestart? Dat te snel starten niet goed is is duidelijk maar te langzaam word je ook niet vrolijk van.
Gouda = woensdagquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:08 schreef janatwork het volgende:
Vraagje: Dinsdag gaat de clubkoers bij mij op de club waarschijnlijk niet door. Weet iemand of er nog ergens anders in de regio Leiden op dinsdag gekoerst wordt?
Met mountainbiken is het makkelijker om hogere hartslagen te halen, omdat je meer spieren gebruikt ofzo. Merk ik ook altijd op de crosser.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:54 schreef forty-two het volgende:
[..]
Hangt er vanaf natuurlijk, deels komt het ook uit doorzettingsvermogen en wilskracht.
Maar ik kan me voorstellen als je geen ervaring hebt met lange klimmen het lastig is een inschatting te maken van hie je zult en kan presteren.
Ik heb in februari een tochtje van 2 uur op m'n mountainbike door de sneeuw gemaakt, gemiddelde hartslag zat net onder de mlss zone. ik vond het wel leuk om te ontdekken dat ik daar toe in staat ben.
Zo wil ik het ook doen, nog 1 goede week (bidden voor droog weer) met hopelijk volgend weekend minimaal 300km en dan uitrusten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:05 schreef janatwork het volgende:
[..]
Een paar dagen extra rust kan echt geen kwaad. Vanavond vroeg slapen en dan vanaf morgen nog een weekje de turbo erop. Ik fiets altijd het beste als ik 4/5 dagen rust heb gehad na een zware trainingsweek maar daar wil ik wel morgen mee beginnen.
Dit dus he. 75% van max is voor mij midden D1. 150. Daar rij je geen berg mee op. Ik ga rijden op laag/midden D2.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:54 schreef eentwee het volgende:
75% van de max is best laag, volgens Karvonen is dat ergens hoog in D1. Bij mij is dat hartslag 146. Nou, als ik uitgerust ben kan ik makkelijk 6 uur een hartslag aan van 155 of meer. Dat mo
Ik ga niet in de week vooraf de Marmotton rijden. Mijn doel is om zondag col d' Ornon (mooie opwarmer) maandag de Glandon, dinsdag rust en woensdag de Galibier (met de auto naar de voet en dan omhoog en terug, of afdalen richting Bourg). Donderdag nog een uurtje herstel en vrijdag rust.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:13 schreef kaasplankje het volgende:
Jullie wilden toch op woensdag de marmotton rijden? Wij komen woensdagmiddag aan op Ferm Noemie dus kan dan helaas niet mee. Denk er wel aan op donderdag de Glandon op te rijden en over de Croix de Fer terug ofzo.
Je kan woensdag toch mee de Galibier op?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:34 schreef kaasplankje het volgende:
Boah, ik wil nog wel efkes een paar HC cols op vooraf omdat ik nog besluiten moet of met 12/29 of 11/26 ga starten. Donderdag moet nog wel gaan alleen een marmotton zou dan teveel zijn.
Wij arriveren denk ik pas woensdag in de middag.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:34 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je kan woensdag toch mee de Galibier op?
ai das balen...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wij arriveren denk ik pas woensdag in de middag.
Ja zo rijden als we hem in de Marmotte voor de kiezen krijgen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:42 schreef kaasplankje het volgende:
Als je woensdag de Galibier wilt doen van welke kant dan? Vanaf Bourg de Lautaret op en dan Galibier ligt dan voor de hand, alleen moet je dan over die drukke weg eerst 20km klimmen de Lautaret op, helemaal geen toffe klim imo. Ga je vanaf de kant zoals je in Marmot rijdt, dan moet je dus eerst een tyfuseind met de auto rijden incl. een HC col.
Dat is best een eindje tuffen hoor, en je moet dan ook nog terug tenzij je een chauffeur hebt die niet meefietst, dan kan je Lautaret afdalen en naar Bourg fietsen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:46 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja zo rijden als we hem in de Marmotte voor de kiezen krijgen.
Dat ja, ach zie wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat is best een eindje tuffen hoor, en je moet dan ook nog terug tenzij je een chauffeur hebt die niet meefietst, dan kan je Lautaret afdalen en naar Bourg fietsen.
Ja dan kan je jodelen als Joling als je boven bent op de Alpe.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:01 schreef Patroon het volgende:
Gewoon met wat ducktape dat kleine slurfje van je tussen je benen plakken.
Ik denk niet dat je dat haalt in 1½ uur.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:48 schreef kaasplankje het volgende:
Goggel maps zegt 81km en 1uur 35 min. met de wagen. (vanaf Bourg naar Saint Michel)
Je kunt ook woensdag de Prix des Rousses rijden (helemaal onderaan op deze pagina). Mag je lekker 45 km knallen. Ideaal voor jou, kom je meteen weer tot het besef dat je de zaterdag niet moet proberen met de besten mee te gaan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:34 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je kan woensdag toch mee de Galibier op?
Alsof ik dat besef na de Trois Ballons nog hebquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je kunt ook woensdag de Prix des Rousses rijden (helemaal onderaan op deze pagina). Mag je lekker 45 km knallen. Ideaal voor jou, kom je meteen weer tot het besef dat je de zaterdag niet moet proberen met de besten mee te gaan.
Ook dan nog steeds leuke cyclo om te doen. Ik zou zelf hiervoor kiezen en niet om eerst in de auto te stappen om de Galibier te doen. Die verkennen heeft niet zo heel veel meerwaarde.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:27 schreef Patroon het volgende:
[..]
Alsof ik dat besef na de Trois Ballons nog heb. Ben niet zwakbegaafd ofzo..
Dat denk ik ook. Beter verken je Glandon of Alpe, maar ik denk dat iedereen van de equipe die Alpe al eens heeft gedaan ofwa?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ook dan nog steeds leuke cyclo om te doen. Ik zou zelf hiervoor kiezen en niet om eerst in de auto te stappen om de Galibier te doen. Die verkennen heeft niet zo heel veel meerwaarde.
Achter de Ornon is het redelijk vlak.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:14 schreef kaasplankje het volgende:
Als je bv. vanuit Bourg in ZW richting vertrekt over de Ornon
-kaas heeft een versleten kaart erbij gepakt, een papieren van vroeger-
kan je naar La Mure fietsen en daar in de omgeving, dus onder Grenoble een goede duurtraining uit zetten van 100/150km zonder HC cols.
Da's een mooi rondje idd. Eerst lekker naar beneden tot de voet van La Morte.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:59 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Achter de Ornon is het redelijk vlak.
Je kan ook eerst richting Vizille fietsen. Vals plat naar benee over die saaie weg. Dan richting Alpe du Grand Serre over de Col de La Morte naar Valbonnais en dan over de achterkant van de Ornon weer terug. Beide ook geen moeilijke klimmen. Die La Morte is echt leuk, Ornon van de achterkant is wat minder mooi, maar wel te doen.
Veel plezier. Ga niet op woensdag nog 100+km fietsen. Als het dan nog moetquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:14 schreef kaasplankje het volgende:
Als je bv. vanuit Bourg in ZW richting vertrekt over de Ornon
-kaas heeft een versleten kaart erbij gepakt, een papieren van vroeger-
kan je naar La Mure fietsen en daar in de omgeving, dus onder Grenoble een goede duurtraining uit zetten van 100/150km zonder HC cols.
Ja, dan beter een halve dag in de auto en de Galbier op.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:22 schreef Patroon het volgende:
[..]
Veel plezier. Ga niet op woensdag nog 100+km fietsen. Als het dan nog moet
nope.. nog nooit gedaan.. Daarom ook lastig inschatten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:54 schreef forty-two het volgende:
[..]
Hangt er vanaf natuurlijk, deels komt het ook uit doorzettingsvermogen en wilskracht.
Maar ik kan me voorstellen als je geen ervaring hebt met lange klimmen het lastig is een inschatting te maken van hie je zult en kan presteren.
Ik heb in februari een tochtje van 2 uur op m'n mountainbike door de sneeuw gemaakt, gemiddelde hartslag zat net onder de mlss zone. ik vond het wel leuk om te ontdekken dat ik daar toe in staat ben.
Critic ben je al eens een alpenreus opgereden?
Doe ik toch de alp ipv galibier. Nogmaals ik zie het wel, stelletje vrouwen hierquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, dan beter een halve dag in de auto en de Galbier op.
pff je bent zelf een oud wijf, ik ga donderdag nog ff lekker beuken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:31 schreef Patroon het volgende:
[..]
Doe ik toch de alp ipv galibier. Nogmaals ik zie het wel, stelletje vrouwen hier
Genieten ga ik zeker doen. Of het nou 7 of9u wordt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:53 schreef kaasplankje het volgende:
Zo is het, al die malligheid. Gewoon dicht bij jezelf blijven, niet teveel out of de box denken en vooral heerlijk genieten toch?
Zo te zien ben je na 160 km ook verkeerd gereden, want ik ging in Laag Soeren rechtsaf richting Posbank, daarna nog over Zypenberg en Emmapyramide plus wat klimmetjes in Arnhem. Jij bent over Dieren, Rheden en Velp gereden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:58 schreef Bismarck het volgende:
Heb ook de Jan Janssen Classic gefietst, de 200 km. Laatste 50 km wel in de regen. Ben daarnaast in het begin verkeerd gereden waardoor er nog wat kilometers bijkwamen. Daarnaast kleine inzinking gehad en last van kramp op iedere klim in de laatste 30 kilometer. Had denk ik wat meer moeten drinken.
http://app.strava.com/activities/62073236
Tweede keer was doelbewust. Ik fietste de tocht met een vriend en toen het harder begon te regenen waren we er snel klaar mee. We probeerden toen de snelste weg naar Wageningen te vinden, dus richting Arnhem, maar daar kwamen we weer op het parcours en toen begrepen we van anderen dat het via de JJC route nog zo'n 25 km was, wat qua afstand vergelijkbaar was met hoe we anders van Arnhem naar Wageningen waren gereden. Dus het klopt inderdaad dat we een deel hebben overgeslagen. Laatste deel van de route dus wel weer op het parcours (o.a. Italiaanse weg)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zo te zien ben je na 160 km ook verkeerd gereden, want ik ging in Laag Soeren rechtsaf richting Posbank, daarna nog over Zypenberg en Emmapyramide plus wat klimmetjes in Arnhem. Jij bent over Dieren, Rheden en Velp gereden.
Die heeft er ook een cassette met een 29 op zitten ofwa?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:04 schreef the_critic het volgende:
Poels morgen op een Mat zwarte Oltre... Erg schone Velo
http://t.co/ZtchTQcvdL
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:09 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Tweede keer was doelbewust. Ik fietste de tocht met een vriend en toen het harder begon te regenen waren we er snel klaar mee. We probeerden toen de snelste weg naar Wageningen te vinden, dus richting Arnhem, maar daar kwamen we weer op het parcours en toen begrepen we van anderen dat het via de JJC route nog zo'n 25 km was, wat qua afstand vergelijkbaar was met hoe we anders van Arnhem naar Wageningen waren gereden. Dus het klopt inderdaad dat we een deel hebben overgeslagen. Laatste deel van de route dus wel weer op het parcours (o.a. Italiaanse weg)
Kaas, bijna op mijn geboortegrond. Als je die route nog eens fietst, beter iets zuidelijker de Krabbeweg of vanaf bij de Botlekstores de brug over en helemaal het fietspad langs het Hartelkanaal en de Brielsche Maas tot aan de dam bij Oostvoorne volgen. Dan heb je wel veel meer beschutting tegen een ZW wind en het stinkt niet zo naar al die chemische fabrieken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:41 schreef kaasplankje het volgende:
Net naar het eind van de wereld gefietst en terug.
Het waaide er en het regende er. Op het fietspad lagen allemaal half vergane konijntjes en andere beesten in een desolate vlakte. Er komt ws. nooit iemand daar behalve wat wandelaars en surfers. Ik moest terug vanaf Slag Maasmond en de wind was zo krachtig dat ik amper 20 per uur reed.
Later op weg naar huis werd het weer droog.
http://app.strava.com/activities/62043551
Vind ik juist wel leuk, wilde voor de afwisseling eens dat hele havengebied doorrijden, best imposant.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:19 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Kaas, bijna op mijn geboortegrond. Als je die route nog eens fietst, beter iets zuidelijker de Krabbeweg of vanaf bij de Botlekstores de brug over en helemaal het fietspad langs het Hartelkanaal en de Brielsche Maas tot aan de dam bij Oostvoorne volgen. Dan heb je wel veel meer beschutting tegen een ZW wind en het stinkt niet zo naar al die chemische fabrieken.
Lang geleden dat ik daar gefietst heb.
had je je niet geplaatst voor het NK?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:29 schreef CyclingGirl het volgende:
Brand toch Nederlands kampioen. Ik in regen en wind getraind. Toch voldaan.
Oh?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik ga niet in de week vooraf de Marmotton rijden. Mijn doel is om zondag col d' Ornon (mooie opwarmer) maandag de Glandon, dinsdag rust en woensdag de Galibier (met de auto naar de voet en dan omhoog en terug, of afdalen richting Bourg). Donderdag nog een uurtje herstel en vrijdag rust.
ik ben er niet.. of misschien toch?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:42 schreef the_critic het volgende:
ben wel erg benieuwd naar jullie "clash of the fok-forum titans"
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:50 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh?
Ik hoor het al, wij krijgen volgende week zo'n relatie waarbij je elkaar overdag niet ziet, en 's avonds vraagt: hoe was jouw dag schat? Lekker gefietst?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:01 schreef Oksel het volgende:
Ik wil misschien toch wel de marmotje doen.
Een sexy tepeldoorschijnend shirtje...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:09 schreef Oksel het volgende:
Moet ik alleen nog ff nieuw pakje hebben. Van Castelli, want die maat ken ik tenminste. En moet woensdag binnen zijn. Waar kan ik dat bestellen? Bestel normaal bij Trentino, maar die hebben weinig meer.
Ben je gevallen of afgevallen? Want je had toch net voor de 3B's ook zo'n nieuw pakske aangeschaft? Of pleur je ze na iedere memorabele rit in de kliko of laat je ze dan inlijsten?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:09 schreef Oksel het volgende:
Moet ik alleen nog ff nieuw pakje hebben. Van Castelli, want die maat ken ik tenminste. En moet woensdag binnen zijn. Waar kan ik dat bestellen? Bestel normaal bij Trentino, maar die hebben weinig meer.
quote:
kun je een supertype cassette niet uit elkaar halen en zo combineren dat je en de 11 en de 29 hebt?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:34 schreef kaasplankje het volgende:
Boah, ik wil nog wel efkes een paar HC cols op vooraf omdat ik nog besluiten moet of met 12/29 of 11/26 ga starten. Donderdag moet nog wel gaan alleen een marmotton zou dan teveel zijn.
Nee want de grootste krans op die supertype cassette is een speciale. Dat is een 26 dus dan zou ik 2 kransjes nodig hebben; een 26 en een 29 en dan de sluitkrans omruilen voor een 12 en eentje er tussen uit ergens. Hoop gedoe. Heb al een 12/29 alleen tis chorus.quote:Op zondag 23 juni 2013 06:32 schreef dop het volgende:
[..]
kun je een supertype cassette niet uit elkaar halen en zo combineren dat je en de 11 en de 29 hebt?
vast wel een kransje dat je kunt missen ter vervanging van
12 voor 11 zou ik zeggen
helaas. moet inderdaad wel gewoon goed passen en kunnen , altenatieve oplossingen die gammel zijn moet je op de fiets van een ander proberen niet op je eigen fietsquote:Op zondag 23 juni 2013 06:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee want de grootste krans op die supertype cassette is een speciale. Dat is een 26 dus dan zou ik 2 kransjes nodig hebben; een 26 en een 29 en dan de sluitkrans omruilen voor een 12 en eentje er tussen uit ergens. Hoop gedoe. Heb al een 12/29 alleen tis chorus.
Chorus 11 speed cassette zitten de grootste aan elkaar vast, en is vanaf 17 (oid) alles los. Supertype 11 speed is alles los allleen de grootste heeft geen vulring nodig want die is extra dik en helt over naar de spaken toe.
Ik ga daar oook niet mee lopen kloten want geen zin om een Brandje te doen op de Glandon.
Blauw shirt:quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:09 schreef Oksel het volgende:
Die FM in Bourg is tegenwoordig gespecialiseerd in wagenwielen hoorde ik van en gast die de Alpe d'Huzes fietste. Niet moeilijk doen, gewoon een 29er er achteraan plakken en ergens een ander kransje weglaten. Nooit aan gedacht het zo op te lossen, maar het werkt natuurlijk ook.quote:Op zondag 23 juni 2013 07:35 schreef kaasplankje het volgende:
Ja, ik wil daarom donderdag nog even een grote col op met die 29 dan kan ik even testen of ik ze nodig heb. Glandon heen en dan afdalen andere kant en terug over Croix de Fer, al is dat alweer 140km zie ik nu. Hmm.
http://goo.gl/maps/HEjbj
2 kransjes dan want die laatste is een andere. Ik kan de 26 die er nu als grootste op zit niet gebruiken als een na laatste. Dus heb ik dan 26 en 29 nodig, die kosten ws. minstens 20.- per stuk want losse kransjes staan ze ook niet gratis weg te geven hé?quote:Op zondag 23 juni 2013 08:41 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Die FM in Bourg is tegenwoordig gespecialiseerd in wagenwielen hoorde ik van en gast die de Alpe d'Huzes fietste. Niet moeilijk doen, gewoon een 29er er achteraan plakken en ergens een ander kransje weglaten. Nooit aan gedacht het zo op te lossen, maar het werkt natuurlijk ook.
Jawel maar ben niet gegaan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:38 schreef the_critic het volgende:
[..]
had je je niet geplaatst voor het NK?
BVA Auctions is een veiligsite. Zij kopen partijen van failliete partijen op en veilen dat spul.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:09 schreef kaasplankje het volgende:
zwart wit. Eiks vind ik wit met rood de mooiste maar die hebben ze niet. Wel nice price.
Ken die site niet wasda? Er staan ook alleen maar die beone framesets op.
Nice, als ik geld had kocht ik er ook eentje.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:11 schreef Patroon het volgende:
[..]
BVA Auctions is een veiligsite. Zij kopen partijen van failliete partijen op en veilen dat spul.
Die antraciete met rood spreekt mij ook wel aan... Maar die zwart/wit/blauw is ook zeker mooi. Groepje erop en wielen heb ik nog...
Wel ietsie hoger balhoofd. Misschien hoef je dan wel niet korter maar kan je juist iets langer zitten.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:19 schreef Patroon het volgende:
mmm, geometry is niet echt top voor mij.
565mm lengte en 155mm balhoofd en 73,5graden zitbuishoek
Ik zit nu op 570mm en 150mm balhoofd en met 73graden zitbuishoek.
Wil wat korter zitten, maar doordat de zitbuishoek iets stijler, blijft het frame even lang als mijn oude...
Ja ik zou dat wel eens kunnen testen met een 11pen die ik hier nog heb liggen. Maar 570 is voor mijn lengte maten wel een lang frame. Dus die 565 met stijlere zitbuis, is dat ook...die 5mm die je dan wint in lengte, verlies je doordat de zitbuis meer naar voren staat.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wel ietsie hoger balhoofd. Misschien hoef je dan wel niet korter maar kan je juist iets langer zitten.
En dan zegt ie wat over mij!quote:Op zondag 23 juni 2013 13:29 schreef Oksel het volgende:
Ik mag niet van nicole.
Ik zit echt onder de plak.
Godverdomme vanochtend op m'n bek gegaan in 't bos, vol op een stronk met m'n bovenbeenspier.Kan amper lopen.
Jij zit pas onder de plak.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nietes. Ik heb er 2, en die zijn dan ook nog 10 en 13 jaar oud
Haha tis toch eiks mijn kleurtje niet. Ik heb liever een witte, blauwe of een rode fiets.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:49 schreef Patroon het volgende:
Lol, Oksel, wil je nou ook die Beone...ik koop voortaan eerst wel wat voordat ik het hier post![]()
Genoeg. Ze bieden niet alles in een keer aan omdat de prijs per stuk dan te laag is.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:29 schreef Patroon het volgende:
Kijk na de vakantie wel ff wat er nog te koop staat.
Teveel variabelen imo om goed mee te kunnen rekenen.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:52 schreef Patroon het volgende:
Geen interesse Kaas.
Naar mijn berekeningen kom ik 0,5cm langer te zitten met 110mm pen. Weet niet of dat wel klopt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |