Want zo'n broek staat gelijk als een uitnodiging om even lekker een blonde Hollandse meid tegen haar wil te stoten?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:46 schreef AhmedJaret het volgende:
allemaal kahbas en dan janken als ze in een donker steegje door twee mannen verkracht worden hypocoriet hoor
Je bent hoe je je kleedt!quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:47 schreef mrazura het volgende:
[..]
Want zo'n broek staat gelijk als een uitnodiging om even lekker een blonde Hollandse meid tegen haar wil te stoten?
TS is gewoon een gay uit Urk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:48 schreef Aberkullie het volgende:
Sorry ik trek voortaan alleen nog jurkjes aan okesorry
blijf maar gewoon binnen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:48 schreef Aberkullie het volgende:
Je ziet d'r schnitzel gewoon...quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:46 schreef Geelman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zijn iets stijlvoller dan de hotpants inderdaad.
Sowieso, hotpants zijn per definitie onderdeel van een slettenuniform.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:46 schreef Geelman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zijn iets stijlvoller dan de hotpants inderdaad.
ja zo een meisje is dat haar verlangen anders zou ze er gewoon netjes bij lopen niet als een bimbo die wel ff geknalt wil wordenquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:47 schreef mrazura het volgende:
[..]
Want zo'n broek staat gelijk als een uitnodiging om even lekker een blonde Hollandse meid tegen haar wil te stoten?
Jurkjes kunnen ook heel kort zijn:quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:48 schreef Aberkullie het volgende:
Tering, ben jij zo oud dat je dat kent of is er een rerun?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:51 schreef Smack10 het volgende:
Doet mij denken aan daisy van the dukes of hazzard
[ afbeelding ]
quote:
Plaatje is helemaal kapoet...quote:
Zo oud? 25 ja..quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:52 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Tering, ben jij zo oud dat je dat kent of is er een rerun?
Nee man, toen ik klein was speelde ik het na op mijn crossfietsje, dat was een decenium voor jouw geboorte dan..quote:
Alsof niet iedereen allang de foto kent, maar afijn, moeten jullie maar niet telkens van die hotpants topics aan blijven maken.. Deze was het:quote:
DAMN SEKSIquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:57 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Alsof niet iedereen allang de foto kent, maar afijn, moeten jullie maar niet telkens van die hotpants topics aan blijven maken..
[ afbeelding ]
Ik zal nog eens een lekkere vent in dit topic zetten zeg.....quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
oke leuk genoeg geweest, ga maar weer met je vrouwenaccount naar WOW.
Wat is dat?!quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:00 schreef jnnz het volgende:
Die hotpants die ze helemaal in hun haas trekken die is pas erg
Als rechtschapen docent kijk je daar niet naar natuurlijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:44 schreef Geelman het volgende:
Ook op middelbare scholen lopen meisjes met hotpants rond. Dat vind ik echt zielig voor de leraren, want die krijgen straks weer de schuld als er een ongelukje gebeurt...
Tuurlijk wel, je moet toch beoordelen of het door de beugel kan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als rechtschapen docent kijk je daar niet naar natuurlijk.
Je laat die meisjes 1 voor 1 bij de meester komen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als rechtschapen docent kijk je daar niet naar natuurlijk.
Dat gifjequote:
quote:
Jij bent sowieso mismaaktquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:14 schreef Meloewa het volgende:
ik vouw mn hotpants altijd nog eens in zodat mijn benen langer lijken!!!!!
picsquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:14 schreef Meloewa het volgende:
En hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:14 schreef Meloewa het volgende:
Pro-tipquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:14 schreef Meloewa het volgende:
Multitasken is niet jouw sterkste punt of wel?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:44 schreef Geelman het volgende:
want het zorgt ervoor dat mijn ogen steeds afdwalen en dat ik langer buiten blijf dan strikt noodzakelijk is.
Dat gaat toch niet aangezien het al zo kort is?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
broekje nog eens naar binnen vouwen.
Nog sideboob ook!quote:
Valt mee je hebt altijd nog n stukje wat steekt, ziet er zo lelijk uitquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:17 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat gaat toch niet aangezien het al zo kort is?
Je moet het maar vragen als je kinderbilletjes wil, onbeschaamde vlegelquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:18 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dit is toch veel mooier dan die kleine kinderbilletjes van net?
bah nee, iets meer ass graag..quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:21 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Je moet het maar vragen als je kinderbilletjes wil, onbeschaamde vlegel
[ afbeelding ]
Jammer dat ze een lange broek aan heeftquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:21 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Je moet het maar vragen als je kinderbilletjes wil, onbeschaamde vlegel
[ afbeelding ]
Easy bitches being easyquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:44 schreef Geelman het volgende:
Lieve FOK!'ertjes,
Met deze temperaturen trekken veel meisjes hotpants aan. Hotpants zijn hele korte broekjes die voornamelijk de billen bedekken en de benen verder bloot laten. Ter illustratie:
[ afbeelding ]
Persoonlijk vind ik deze broekjes echt niet kunnen. Loop je over straat, word je continu afgeleid door dames die niks fatsoenlijks kunnen aantrekken. Dat vind ik gewoon vervelend, want het zorgt ervoor dat mijn ogen steeds afdwalen en dat ik langer buiten blijf dan strikt noodzakelijk is.
Ook op middelbare scholen lopen meisjes met hotpants rond. Dat vind ik echt zielig voor de leraren, want die krijgen straks weer de schuld als er een ongelukje gebeurt...Gelukkig gaan veel scholen deze onkuise broekjes nu verbieden, zodat de zedelijkheid straks weer de boventoon zal vieren in dit mooie land!
Klacht:
[ afbeelding ]
Pics ter beoordeling?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
op de schaal van die ass is dit van mij 4/10
Da's toch een onderbroek?!quote:
Deze is mooiquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:50 schreef Geelman het volgende:
[..]
Jurkjes kunnen ook heel kort zijn:
[ afbeelding ]
Pics.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:48 schreef Aberkullie het volgende:
Wel een dunne met bloemetjes hequote:Op woensdag 19 juni 2013 19:48 schreef Aberkullie het volgende:
Is dat de befaamde Cellulite Swing?quote:
Oei...quote:
Dat noemen we een gedigitaliseerde koude douche.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Sowieso, hotpants zijn per definitie onderdeel van een slettenuniform.
Een juiste conclusie.quote:
Heb jij het figuur ervoor?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:48 schreef Angel-Joy het volgende:
Hotpants zijn leuk als je 't figuur ervoor hebt.
Maar jurkjes zijn leuker
Ok, trek maar aan tijdens onze date.quote:
Smoothquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:04 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ok, trek maar aan tijdens onze date.
Kijk, ik ben nu wel benieuwd naar je killer figuur!quote:
Hugh heeft me afgelopen maandag nog gezien, vraag hemquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:08 schreef Geelman het volgende:
[..]
Kijk, ik ben nu wel benieuwd naar je killer figuur!
Ik houd niet van viavia praatjes, ik zie zaken liever met eigen ogen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hugh heeft me afgelopen maandag nog gezien, vraag hem
Jajaquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:10 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik houd niet van viavia praatjes, ik zie zaken liever met eigen ogen.
Let nou op Dima, de AIVD leest mee!quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:17 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ging vandaag achter een 14 jarige jailbait mooi zongebruind met hotpants fietsen, ik raakte er opgewonden van.
quote:
Tis de natuur he. Verder moet Geelmans de quote ff fixen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:17 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ging vandaag achter een 24 jarige jailbait mooi zongebruind met hotpants fietsen, ik raakte er opgewonden van.
Dit ja. En al dragen ze die hotpants is het weer mekkeren dat ze witte benen hebben. Het is ook nooit goed met die zeikwijven hier.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Mee eens, dat je haat op Uggs en Nickelson (zowel band als jas) dat snap ik nog maar hotpants??
En mijn kleine bijdrage voor verwijdering van dit topic zodat de hotpants niet uit het straatbeeld verdwijnt!
[ afbeelding ]
Waar hebben ze deze gratenpakhuizen opgegraven?quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Mee eens, dat je haat op Uggs en Nickelson (zowel band als jas) dat snap ik nog maar hotpants??
En mijn kleine bijdrage voor verwijdering van dit topic zodat de hotpants niet uit het straatbeeld verdwijnt!
[ afbeelding ]
Feeder gespotquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waar hebben ze deze gratenpakhuizen opgegraven?
Een beetje feeder zou deze scharminkels in ieder geval op een normaal gewicht weten te brengen. Wat zouden ze wegen? 30kg? Tesamen?quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Een beetje feeder zou deze scharminkels in ieder geval op een normaal gewicht weten te brengen. Wat zouden ze wegen? 30kg? Tesamen?
uhh? Ik had het over een hotpants in een haas trekken wat is deze?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:02 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ook al niet goed?
[..]
Eerst die hotpants toen de cameltoe en nou moeten ze ook nog een BMI van 32 hebben! Wat is deze allemaal!?
Er zit natuurlijk wel wat tussen bmi van 32 en die meisjes die jij net postte. Overigens vind ik het zelf nog wel kunnen, want ze zijn wel gewoon goed gevormd, maar het is wel aan de dunne kant.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Eerst die hotpants toen de cameltoe en nou moeten ze ook nog een BMI van 32 hebben! Wat is deze allemaal!?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |