Tis de natuur he. Verder moet Geelmans de quote ff fixen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:17 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ging vandaag achter een 24 jarige jailbait mooi zongebruind met hotpants fietsen, ik raakte er opgewonden van.
Dit ja. En al dragen ze die hotpants is het weer mekkeren dat ze witte benen hebben. Het is ook nooit goed met die zeikwijven hier.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Mee eens, dat je haat op Uggs en Nickelson (zowel band als jas) dat snap ik nog maar hotpants??
En mijn kleine bijdrage voor verwijdering van dit topic zodat de hotpants niet uit het straatbeeld verdwijnt!
[ afbeelding ]
Waar hebben ze deze gratenpakhuizen opgegraven?quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Mee eens, dat je haat op Uggs en Nickelson (zowel band als jas) dat snap ik nog maar hotpants??
En mijn kleine bijdrage voor verwijdering van dit topic zodat de hotpants niet uit het straatbeeld verdwijnt!
[ afbeelding ]
Feeder gespotquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waar hebben ze deze gratenpakhuizen opgegraven?
Een beetje feeder zou deze scharminkels in ieder geval op een normaal gewicht weten te brengen. Wat zouden ze wegen? 30kg? Tesamen?quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Een beetje feeder zou deze scharminkels in ieder geval op een normaal gewicht weten te brengen. Wat zouden ze wegen? 30kg? Tesamen?
uhh? Ik had het over een hotpants in een haas trekken wat is deze?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:02 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ook al niet goed?
[..]
Eerst die hotpants toen de cameltoe en nou moeten ze ook nog een BMI van 32 hebben! Wat is deze allemaal!?
Er zit natuurlijk wel wat tussen bmi van 32 en die meisjes die jij net postte. Overigens vind ik het zelf nog wel kunnen, want ze zijn wel gewoon goed gevormd, maar het is wel aan de dunne kant.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Eerst die hotpants toen de cameltoe en nou moeten ze ook nog een BMI van 32 hebben! Wat is deze allemaal!?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |