God, nog twee van die mensen erbij en ze kunnen gaan klaverjassen.quote:
Ik wacht nog steeds op Hexagon, maar die zal wel geen tijd hebben.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:24 schreef Euribob het volgende:
Weet je, de POL-SC mist op dit moment een semi-progressieve D66'er als moderator.
Ik vind dat ze inderdaad ook allemaal bij de gemeente moeten werken, stel je voor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op Hexagon, maar die zal wel geen tijd hebben.
Vermoedelijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan ben je die Egyptenaar van de Marathon.
Wie reageert hier nou serieus op wiens slaapdronken one-liner?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:29 schreef De_Guidance het volgende:
Mensen die serieus reageren op mijn slaapdronken one-liners.
Dropjesquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wie reageert hier nou serieus op wiens slaapdronken one-liner?
Ok.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:29 schreef De_Guidance het volgende:
Hier maak ik bezwaar tegen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:31 schreef De_Guidance het volgende:
Liefde is de basis van onze samenleving.
Liefde gaat wat ver, tolerantie is dat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:31 schreef De_Guidance het volgende:
Liefde heeft me bedrogen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:31 schreef De_Guidance het volgende:
Ik reageer zelfs op dronken one-liners.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:29 schreef De_Guidance het volgende:
Hij is weer vrijgezel, de player.quote:
Ik zal je aarslinux eens installeren dit weekend nu m'n linuxbak geen grafische interface meer nodig heeft.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Muziek is de lijm van de broederschap.
Je kan de iso zo van mijn mirror halen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal je aarslinux eens installeren dit weekend nu m'n linuxbak geen grafische interface meer nodig heeft.
Al gedaan en gebrand, versie 13.06.01.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je kan de iso zo van mijn mirror halen.
Ik weet alleen niet of de filesystem change daar al bij zit.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Al gedaan en gebrand, versie 13.06.01.
Pestenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:29 schreef remlof het volgende:
Ik kan niet klaverjassen, wel toepen, hartenjagen, eenentwintigen, pokeren en jokeren.
Maar .... kan je ook stiften?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Pesten
21
51
Schoppen mie-en
Zwikken
Hartenjagen
Poker
Jokeren
Amerikaans Jokeren
Kings-Corner
Solitaire
Banken
Toepen
not to be all whiny and shit, but: het is drill instructeur of drill instructor oftewel D.I.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:37 schreef von_Preussen het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën.
[ afbeelding ]
Ik zal vandaag wel moeten. Gezellig naar Frankrijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 06:23 schreef Reya het volgende:
[..]
U durft weer uit uw paddestoel te komen?
Wat moet u toch in dat vreselijke land?quote:Op donderdag 20 juni 2013 06:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zal vandaag wel moeten. Gezellig naar Frankrijk.
festival. Ik heb het ook niet bedacht dat ze dat daar moesten houden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 06:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat moet u toch in dat vreselijke land?
RIP.quote:Sopranos-acteur James Gandolfini overleden
En waarom zou een U.S. Army meneer niet aan Titus z'n genitaliën kunnen zitten?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
not to be all whiny and shit, but: het is drill instructeur of drill instructor oftewel D.I.
Een drill sergeant is een U.S. Army meneer.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:40 schreef De_Guidance het volgende:
Er gaan elke dag mensen dood, dramaqueens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |